خرید باتری بلک بری

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 833 | نویسنده : |

با امگا باتری مطمئن هستید که شارژر و باتری اصلی و با کیفیت را تهیه می کنید. آن هم با ضمانت تعویض و بازگشت وجه!

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا باتری از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش باتری و شارژر موبایل آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

 در قسمت اتری ها با توجه به برند موبایل می توانید اطلاعاتی نظیر ویژگی های باتری مورد نظر و دیگر اطلاعات مربوطه را بدست آورید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

 

ساعات کاری و مراجعه حضوری فروشگاه امگا باتری:

 شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17

ادرس:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

شیراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

تلفن تماس: 09179252778 ، 09129381843

تماس با امگا باتری

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با امگا باتری، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.  

رسیدگی به انتقادها:

مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا باتری دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegabattery.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

آدرس دفتر تهران:

تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

آدرس دفتر شیراز:

شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 24 آذر 1399 -19:50 نظرات()
بازدید : 725 | نویسنده : |

بابافون بهترین سایت در زمینه خرید لوازم قطعات موبایل در ایران می باشد که همه لوازم جانبی و قطعات موبایل که در آن به فروش می باشد اصل می باشد.

گارانتی محصولات بابا فون

تمامی محصولات در فروشگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر می باشند .

شرایط گارانتی بر اساس نوع محصول متفاوت است . مهلت تست یک هفته برای همه ی محصولات قرار میگیرد .

باتری ها علاوه بر تست هفت روزه دارای گارانتی سه ماهه می باشند . 

 

شرایط گارانتی : 

برچسب گارانتی با عنوان BABA  برروی محصولات زده میشود و با توجه به نوع کالا، هفت روز مهلت تست، یک ماه، سه ماه،  و یا شش ماه شامل گارانتی قرار میگیرد .

در صورت نارضایتی از خرید تا یک هفته امکان تعویض آن وجود دارد . بعد از اتمام یک هفته مرجوعی مورد قبول واقع نمیگردد .

شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا :

  • بعد از تحویل سفارش در صورت نارضایتی از کیفیت محصول قبل از اتمام یک هفته با پشتیبان فروشگاه هماهنگ کرده و نسبت به برگشت کالای خریداری شده اقدام بفرمایید . 
  • برچسب گارانتی برروی کالا قرار داشته باشد . فروشگاه از تحویل کالاهای مرجوعی بدو ن برچسب گارانتی و یا برچسب های مخدوش خودداری میکند . 
  • کالای مرجوعی با کالای درخواستی خریدار تعویض میگردد .

برگشت هزینه :

  • مرجوع سفارشات قبل از اتمام یک هفته انجام گیرد . 
  • برروی سفارش مرجوعی حتما هولوگرام گارانتی قرار داشته باشد .
  • سفارش مرجوعی توسط فروشگاه بررسی و در صورت اطلاع از سلامت کالا هزینه برگشت داده میشود .

مواردی که شامل گارانتی نمیباشد :

  • باد کردن باتری ( که در اثر استفاده ی ناصحیح کاربر است ) و یا تغییر ظاهری باتری
  • عدم وجود برچسب گارانتی برروی محصولات و یا مخدوش بودن برچسب
  • دوربین و تاچ ال سی دی در صورت ارسال فاقد گارانتی هستند . گارانتی دوربین و تاچ ال سی دی در صورتی است که توسط تعمیرکار فروشگاه تعویض شده باشد 

 

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 24 آذر 1399 -19:7 نظرات()
بازدید : 754 | نویسنده : |

امگا ابزار یعنی خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل با اطمینان از کیفیت و ضمانت بازگشت وجه.

سایت تخصصی فروش اینترنتی  https://omegaabzar.com/از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

هر آنچه که برای تعمیر موبایل لازم هست را میتونید از سایت امگا ابزار پیدا کنید.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی امگا ابزار هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.

ت  شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

2.     بعد از ارسال کالادر صورت انصراف از خرید بعد از ارسال کالا، 15 درصد از مبلغی که باید به مشتری عودت داده شود، به عنوان ضرر و زیان از مبلغ کل کم میشود.

