قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 1057 | نویسنده : |

خودسوزی در قم - باز خبر

  • خودسوزی در قم - باز خبر

    بازخبر / این فرد که با بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. شنیده ها این است که مشکلات مالی این پیمانکار با شهرداری باعث این کار شده است.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:‌ خطر جانی فردی که در مقابل شهرداری منطقه دو اقدام به خودسوزی کرده بود برطرف شده است.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -13:15 نظرات()
بازدید : 1093 | نویسنده : |

یحیی فرشته نجات منصوریان شد - باز خبر

  • یحیی فرشته نجات منصوریان شد - باز خبر

    بازخبر / دو تیم استقلال و تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تک گل دقیقه ۴۲ سرور جپاروف به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

    ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده.

    ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران‌پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

    دقیقه ۳: محمد ابراهیمی از سمت چپ به دروازه استقلال نزدیک شد و ارسال خطرناکی روی دروازه این تیم داشت که مدافعان آبی‌پوش توپ را به بیرون زدند.

    دقیقه ۸: فرصت خوبی برای استقلالی‌ها با پاس داریوش شجاعیان به وجود آمد که حسن بیت‌سعید، شماره هفت استقلالی‌ها تعلل کرد تا مدافعان تراکتورسازی توپ را به بیرون بزنند.

    دقیقه ۱۵: حسن بیت‌سعید از سمت راست ارسالی کوتاه روی دروازه تراکتورسازی داشت که شجاعیان با ضربه‌ای چکشی قصد گلزنی داشت، اما مهدی‌زاده مقابل توپ او را گرفت.

    دقیقه ۱۶: سجاد شهباززاده پس از دریبل‌های پی‌درپی در محوطه جریمه تراکتورسازی، ضربه بغل پای خود را به بیرون زد.

    دقیقه ۱۷: این بار حسن بیت‌سعید بود که می‌توانست در محوطه جریمه تراکتورسازی گلزنی کند که او هم ناکام بود.

    دقیقه ۳۱: محمد نوری ارسالی روی دروازه تراکتورسازی داشت که ضربه سر فرزاد حاتمی در آغوش مهدی رحمتی آرام گرفت.

    دقیقه ۳۷: سرور جپاروف از روی ضربه ایستگاهی توپی را روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که مجید حسینی با سر به توپ ضربه زد و در نهایت ایرانپوریان تن به کرنر داد.

    دقیقه ۴۲: سرور جپاروف با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

    نیمه دوم
    دقیقه ۴۶: محمد ایرانپوریان ارسالی خطرناک روی دروازه استقلال داشت که ابراهیمی نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند.

    دقیقه ۵۱: ارسال از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه تراکتورسازی با ضربه شهباززاده همراه بود که توپ او راهی اوت شد.

    دقیقه ۵۸: وریا غفوری توپی را روی دروازه ارسال کرد که این بار هم ضربه سر شهباززاده به بیرون رفت.

    دقیقه ۵۹: مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه شوتی سنگین را به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی توپ را دفع کرد و توپ برگشتی را هم مدافعان استقلال از مقابل فرزاد حاتمی به کرنر زدند.

    دقیقه ۶۷: داریوش شجاعیان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

    دقیقه ۷۲: مهدی شریفی پاس رو به بیرونی را در دهانه دروازه به محمد ابراهیمی داد که شوت این بازیکن به تیر دروزاه برخورد کرد و توپ برگشتی را هم محمد ایرانپوریان به بیرون زد.

    دقیقه ۷۹: فاخر تهامی در موقعیتی تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که ابتدا تعلل کرد و پس از رسیدن مدافعان استقلال هم شوتی به سمت دروازه زد که توپ او به بیرون رفت.

    دقیقه ۸۵: محمد ایرانپوریان توپی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که مهدی رحمتی با خروج از دروازه توپ را دفع کرد.

    بدین ترتیب استقلال اولین برد خود را در لیگ هفدهم کسب کرد و ۴ امتیازی شد و تراکتورسازی هم بدون امتیاز ماند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -22:29 نظرات()
بازدید : 1035 | نویسنده : |

  • [unable to retrieve full-text content]

می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -22:23 نظرات()
بازدید : 1099 | نویسنده : |

حججی با عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید

  • حججی با عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید

    آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ متن این پیام به شرح زیر است:

    باسمه تعالی
    «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه»

    حججی با قامتی راست و عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید. او و یارانش که از قبیلۀ آل محمداند شهادت را کرامت می‌شمرند و برای آنان هیچ لذتی برتر از لذت وصل یار در محراب عشق خونین نیست.

