برش لیزر برنج

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 725 | نویسنده : |

مزایای برش لیزر برنج

 

برش لیزر برنج از جمله موارد پر جستجو در فضای مجازی، بازار کار و صنایع گوناگون است. نیاز به این نوع برش در حوزه صنعت و هنر با تولیدات متنوع و جالبی گره خورده است. دامنه وسیع و گسترده لوازمی که با فلز برنج تهیه می‌شوند از صنایع نظامی تا زیورآلات و از ظروف آشپزخانه تا تزئینات دکوراتیو گسترده است.

انعطاف‌پذیری و وزن مناسب این فلز، به همراه دیگر ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی برنج هم کار با آن را در زمینه‌های مختلف امکان‌پذیر نموده است.

در این مطلب:

  • ابتدا به شرح مختصری از برش فلزات و دیرینه آن مي‌پردازیم.
  • دستگاه برش لیزر برنج و مزایای کاربرد آن را بررسی مي‌کنیم.
  • به خدمات مجموعه پارسیان لیزر در این زمینه اشاره می‌کنیم.

در مطالعه این نوشتار با ما همراه شوید.

 

تاریخ برش فلزات سابقه‌ای دیرینه دارد و به زمان‌های بسیار دور بازمی‌گردد. از زمانی که انسان فلزات را شناخت و توانست از آنها ابزار بسازد نیاز به ایجاد برش در آنها برای ساخت قطعات را احساس کرد. از همان زمان نیز بدنبال روش‌هایی برای انجام ساده‌تر و دقیق‌تر این کار همت گماشت.

آثار تاریخی و بخش‌های بازمانده از خانه‌های قدیمی با برش‌های متنوع و نرده‌های زیبای فلزی کماکان در گوشه و کنار دیده می‌شوند. هنوز هم می‌توان لابلای کاوش‌های باستانی زینت‌های زنانه و فلزات قیمتی پیدا کرد که زمانی بدست صنعتگران و هنرمندان آن دوران برش خورده‌اند.

اما انقلاب صنعتی و نتایج آن در تاریخ صنعت و هنر نیز مانند بسیاری موارد دیگر تغییرات زیادی پدید آورد. برش فلزات و صنایع وابسته به آن در این زمان دستخوش تحولات بزرگی شد و مقیاس و کیفیت کار را بکلی دگرگون کرد.

اما تلاش صنعتگرانی که به تولید دستی قطعات و برش‌های فلزی مشغول بودند پاسخگوی تامین نیاز روزافزون کارخانجات مختلف به قطعات فلزی نبود.

این قطعات اغلب چرخ بخش‌هایی از صنایع گوناگون را به گردش درمی‌آورد. موردی که نیاز به دقت بالا را در تولید دستی آنها دچار چالش‌های بزرگ و غیرقابل حلی می‌کرد.

پایه‌ریزی برش صنعتی فلزات این مشکلات را تا حدود زیادی حل کرد، اما این میزان دقت نیز در موردی تا این حد مهم کافی نبود.

دشواری این نوع برش‌های دقیق و نیاز به تجهیزات پیشرفته برای ارتقای کار، پژوهشگران را به تلاشی دوباره برای ابداع راه‌های تازه‌تر جهت این کار وادار کرد. تلاشی که با اختراع دستگاه برش لیزری به ثمر رسید.

این دستگاه با قابلیت برش بسیار دقیق همه مواد شامل انواع فلزات و غیر فلزات، راه تازه‌ای پیش روی صنایع بزرگ به لحاظ تامین و برش مواد جهت ساخت قطعات صنعتی مورد نیاز گشود. گرچه این تنها موارد تنها کاربردهای این دستگاه نبودند و خیلی زود کاربردهای گوناگون و متنوع بیشتری هم برای این نوع برش پدید آمد.

در ادامه به بررسی خدمات برش لیزر برنج در مجموعه پارسیان لیزر می‌پردازیم تا اهمیت این بخش صنعتی را بیشتر مورد بازبینی قرار دهیم.

با ما همراه بمانید.