3.     تماس با امگا ابزار

4.     کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با تیم متخصصان امگا ابزار در تماس باشید

5.     رسیدگی به انتقادها:

6.     مشتری گرامی، اگر انتقاد یا شکایتی از امگا ابزار دارید؛ برای دریافت پاسخ سریع‌تر، لطفا به آدرس omegaabzar.shop@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

7.     تلفن تماس و فکس:

8.     09129381843

9.     09179252778

10. 02188653117

11.                        آدرس دفتر تهران:

12. تهران، میدان ونک برج نگار طبقه ۷ واحد ۸

13.                        آدرس دفتر شیراز:

 

14. شـیـراز، خیابان داریوش، پاساژ شهر، فرعی اول سمت راست، پلاک 55

 

می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 24 آذر 1399 -19:33 نظرات()
بازدید : 752 | نویسنده : |

 

وبسایت تخصصی فروشگاه اینترنتی خوش آرا از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن برندهای اصلی آغاز کرده است.

با گسترش فعالیت و کاربران وبسایت، لوازم آرایشی برندهای اصلی نیز به کاتالوگ محصولات خوش آرا افزوده شده است.

خوش آرا با داشتن سابقه ۱۰ ساله در بازار بندرعباس، تجارب ارزنده خود را به بخش فروش آنلاین آورده تا بتواند تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اصلی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

الف  شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت:

·         کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از وبسایت خوش آرا را دارند، باید مفاد این توافق ‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

·         عضویت در سایت خوش آرا و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

·         خرید کالا از سایت خوش آرا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

·         خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.

·         اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالا های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

·         کاربران هنگام سفارش کالا ملزم میباشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

·         فروشگاه اینترنتی خوش آرا هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و) نمی پذیرد.

·         تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی خوش آرا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.

·         سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی خوش آرا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

·         ارتباط فروشگاه اینترنتی خوش آرا با کاربران از طریق ایمیل info@khoshara.com برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی، تلفن و ) صورت می پذیرد.

·         فروشگاه اینترنتی خوش آرا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

ب  شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی خوش آرا، سایت khoshara.com  به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1.     فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی خوش آرا درج نموده است.

2.     فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

3.     ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

4.     مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی خوش آرا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5.     در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6.     خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

7.     خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

پ – شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی خوش آرا هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.

ت  شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

 

2.     بعد از ارسال کالاکالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی خوش آرا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

 

می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 24 آذر 1399 -1:15 نظرات()
بازدید : 698 | نویسنده : |

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

به کمک سایت قشم گردی، قشم را کامل بشناسید.

طبق آخرین تقسیمات کشوری، شهرستان قشم شامل ۶۹ شهر و روستا می‌ش

شهر قشم در شرقی‌ترین نقطه جزیره واقع شده‌ و درسته که این شهر نسبت به کل جزیره مرکزیت هندسی نداره، اما به علت موقعیت مهم استراتژیکش (دید گسترده به جنوب، شمال و شرق، دید به تنگه‌ی هرمز، نزدیکی به بندرعباس و) از قدیم اهمیت زیادی داشته و بیش‌ترین جمعیت جزیره در این شهر ساکن بوده‌ن.

شهر قشم از نظر تجاری موقعیت خوبی داره و به دلیل اینکه یکی از مناطق آزاد ایرانه، خیلی از گردشگرهایی که به این شهر میان، از پاساژها و مراکز خرید این شهر هم دیدن می‌کنن و می‌تونن خرید خوبی از این شهر داشته باشن. همین‌طور داخل شهر هتل‌هایی با کیفیت‌های مختلف برای استفاده‌ی گردشگرها وجود داره.

اقتصاد جزیره

بازار واردات کالاهای مختلف و مهم از کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس به جزیره قشم خیلی پررونقه، به همین دلیل، بندرهای تجاری این جزیره از اهمیت زیادی برخوردارند. در قدیم بنادر صیادی و بنادر تجاری در کنار همدیگه قرار داشته ولی حالا به دلیل رونق اقتصادی، بندرها به صورت اختصاصی و ویژه خدمات‌رسانی به کشتی‌های تجاری و صیادان رو انجام می‌دن. بنادر مهم شهرستان قشم به ترتیب زیر هستند:

۱ – بهمن ۲  شهید ذاکری ۳  بندر سوزا ۴  مسن ۵  سلخ ۶  کاوه ۷  لافت ۸  درگهان ۹  باسعیدو ۱۰  فجر ۱۱  شرکت نفت ۱۲  رمچاه ۱۳  کندالو ۱۴  طبل ۱۵  هنگام.

یکی از منابع اصلی درآمد مردم این جزیره صید و شکار ماهی و آبزیانه. صیادی در این منطقه به وسیله‌ی قایق موتوری، لنج، و مشتا انجام می‌شه. مشتا یا حدر، یه نوع وسیله‌ی ماهی‌گیریه که از چوب درست می‌شه.