    شهادت آرزوی بندگان مخلص خداست، زیرا که برترین گواهی بر صدق پیمانی است که با معشوق بستند. خوشا به حال آنانکه پای پیمان عشق ایستادند و با قامتی راستین، سر بر محراب خونین عشق نهادند وبا خون خویشتن نامۀ وفای به پیمان بامعشوق را امضاء کردند (وَ الَّذی جاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ، لَهُمْ ما یَشاؤُنَ عِنْدَ رَبِّهِمْ ذلِکَ جَزاءُ الْمُحْسِنینَ. (زمر ۳۳ - ۳۴). آری اینان فرمود: ۀ خدا را که «کونوا مع الصادقین» نه با گفتار که با همۀ هستی خویش به صحنۀ عمل درآوردند و سر خویش را به نشانۀ وفای به عهد در طبقی از عشق خونین پیشکش آستان یار کردند.

    خداوندا، بارالها، محبوبا، این قربانی عزیز را از مادر و پدرسربلند و استوارش قبول بفرما،‌ای معشوق دلهای ایرانیان و‌ای پروردگار جهانیان این کشتۀ راهت را از ملت همیشه رزمنده و شهید پرور بپذیر و در مهمانخانۀ وصلت و در بزم یاران خالصت جای ده، عزیز پروردگارا ما را نیز همراه و همداستان این شهید و سالار شهیدان آل محمد (ص) یعنی حسین فاطمه و علی مقرر فرما، خداوندا به رزمندگان پایدار ما توفیق انتقام خون این عزیز و دیگر شهیدان ما را از دشمنان عطا فرما و ریشۀ یزیدیان و طاغوتیان از صفحۀ روزگار برانداز و روزگار مهدی آل محمد را پیش انداز و ما را لایق حضور حضرتش بفرما.

    محسن اراکی
    ۲۰ / ۵ / ۱۳۹۶


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:37 نظرات()
بازدید : 1108 | نویسنده : |

تعرفه کم سیمان عربستان نسبت به ایران در عراق/ دیپلماسی ضعیف دولت در صادرات سیمان به عراق

  • تعرفه کم سیمان عربستان نسبت به ایران در عراق/ دیپلماسی ضعیف دولت در صادرات سیمان به عراق

    یک کارشناس صنعت سیمان گفت: افزایش تعرفه سیمان ایران به عراق از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته و این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه‌ای اندک به راحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می‌رساند.

    به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، علی محمد بد با گله از افزایش ۵ درصدی تعرفه صادارت سیمان ایران به عراق، اظهار داشت: هم اکنون تعرفه صادرات سیمان به عراق ۴۵ درصد است، اما تعرفه صادارت سیمان عربستان به عراق حدود ۱۷ درصد اعلام شده که این موضوع اصلاً قابل پذیرش نیست.
    مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر با بیان اینکه در یک مقطعی تولیدکنندگان داخلی به دلیل مازاد تولید سیمان‌های خود را با قیمت ارزان به بازار عراق صادر می‌کردند، افزود: این موضوع باعث شد تا کارخانجات عراقی احساس خطر کرده و از دولت خود درخواست کردند تا تعرفه بالاتری را برای سیمان ایران لحاظ کنند.
    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیمان صادراتی ایرانی با قیمت معقول به عراق صادر می‌شود، گفت: با این وجود طرف عراقی تعرفه سیمان ایران را از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش داده است. این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه‌ای اندک به راحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می‌رساند.
    این کارشناس سیمان تصریح کرد: امروز ایران نقش مهمی در امنیت کشور عراق دارد و نباید با چنین برخوردهایی از طرف عراقی‌ها روبه رو شود. به همین منظور از وزیر جدید صنعت درخواست می‌کنیم تا با تعامل با طرف عراقی اقدام لازم را برای معقول کردن تعرفه سیمان صادراتی ایران به عراق انجام دهد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:13 نظرات()
بازدید : 1136 | نویسنده : |

تمرین والیبال دروازه بان‌های استقلال در ریکاوری آبی پوشان

  • تمرین والیبال دروازه بان‌های استقلال در ریکاوری آبی پوشان

    بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برد ارزشمند روز گذشته مقابل تراکتورسازی تمریناتشان را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸: ۳۰ با صحبت‌های علیرضا منصوریان سرمربی استقلال آغاز شد.

    *بازیکنان اصلی استقلال در دیدار برابر تراکتورسازی به تمرینات ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان استقلال هم برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر کادرفنی برگزار کردند.

    *دروازه بان‌های استقلال تمرین روز شنبه خود را با والیبال آغاز کردند.

    *جباروف زننده گل شگفت انگیز و سه امتیازی استقلال برابر تراکتورسازی در تمرین ریکاوری حضور داشت و با سایر بازیکنان اصلی تمرین کرد.