از خدمات برش لیزر برنج چه می‌دانیم؟

برنج فلزی انعطاف‌پذیر، زیبا و دارای خواص فیزیکی بسیار جالب است. کار با این فلز چندان دشوار نیست، به شرط آنکه برش‌های مناسب با اندازه‌های مورد نیاز از آن در اختیار داشته باشیم.

دستگاه برش لیزر برنج قادر است این نیاز را برآورده سازد.

دقت بالا و برش ظریف و دقیق را می‌توان اصلی‌ترین ویژگي‌ این دستگاه دانست. اجرای طرح‌های خاص و پیچیده با این فلز تنها با کاربرد دستگاه فوق امکان‌پذیر است. انجام دستی این برش‌ها نه تنها از دقت کافی برخوردار نیست بلکه مستلزم صرف هزینه‌های سنگین و بکارگیری نیروی انسانی در تعداد و زمان بسیار بیشتر است.

برش لیزر برنج ضمن صرفه‌جویی قابل توجه در این موارد، از بروز آسیب حین کار نیز می‌کاهد. اما باید دید این خدمات چگونه انجام شده و در چه مواردی قابل استفاده هستند؟

در ادامه مطلب به بررسی این سوال می‌پردازیم که چگونه می‌توان از برش لیزر برنج استفاده نمود؟ و چه مواردی با برش این فلز تهیه می‌شوند؟

با ما همراه بمانید.

فرایند برش لیزر برنج با دستگاه چگونه شکل می‌گیرد؟

اساس کار دستگاه برش لیزری بر عبور این اشعه از بخش‌های مختلف مواد به شکل نقطه‌ای است. تابش این اشعه سوزاننده به نوعی ماده را حکاکی می‌کند. در مورد برش لیزر برنج این کار بر روی سطح فلز با طرح‌های متنوع از ساده تا بسیار پیچیده انجام می‌شود.

لیزر، در اولین گام بخش‌هایی از بافت برنجی را سوزانده و ذوب می‌کند. در وهله بعد باقیمانده این بخش‌ها که ذوب، بخار یا تصعید شده‌اند، با فشار گاز از روی جسم پاک می‌شوند. عملیات برش با دقت میلی‌متری انجام می‌گیرد و به لحاظ ظرافت در کار قابل قیاس با سایر روش‌های کنده‌کاری یا برش این فلز نیست.

پس از حذف قسمت‌هایی که توسط لیزر آب می‌شوند، مابقی شیء برنجی قطعه مورد نیاز را به دست می‌دهد.

مزایای کاربرد برش لیزری کدامند؟

گرچه کار برش فلزات و البته غیر فلزات هنوز هم در برخی موارد به شکل دستی یا با استفاده از تجهیزات مکانیکی صورت مي‌گیرد، اما مزایای فوق‌العاده انجام برش با اشعه لیزر تمایل کاربران را به این روش روزبه‌روز بیشتر مي‌کند. در این بخش به برخی از این مزایا اشاره مي‌کنیم.

سرعت بالای کار: سرعت برش لیزر برنج با انواع دیگر روش‌های برش قابل قیاس نیست. روش برش لیزری، ضمن ضمن حفظ دقت بسیار بالا و بدون کاستن از کیفیت، به فرایند نهایی کار سرعت زیادی می‌بخشد.

برش دقیق، لبه‌های تمیز، کار باکیفیت: یکی از مشکلات معمول در برش و شکل دادن به سطوح فلزی، ناهمواری و وجود تیغه‌های زائد باقیمانده پس از اتمام برشکاری و نازیبا بودن قطعات تهیه شده است. این موضوع اغلب به‌دلیل کند بودن تیغه‌های برش یا عدم تطابق فضای برش با سطح ورد نظر اتفاق می‌افتد. مشکلی که در برش لیزر برنج تا بیشترین حدممکن منتفی شده است.