بعضی از مردم جزیره با کار در بازارهای محلی و مغازه‌های کوچک روزگار میگذرونن، بعضی به دامپروری و پرورش گاو، گوسفند و شتر مشغولن، تعداد کمی کشاورزی می‌کنن (آب و هوای جزیره برای کشاورزی زیاد مناسب نیست)، و بعضی از مردم هم توی معادن قشم مشغول به کارن.

در جزیره قشم معادن گوناگونی مثل نمک، خاک سرخ، گاز سنگ آهن و  وجود داره که به‌ خصوص در گذشته موجب رونق تجاری این جزیره بوده و قسمتی از مشاغل ساکنین رو تأمین می‌کرده.

معدن سنگ لاشه تلمبر که در ۱۰ کیلومتری غرب بندر قشم قرار گرفته، با تولید سالانه ۳۵ هزار تن، و معدن سنگ لاشه قشم در ۱۴ کیلومتری جنوب غربی شهر قشم با تولید سالانه ۲۷۰۰ تن از مهم‌ترین معدن‌های قشم محسوب می‌شن.

همین‌طور، یکی از معادن عمده‌ی جزیره‌ی قشم، “نمکدان” نام داره که به صورت یه تپه‌ی نمکی مخروطی، به قطر قاعده‌ی ۷ کیلومتر در ارتفاع ۲۳۷ متر از سطح دریا قرار داره. این منبع دارای بهترین نوع نمکه، و ذخایرش حدود ۴۲۰ هزار تن برآورد شده‌.

جاذبه‌های گردشگری و دیدنی‌های قشم

شاید اگه بگیم جزیره قشم به اندازه‌ی یک کشور جاهای دیدنی داره، خیلی بی‌راه نگفته باشیم، به خصوص که قبلا هم اشاره کردیم که این جزیره، از لحاظ مساحت، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه! در زیر سعی می‌کنیم به اختصار جاذبه‌های گردشگری قشم رو توصیف کنیم، اما خب، خودتون که می‌دونید: شنیدن کی بود مانند دیدن!


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 آذر 1399 -23:8 نظرات()
بازدید : 737 | نویسنده : |

شرایط و قوانین خرید از فونی شاپ

۱-خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-مدت ضمانت باتری اصلی ۶ ماه از تاریخ خرید فاکتور محصول می باشد.

۳نحوه خرید از فروشگاه فونی شاپ به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۴-کلیه ارسال ها و دریافت ها فقط و فقط توسط پست پیشتاز  معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست خریدار می رسد.

۵-هزینه های پستی به عهده خریدار می باشد فقط هزینه خدمات و بسته بندی به صورت رایگان می باشد.

۶-جهت پشتیبانی می توانید از طریق ایمیل و تلفن، واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

۷-شرایط گارانتی تا یک هفته خریدار می تواند بدون هیچ قید و شرطی محصول را مرجوع و کل هزینه کالای خریداری شده رو دریافت کند.

۸-مشتری در طول مدت گارانتی حق یکبار تعویض کالای خریداری شده را دارد.

۹-هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشنده و هزینه مرجوع به عهده خریدار است و از ارسال محصول با تیپاکس جدا خوداری فرمایید در صورتی که محصول از طریق تیپاکس مرجوع گردد تحویل گرفته نمی شود و به فرستنده برگشت داده خواهد شد

۱۰-هزینه های محصولات انصراف از خرید بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می گردد.

۱۱در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.

۱۲از مرجوع کردن محصول به صورت پس کرایه خودداری کنید چون محصول تحویل گرفته نمی شود و بازگشت می خورد.

۱۳-هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمی‌شود.

۱۴-درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود.

۱۵-چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینه‌های ارسال به عهده ما می‌باشد، در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده مشتری است.

۱۶درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت ۷۲ ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال می‌شود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده می‌شود.

۱۷-در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینه‌ها و مسولیت‌ها به عهده مشتری می‌باشد.

۱۸قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.

۱۹در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمی‌گردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.

 

منبعhttps://fonishop.com/


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 24 آذر 1399 -19:42 نظرات()
بازدید : 723 | نویسنده : |

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از سایت https://hugan.ir/  پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 19 آذر 1399 -21:46 نظرات()
بازدید : 763 | نویسنده : |

تاب بازی کودک یکی از بهترین وسایل بازی برای بچه های ما در عصر حاضر است. معماری و طراحی شهری ما به سمت زندگی در آپارتمان حرکت کرده است.

