قیمت پرده برقی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 726 | نویسنده : |

پرده برقی جزو مهم ترین کالا های مورد نیاز برای خانه هوشمند یا امروزی شماس چرا که دیگر نیاز نیست برای باز و بسته کردن پرده ها کل دیزاین و دکوراسیون منزل را به هم بزنید. تنها با فشردن یک کلید میتوانید هر زمانی که خواستید پرده را باز و بسته کنید و از نور طبیعی خورشید بهره مند شوید. همچنین شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ای او اس پرده برقی منزل را کنترل کنید.

پرده های برقی علاوه بر باز و بسته شدن میتوانند جهت نور ورودی را نیز تنظیم کنند. که بر اساس نیاز خود از نور خورشید بهره مند شوید.
به طور کلی پرده برقی به پرده هایی گفته می شود که باز و بسته شدن آن ها توسط ریموت انجام می گیرد. همه پرده برقی ها دارای یک موتور قدرتمند هستند که در انتهای ریل آن ها قرار می گیرد. سیستم کنترلی آن ها، می تواند بر روی دیوارهم نصب شود. از دیگر خدمات شرکت ما، فروش درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که برای خرید یا استعلام دقیق روز قیمت پرده برقی  با ما در تماس باشید.

قیمت پرده برقی درفا

پرده برقی در دکوراسیون داخلی

پرده ها در دکوراسیون داخلی خانه نقش مهمی ایفا میکنند . اگر به دکوراسیون داخلی مدرن علاقه دارید و یا می خواهید خانه ای هوشمند داشته باشید .
پرده برقی بهترین انتخاب برای شما است.
که علاوه بر امروزی بودن و سهولت در باز و بسته شدن زیبای خاصی به خانه شما می دهد.
اگر نگران این هستید که مدل های پرده های برقی مورد پسند شما نباشید و یا به تازگی پرده برای منزل خود تهیه کردید باید بگوییم که شما میتوانید پرده های معمولی را به پرده بریی تبدیل کنید .

کدام پرده ها رو میتوان برقی کرد؟

تقریبا همه مدل های پرده کنار جمع شو پنجره های سایز کوچک تا پرده های پنجره های بزرگ با هر نوع متریال از پارچه و تور گرفته تا مخمل و … را می توان برقی کرد. البته نوع موتور پرده و ریل های هر کدام متفاوت است.

برای پرده های پنجره های کوچک باید از موتور هایی با توان پایین تر استفاده کرد. و برای پرده های بزرگ تر گاها نیاز است تا از موتور های تا توان ۶ نیوتن استفادi کرد.

اکثر پرده های بالا رو امکان برقی شدن دارند. لین نوع از پرده های بیشتر برای اتاق خواب و اشپزخانه و محیط های اداری کار برد دارند.

انواع پرده برقی

  • پرده های برقی بالارو یا پرده های شید
  • پرده های برقی کنار رو یا کنار جمع شو
  • پرده های سایبان

که بر اساس نیاز و دیزاین منزل میتوانید از هر کدام از انواع پرده برقی استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 17 آبان 1400 -13:39 نظرات()