اگر در هنگام تنظیم نازل برای پرتاب اشعه برش دقت کافی صورت گیرد میزان این خطا حتی به صفر نزدیک می‌شود. یعنی همان موردی که با عنوان تنظیم زاویه کونیک شناخته شده و به معنای تغییر قطر سوراخی است که در امتداد محل برش و جهت انتقال اشعه لیزر تنظیم می‌گردد. هر قدر زاویه تابش پرتو لیزر به سطح برش کمتر باشد دقت این کار بالاتر خواهد بود.

در اثر تابش مستقیم و بدون زاویه پرتو لیزر به سطح قابل برش، سوراخ‌ها در طرفین سطه به یک اندازه ایجاد شده و لبه‌های فلز صاف و صیقلی خواهند بود.

کاهش ضایعات باقیمانده یا پرتی: در استفاده از دستگاه برش لیزر برنج، امکان حذف حداکثری بخش‌های پرتی و استفاده از کوچکترین بخش‌های فلز نیز وجود دارد. به این ترتیب از هدر رفت مواد اولیه تاحد امکان پیشگیری و قیمت نهایی تولید کار بصرفه‌تر خواهد بود.

قابلیت انطباق و انعطاف‌پذیری بالا: یکی از دشواری‌های برش فلزات از جمله برنج، پیچیدگی طرح‌هاست. ظرافت بخش‌هایی از طرح‌ها نیز بر پیچیدگی کار افزوده و انجام دقیق آن را با دستگاه‌های معمولی و روش‌های قدیمی در عمل ناممکن یا بسیار دشوار و زمان‌گیر مي‌کند. برش لیزر برنج با قابلیت انجام پروژه‌های بسیار پیچیده بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی در این مورد انجام انواع برش را مقدور می‌کند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها: با وجود بالا بودن کیفیت کار در این نوع برش به دلیل کاستن زمان و نیروی کار به‌طور  موثری از هزینه‌های کار می‌کاهد. علاوه بر این فلز برش خورده و کیفیت نهایی کار نیز بطرز چشمگیری ارتقا پیدا کرده و قیمت ان را افزایش می‌دهد.

انجام سریع و دقیق طرح‌های خلاقانه و روش های ابتکاری: اجرای طرح‌های منحصربه‌فرد و خلاق در هر مقیاس و اندازه با دستگاه برش لیزر برنج امکان‌پذیر است. این روش هم‌چنین امکان سری‌کاری برش‌ها را میسر می‌کند. روشی که با آن می‌توان حجم زیادی از کار را بدون آنکه از کیفیت آن کاسته شود در زمانی به‌مراتب کوتاه‌تر به انجام رساند.

کمترین میزان تاثیر ناخواسته بر فلز پایه: در روش های حرارتی و مکانیکی برش برنج، قطعه نهایی و برش خورده با تغییراتی در فلز پایه همراه است که می‌تواند نتیجه حرارت یا عوامل فیزیکی دیگر باشد. برش لیزر برنج با کمترین میزان این تاثیرات و تغییرات همراه است.

با استفاده از لیزر برنج چه برش‌هایی می‌توان تولید کرد؟

برش برنج جهت تولید زیورآلات: برنج از فلزات ارزشمند در زمینه تولید زیورآلات است. قیمت مناسب آن نسبت به مواردی مانند طلا و نقره، اقبال عمومی برای کاربرد آن در نقش زیورآلات را بیشتر کرده است. اما چالش اصلی در این مورد برش زیبا، دقیق و حساس برنج است. به‌نحوی که آثار برش بر روی آن باقی نماند و لبه‌های صاف و صیقلی داشته و هنگام استفاده به پوست آسیب نرساند. دستگاه ویژ‌ه این کار بخوبی از عهده این کار برمی‌آید و کاربردهای خوبی در این مورد دارد.

کاربرد برنج برش خورده در صنایع نظامی: تولید پوکه یا پوسته فشنگ اسلحه‌های گرم از این جنس و با برش لیزر برنج بسیار متداول و کاربردی است و نشانگر نقش حساس این فلز در صنایع نظامی می‌باشد.