دیگر خبری از خانه‌‌ای با حیاط کوچک نیست و تمامی کودکان در پارک‌ها باید حضور داشت باشند.تاب خانگی یکی از اسباب بازی‌های سازگار با محیط خانه‌ و آپارتمان است.

شرایط خاص جهان با ورود بیماری‌های جدید نظیر ویروس کرونا نیز نوع بازی کودکان ما را تحت تاثیر خود گذاشته است که در بخش روانشناسی بازی کودک به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید تاب بازی کودک به سایت تاب نی نی آنیل مراجعه کنید.

بازی نوستالژی

تمامی ما در کودکی خاطره لذت بازی با تاب را داشته‌ایم. این وسیله بازی نوستالژی بهترین اتفاقات کودکی ما را پر کرده است. با مشاهده بازی بچه‌ها در پارک حس بهترین اوقات کودکی را برای ما زنده می‌شود.

لحظه‌هایی که پر از احساس پرکشیدن در آسمان و آزادی را داشتیم. با حرکت تاب به سوی جلو چشممان را می‌بستیم و احساس پرواز می کردیم. تمامی پدر و مادر ما هم این لذت را چشیده‌اند.

از ایستادن در صف تاب و انتظار برای پایین آمدن یک بچه از این وسیله بازی همه‌اش برای ما شیرین بود.

انواع تاب بازی کودک

تاب بازی کودک بر حسب محل استفاده انواع مختلفی دارد: تاب پارک یا فضای باز یا تاب خانگی است. در سال‌های اخیر بسیار از تاب‌های موجود در بازار تاب راحتی و تاب ریلکسی یا تاب آویز فضای باز است. اما برای تاب‌ نوزاد یا کودک چندان محصولات جدیدی تولید نشده است.

بیشتر وسایل بازی کودکان شامل تاب پارک یا تاب فضای باز است. ما در این نوشته سعی داریم تا تاب ننو یا همان تاب راحتی آویزی را معرفی نماییم.

این محصول جدید که ترکیبی از ننو و تاب است را بیشتر معرفی خواهیم کرد و سایر تاب بازی بچه را معرفی می‌نماییم. پیش از آغاز این مطلب پیشنهاد میکنیم بهترین اسباب بازی برای نوزاد و کودک تا ۴ ساله را بیشتر بشناسید.

 


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 24 آذر 1399 -21:58 نظرات()
بازدید : 754 | نویسنده : |

شارژر آیفون اورجینال (Original iPhone Charger Adapter) از اقلامی است که باید با دقت و اطمینان خاطر کافی آن را تهیه نمود. شارژر آیفون اورجینال ارائه شده توسط مای فون همانند همان شارژری که در جعبه آیفون یافت می‌شود و سازگاری وسیعی دارد. یعنی این شارژر با دستگاه‌های الکترونیکی (بخصوص برند اپل) سازگار بوده و مناسب انواع مدل‌های آیفون و آیپد است.

با این شارژر می‌توانید شارژر مجدد سریع و تبادل اطلاعات را بسرعت انجام دهید. با وجود محافظ‌های داخلی تعبیه شده درون این شارژر و سیم‌های چهارتایی مسی، کیفیت سیگنال حداکثری و توان و بهینگی شارژ و انتقال اطلاعات با سرعتی تا ۴۸۰ مگابیت بر ثانیه برای شما در دسترس خواهد بود.

شارژر اصلی آیفون طراحی بادوامی دارد: قاب محکم و سازه‌های داخلی مرغوب بکار رفته در آن عملکرد بی‌نقص را جدای صدمات خارجی و غیرمنتظره تضمین می‌کند.

این آداپتور َشارژ در خانه و یا در محل کار به راحتی قابل استفاده است و می‌توانید شارژ مجدد را به راحتی و با کمک یک کابل USB انجام دهید. تنها کافی است این شارژر را به پریز برق متصل کرد و کابل USB را به آیفون متصل کنید.

برای شارژ آیفون خود ترجیحا(مگر در زمان‌های اضطراری) از شارژر اصلی آیفون استفاده کنید. برای استفاده از این نوع شارژر نیاز به یک تبدیل است. حتما دقت کنید تبدیل مورد نظر شما کیفیت ساخت مناسبی داشته باشد و هنگام متصل کردن آن به پریز برق جرقه نزند.