    *شوتزنی از راه دور بخش بعدی تمرین بازیکنان استقلال است.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -20:57 نظرات()
بازدید : 1090 | نویسنده : |

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 21 مرداد 1396 -20:36 نظرات()
بازدید : 1172 | نویسنده : |

  • [unable to retrieve full-text content]

می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 اسفند 1395 -20:55 نظرات()
بازدید : 1081 | نویسنده : |

جعفری جوزانی: کوروش کبیر هنوز هم بی سرمایه گذاراست! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

  • جعفری جوزانی: کوروش کبیر هنوز هم بی سرمایه گذاراست! | بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی

    مسعود جعفری‌جوزانی مدت‌هاست به دنبال سرمایه‌گذار برای ساخت فیلم سینمایی «کوروش کبیر» است که تا کنون با صرف هزینه ۵۰۰ میلیون تومانی آرت بوک آن به صورت سه بعدی تهیه‌ شده است. این کارگردان هزینه‌هایی که تا کنون صرف شده را شخصی و از سوی مردم دانسته است، به گفته او این پروژه تا این‌جا هم با کمک‌های صد و دویست هزارتومانی مردم پیش رفته و امیدوار است با پول‌های مردمی نیز ادامه پیدا کند.

    فیلم‌نامه «کوروش کبیر» که یک سال پیش کتاب آن نیز منتشر شد، آخرین روزهای سال ۱۳۹۲ پروانه ساخت گرفت و قرار بود به تهیه‌کنندگی علی معلم ساخته شود که با پیدا نشدن سرمایه‌گذار مناسب تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

    مسعود جعفری‌جوزانی به تازگی درباره آخرین فعالیت‌های انجام شده برای ساخت فیلم «کوروش کبیر» گفته است:
    «مقدمات ساخت «کوروش» در حال انجام است و این کار را با پول‌های مردمی و هزینه‌های خود ادامه می‌دهیم.»

    کارگردان «ایران‌ برگر» با توضیح این‌که عادت دارد با پول‌های مردمی حرکت کند و به نظرش ادامه دادن پروژه «کوروش» با کمک‌های مردمی می‌تواند خوب باشد، درباره زمان ساخت نهایی این فیلم نیز این‌طور توضیح داده است:
    «نمی‌دانم چه زمانی این فیلم ساخته شود اما ساخت آن به کمک‌های مردمی بستگی دارد و تا اینجا نیز با کمک‌های ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ هزار تومانی مردم پیش رفته‌ایم.»

    این کارگردان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سرمایه‌گذاری این فیلم گفته است:
    «برای تهیه این فیلم جایی را نداریم و مردم پشتیبانی می‌کنند که تا کنون برای ساخت آن ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و آرت بوک و تمام اجزای ابزار آن دوران به صورت سه بعدی تهیه شده است.»

    او در ادامه درباره کتاب آرت‌بوک مربوط به فیلم، این‌طور توضیح داده است:
    «آرت بوک کتابی است که تعداد محدودی از عوامل فیلم می‌توانند آن را ببینند و در این کتاب همه چیز با جزیات مشخص است و حتی قبل از اینکه بازیگران انتخاب شوند‌، گریم و لباس آن‌ها به طور کامل قابل بررسی و دیدن است. این کتاب به شکل سه بعدی ساخته می‌شود و آنقدر اهمیت دارد که هر کسی آن را ببیند، گویی فیلم را دیده است. چون حتی تمام ریتم فیلم با زمان‌بندی دقیق در آن لحاظ شده است.»

    جعفری‌جوزانی همچنین درباره کارهایی که برای پیشبرد این پروژه انجام می‌شود گفته است:
    «اکنون مشغول برخی کارهای دیگر این پروژه سینمایی همچون خرید زمینی هستیم تا شهرکی را برای این فیلم بسازیم.»


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 اسفند 1395 -20:48 نظرات()
بازدید : 1156 | نویسنده : |

عمل جراحی رضا یزدانی در آلمان (تصاویر) - ایران ناز

  • عمل جراحی رضا یزدانی در آلمان (تصاویر) - ایران ناز

    کشتی گیر موفق ایرانی رضا یزدانی ، یوز پلنگ جویبار ، بعلت مصدومیت در آلمان مورد جراحی قرار گرفت . به گزارش ایران ناز عمل جراحی پای رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان صبح امروز در کلن آلمان انجام شد.رضا یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان که به دلیل درمان پارگی آشیل پای راست خود در بیمارستان اسپورت کلینیک شهر کلن آلمان بستری است، صبح امروز پای خود را به تیغ جراحان سپُرد.

    عمل جراحی رضا یزدانی در آلمان (تصاویر)

    رضا یزدانی بعد از عمل جراحی در آلمان

    با توجه به نظر پزشکان، پس از جراحی، پای یزدانی 2 هفته در گچ خواهد بود و 3 ماه نیز باید در آتل مخصوص باشد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 اسفند 1395 -20:16 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36