استفاده در صنایع هوا فضا: کاربرد فلز برنج در این صنایع پیشرفته به‌دلیل ساختار ملکولی خاص آن و نیز خواص فیزیکی است که در خود دارد. برش دقیق و لیزری نیز بر مزیت‌های کاربردی آن افزوده و استفاده از این ماده را در علوم و صنایع فضایی مفید نموده است.

نقش برنج در صنایع کشتی‌سازی: وجود خاصیت مقاومت بالا در برابر ساییدگی و خوردگی در آلیاژ برنج، استفاده از آن را در بسیاری صنایع از جمله کشتی‌سازی میسر و مفید نموده است.

حکاکی برنج جهت تولید اشیاء هنری: یکی از پرکاربردترین موارد استفاده از برنج، کاربرد آن در تولید اشیاء هنری است. حکاکی روی این فلز به‌دلیل خاصیت چکش‌خواری بالای آن به آسانی و راحتی انجام می‌گیرد. ضمن اینکه رنگ و نمای ظاهری آن هم طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل برش لیزر برنج برای تولید انواع قاب و دیگر لوازم هنری از بازخورد خوبی بین عموم برخوردار است.

دلیل دشواری برش لیزری فلز برنج چیست؟

یکی از مشکلات موجود در زمینه برش لیزری انواع فلزات براق، موضوع بازتابش پرتوهای لیزر است که با اصطلاح  فلش بک شناخته می‌شود. این مورد می‌تواند به دستگاه برش آسیب وارد کرده و هزینه زیادی برای دارنده دستگاه ایجاد کند. اما از آنجا که دستگاه لیزر به آینه و عدسی مجهز است، حذف کامل این بازتاب‌ها در عمل امکان‌پذیر نیست. گرچه کاربرد لایه‌های مات می‌تواند تاحدودی این مشکلات را کاهش دهد.

زبری سطح برش چیست و به چه علت ایجاد می‌شود؟

این مورد بخشی ثابت در برشکاری است که به درجات مختلف در همه انواع برش ایجاد می‌شود. این خدشه به‌دلیل وجود ناصافی در سطوح برش تولید و به شیارها و خطوطی اطلاق می‌شود که حین عملیات برش لیزری روی فلزات ایجاد می‌گردد. تفاوت در جذب نیرو حین انجام کار یکی از عوامل بروز این مورد است. موارد دیگری از قبیل تغییرات سطح مایع در سطح و نیز سوختن باعث بروز این حالت می‌شود.

تنوع نازل‌ها چه نقشی در اجرای برش لیز دارد؟

در کار برش لیزری با دو نوع نازل تک و دوبل سروکار داریم. نوع دوبل اصولا برای برش آهن مورد استفاده بوده و با گاز اکسیژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نازل تک با کاربرد نیتروژن، برای فلزاتی نظیر آلومینیوم و استیل از نوع ضد زنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما بطور کلی هدف از این تنوع در کاربرد نازل، موارد استفاده آن در متریال با ضخامت‌های گوناگون است. به این معنا که در برش مواد با ضخامت کم نازل کوچک و فشار گاز کمتر مورد نیاز است. در حالی که نازل با سایز بزرگ‌تر برای مواد ضخیم‌تر استفاده شده و به گاز با فشار بالاتر نیز نیاز دارد.

کلام آخر

در انتهای این متن اهمیت کاربرد برش لیزر برنج در موارد و صنایع گوناگون را بار دیگر یادآوری می‌کنیم. از تولید قطعات و صفحات برنجی برای راه‌اندازی صنایعی نظیر هوا فضا، صنایع نظامی و نیز کشتی‌سازی تا کاربردهای وسیع آن در تولیدات هنری و زیورآلات همه بخش‌هایی از این موارد هستند.

دقت و ظرافت موجود در این روش، امکان استفاده وسیع از آن را برای تهیه و تولید وسایل هنری و ظروف حکاکی شده به وجود آورده است.

استفاده از عملکرد مفید دستگاه برش، مستلزم داشتن اطلاعات کافی از روش بکارگیری آن بوده و صرف دقت و توجه بالایی در این زمینه را می‌طلبد. هم‌چنین تشخیص استفاده از نوع نازل مناسب و تنظیم صحیح زاویه تابش پرتو نیز از دیگر مواردی هستند که به کاربرد تخصصی این روش مربوط می‌شوند.