نکاتی برای شارژ مجدد مناسب آیفون:

  • آیفون و تمامی اجزای شارژ مجدد آن چه بصورت سیمی و چه بصورت بی‌سیم به شکلی طراحی شده‌اند که پس از شارژ مجدد کامل، فرآیند شارژ قطع شود. بنابراین هنگامی که گوشی شما شارژ کامل شد، بودن در شارژ ضرری به باتری وارد نمی‌کند.
  • در صورتی که متوجه روند شارژ غیرمعمول شدید، پیشنهاد ما مراجعه به یک تعمیرکار یا مرکز تعمیر معتبر است.

 منبع : شارژر اورجینال آی فون مای فون

 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 7 آذر 1399 -23:29 نظرات()
بازدید : 766 | نویسنده : |

امداد موبایل یک سایت ایرانی می باشد که در شهر تهران فعالیت میکند. و هدف آن فروش، تعمیرات، و آموزش های تخصصی تعمیرات موبایل می باشد.

هر محصولی که تو این سایت واسه فروش قرار گرفته همگی اورجینال هستند پس با خیال راحت میتونید ازش هرچیزی که برای موبایل لازم دارید رو خرید کنید.

به اضافه این خدمات فروش https://emdadmobile.net/، میتونید بهترین آموزش هایی که برای موبایل هست رو از این سایت آموزش ببینید. مثلا:

یکی از مقاله های خوب این سایت موضوعش اینه:

هر آن چه باید درباره خرابی باتری و زمان تعویض آن بدانید

آیا نشانه‌های خرابی باتری گوشی برای شما ظاهر شده و آزاردهنده است؟ ما در این مقاله قصد داریم به بررسی علائم خرابی باتری گوشی بپردازیم.

گوشی اندرویدی شما را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزارهایی دانست که هر روز با آن ارتباط دارید. این مسئله موجب می‌شود که در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل برای باتری، متوجه شوید و برای رفع آن هم اقدام کنید. البته برای این که بخواهید از زمان مناسب برای تعویض باتری، اطمینان حاصل کنید، باید به دنبال سرنخ‌ها باشید. ما در این مقاله قصد داریم زمان تعویض باتری گوشی اندروید و نشانه‌های مرتبط با خرابی آن را آموزش دهیم.

در گذشته تعویض باتری تلفن همراه کار ساده‌ای بود، اما انجام این کار در گوشی‌های اندروید جدیدتر با پیچیدگی خاص خود همراه است. در صورتی که باتری گوشی شما از بین رفته است، باید وضعیت گارانتی را مورد بررسی قرار دهید.

عملکرد باتری با استفاده طولانی‌مدت از آن، می‌تواند کاهش یابد. یکی از نشانه‌های خرابی باتری را می‌توان خالی شدن زود هنگام شارژ آن، عنوان کرد. در حقیقت باید نداشتن دوام و ماندگاری شارژ را به عنوان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های خرابی باتری گوشی اندرویدی به حساب آوریم.

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی باتری گوشی اندروید، خالی شدن زودهنگام شارژ است. در مورد قبل، اشاره‌ای به خالی شدن سریع شارژ باتری کردیم، اما در این حالت، سرعت خالی شدن باتری واقعا چشمگیر است.

با این که خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی اندروید را به عنوان یکی از نشانه‌های خرابی باتری معرفی کردیم، اما نباید فراموش کرد که شارژ نشدن کامل باتری پس از متصل کردن آن به برق هم در زمره همین نشانه‌ها خواهد بود.

باد کردن باتری و بروز نشانه‌های مشابه را هم باید به عنوان یکی از علائم خرابی باتری به حساب آورد. در صورتی که این نشانه را هنگام متصل بودن به پریز برق مشاهده کردید، باید سریعا آن را جدا کنید.

و هر چیز دیگه ای که برای موبایل نیاز به آموزش دارید تو این سایت میتونید پیدا کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 19 آذر 1399 -19:48 نظرات()
بازدید : 824 | نویسنده : |

برای دسترسی به این محیط ها شما می توانید در سایت های مختلف که چت روم دارند عضو شوید و به راحتی به محیط آن دسترسی پیدا کنید. این سایت ها معمولا به سایت های اجتماعی معروف هستند. زیرا همزمان چند نفر به صورت آنلاین می توانند در یک محیط با هم صحبت کنند.

در چت روم های فارسی مانند چت روم احساس چت شما به راحتی می توانید با افراد بسیاری ارتباط برقرار کنید و در مورد کار یا موضوع خاصی گفتگو کنید.همانطور که قبلا گفته شد قبلا امکانات این چت روم ها بسیار محدود بود ولی در حال حاظر با وجود این امکانات شما آسان تر می توانید ارتباط برقرار کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 19 آذر 1399 -13:29 نظرات()