شرکت پارسیان لیزر با بکارگیری دانش فنی روز دنیا و در اختیار داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه آماده ارائه خدمات متنوع برش لیزر برنج و دیگر فلزات و غیر فلزات می‌باشد. این مجموعه تخصصی، همواره آماده خدمات‌رسانی در عرضه کامل‌ترین مجموعه خدمات لیزر و برشکاری با پرتو لیزری جهت صنایع و شرکت‌ها می‌باشد.

 

منبع: https://parsianlaserco.com/services/laser-cut/brass-laser-cutting/


می پسندم نمی پسندم

شنبه 28 فروردين 1400 -11:9 نظرات()
بازدید : 774 | نویسنده : |

 

 شما برای ادامه فعالیت و حتی زیست خود نیاز به استراحت دارید اما استراحت در کجا و چه نوع پوششی اهمیت قضیه روشن‌تر می‌شود که باید در نوع انتخاب اسباب خود باید بسیار دقیق باشید.

 بدون هیچ نگرانی باید با همان توجهی که لباس تن خود را با ظرافت و معیارهایی خاص انتخاب می‌کنیم باید در انتخاب لباس و رختخواب نیز همان ظرافت و دقت را داشته باشید.

 

 

شاید نیاز به اطلاعات یا بررسی متدهای مناسبی را در خود ببینید یا با کمبود گزینه مواجه شوید

تیم ما در سایت هگان تمامی این موضوعات را رعایت کرده و دست شما را برای انتخاب‌تان باز گذاشته‌است.

 رختخواب و روتختی مهم‌ترین وسیله‌ی خانه

همه ما رختخواب را جایی برای استراحت می‌دانیم تختی که برای استراحت خریده می‌شود به‌خودی‌خود ارزشی ندارد بلکه روتختی آنست که به آن ارزش می‌دهد

مانند بالش، تشک، لحاف و.....

 بالش برای تعیین میزان برآمدگی سر از بدن استفاده می‌شود که در هر فرد نسبت‌به دیگری می‌تواند تفاوت شیبی داشته باشد ملاک هایی چون گردن درد، درد مفاصل ،رفلاکس معده، ریزش موی سر و... می‌تواند در انتخاب بالش مناسب تعیین‌کننده باشد

 برای مثال پزشکان می‌گویند جهت جلوگیری از رفلاکس معده بالش را بلندتر از زمین انتخاب کنید یا همچنین گفته می‌شود که برای جلوگیری از ریزش مو بالش را نزدیک به زمین انتخاب کنیم

 یعنی تمامی این سخنان ریشه در تحقیق‌ها و پژوهش‌های علمی دارد انتخاب روتختی نیز همانند سایر اجزای خواب اهمیت خاص خود را داراست میزان گرمی و سردی بدن که در افراد متفاوت است

نسبت‌به ضخیم بودن روتختی سنجیده می‌شود

 گاهاً برای جلوگیری از کمردرد نیز روتختی نازک پیشنهاد داده می‌شود هدف از گفتن این موارد چیزی جز تاثیر اساسی رخت خواب در بدن نبوده و خواستار آن هستیم که باز هم اهمیت رختخواب و روتختی را در زندگی برایتان بروز بدهیم .

خواب و بیماری

 باید سعی کنید که در ساعات خواب مشخص به رختخواب بروید و همچنین در ساعات مشخصی از خواب بیدار شوید

 درست است که در ابتدا شاید سخت باشد ولی باید تلاش کنید که حتی در روزهای تعطیل نیز تایم خواب خود را عایت کنید

 در حقیقت باید یک رغبت و کشش میان شما و رختخواب تان باشد که نتوانید از آن دل بکنید پس رختخواب مناسب طرح و رنگ روتختی تأثیرش را در شما و تایم خوابتان خواهدگذاشت و بدنی سالم‌تر را برایتان فراهم خواهد آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 23 فروردين 1400 -18:17 نظرات()
بازدید : 703 | نویسنده : |

ویزای فیلیپین

همانطور که میدانید اولین قدم برای سفر به کشور های خارجی تحقیق برای اخذ ویزای آن کشور میباشد. ما در این مطلب شرایط گرفتن ویزای فیلیپین را به طور کامل به شما توضیح میدهیم.

انواع ویزای فیلیپین  

صدور ویزا بر اساس هدف سفر صادر میشود. پس قبل از سفر باید ابتدا هدف خود از سفر را مشخص کنید.

1_ ویزای توریستی

2_ویزای تجاری

3_ویزای تحصیلی

4_ ویزای ترانزیت

5_ویزای کاری

از نظر تعداد دفعات ورود و خروج

Single  با این ویزا شما فقط اجازه ی 1 بار ورود به خاک این کشور را دارید و در صورت خروج ویزای شما باطل است.

Multiple  با این ویزا برخلاف ویزای سینگل شما اجازه ی ورود و خرج متعدد را دارید.

از نظر درج در گذرنامه

ویزای با برچسب برچسب ویزا توسط سفارت بر روی پاسپورت زده میشود.

ویزای با مهر توسط سفارت یک مهر در پاسپورت زده میشود که تمامی اطلاعات لازم در آن درج شده است. 

شرایط و محل صدور

ویزای معمولی این ویزا کامل عادی است و شما مطابق با شرایط موجود ببه سفارت آن کشور مراجعه کرده و پس از طی مراحل قانونی ویزای خود را دریافت میکنید.

ویزای بدو ورود شما به محض ورود به خاک کشور باید اقدام به دریافت این ویزا کنید.

 

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی فیلیپین

1_اصل پاسپورت (با اعتبار حداقل 6 ماهه)

2_2 قطعه عکس 3*4 (زمینه ی کامل سفید)

3_کپی از موارد زیر 

تمام صفحات شناسنامه

تمام صفحات سند مالکیت به نام فرد متقاضی

کپی و پرینت از گردش های مالی 3 ماه اخیر

کپی از گذرنامه های فعلی و ویزا های قبلی

4_رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل

5_مدارک مورد نیاز برای کارمندان شامل گواهی اشتغال به کار و آخرین فیش حقوقی میباشد

6_مدارک مورد نیاز برای کسبه شامل جواز کسب و کارت بازرگانی میباشد

7_دانشجویان و اعضای هیات علمی نیاز به گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن و برای اعضای هیات علمی حکم استخدامی

8_دیگر افرادی که شاغل نیستند

اگر از طریق ازدواج اقدام به اخذ ویزا مینمایید باید سندی دال بر اثبات خویشاوندی شما با فرد مذکور ارایه شود.

فرزندان باید رابطه ی خویشاوندی خود با پدر را با ارایه شناسنامه پدر ثابت کند.

در صورتی که فرزند قصد تنها سفر کردن را دارد باید رضایت نامه محضری از پدر و مادر ارایه کند.

باید توجه داشته باشید که تمامی مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

نکات قابل توجه در روند اخذ ویزای فیلیپین

ویزای فیلیپین از زمانی که صادر میشود  ماه اعتبار دارد و از زمانی که شما وارد خاک فیلیپین میشوید  ماه اجازه ی اقامت دارید.

روند اخذ ویزای فیلیپین  روز کاری میباشد.

برای ویزای توریستی و تمامی ویزاهای صادر شده با اعتبار زیر ماه امکان تمدید وجود ندارد. اما برای سایر ویزا ها و ویزاهایی با مقاصد پزشکی امکان تمدید دارد.

حتی الامکان از گذرنامه خود در کشور های خارجی به خوبی محافظت کنید زیرا که  گذرنامه تنها مدرک شناسایی شما در کشور های دیگر میباشد.

هزینه ی ویزای فیلیپین

با مصاحبه  60 دلار

بدون مصاحبه 130 دلار

منبع: https://www.nadiaparvaz.com/


می پسندم نمی پسندم

جمعه 20 فروردين 1400 -12:38 نظرات()
بازدید : 734 | نویسنده : |

اگر صفحه تلفن شما خراب شود یا تلفن دیگر شارژ نشود ، چه گزینه هایی دارید؟ آیا قوانین استرالیا و تولیدکنندگان تلفن امکان رفع آن را برای شما آسان می کنند؟

یک شکایت اصلی در میان موارد ارسالی به این سوال این است که با انتشار نسل جدید تلفن ها ، تولیدکنندگان آنها را به گونه ای طراحی می کنند که تعمیر آنها بسیار دشوارتر می شود ، گزینه های بسیار کمی غیر از اینکه آن را به تولید کننده برگردانند ، یا برای خرید یک تلفن جدید.

امداد موبایل یکی از بهترین شرکت های موجود در زمیه تعمیرات موبایل در ایران می باشد. که در سریع ترین زمان ، موبایل شما را در حد صفر به شما تحویل می دهد.

اگر تلفن شما خراب شود ، گزینه های شما چیست؟ این به نوع تلفن ، سن و نوع شکستگی بستگی دارد.

چه گوشی داری؟
قابلیت تعمیر تلفن شما به نوع دستگاه شما و سن دستگاه بستگی دارد.

اگر جدیدترین مدل آیفون - به عنوان مثال آیفون 12 - را دارید ، تقریباً غیرممکن است که اکنون کسی به غیر از اپل تعمیر آن را غیر ممکن کند.

اگر تولیدکنندگان ساخت آن قطعات را متوقف کنند ، تعمیر دستگاه های قدیمی دشوارتر است.

آیا هنوز تحت ضمانت است؟ آیا شما برای گارانتی تمدید شده یا بیمه پرداخت کرده اید؟
اگر خطایی در تلفن شما باشد و چیزی که خودتان آن را شکسته اید ، مانند صفحه نمایش خود ، و هنوز در یک سال ضمانت از زمان خرید است ، تولید کننده وظیفه تعمیر ، تعویض یا بازپرداخت را دارد.

آیا تعمیر آن گران است؟
بنیانگذار شرکت تعمیرات استرالیایی Fix2U ، به گاردین استرالیا می گوید که هزینه تعویض صفحه ، تعویض باتری و تعویض دوربین بسته به تعمیرات معمولاً بین 79 تا 200 دلار است.

اگر آن را به تولید کننده برگردانید ، قیمت بالاتر است.

هزینه ای که اپل برای تعمیر صفحه نمایش بدون ضمانت مجبور می کند برای آیفون 5S 219 دلار یا برای آیفون 12 پرو مکس تا 519 دلار هزینه دارد.

برای سامسونگ ، هزینه تعویض صفحه بین 140 تا 460 دلار از گارانتی بسته به دستگاه ، ممکن است هزینه داشته باشد.

اگر باتری باشد ، اغلب آنها به راحتی با ابزار مناسب جایگزین می شوند. روزهایی که مردم می توانستند خودشان باتری را عوض کنند ، گذشته است.

هزینه تعویض باتری توسط اپل بسته به مدل گوشی بین 79 تا 109 دلار است.

اگر چیزی غیر از صفحه نمایش یا تعویض باتری باشد ، احتمالاً اپل نزدیک به هزینه تعویض تلفن به طور کامل از شما هزینه می کند و یک مدل نوسازی شده را برای شما فراهم می کند.

پوردی می گوید که یک مسئله فزاینده در تعمیر گوشی ها هزینه قطعات است. یکی از راه هایی که تولیدکنندگان به طور فزاینده ای مردم را از تعمیرات ترغیب می کنند ، گران بودن قطعات است.


پلیس نیویورک غربی برای ارسال هشدارهای متنی به افرادی که نزدیک آخرین محل گم شدن یک نفر دیده شده است ، است
ادامه مطلب
وی می گوید: "هزینه تعمیرات خود باید بخشی معقول از کل هزینه تعویض دستگاه باشد یا افراد صرفاً با تعمیر مشکلی نخواهند داشت ، و در آزمایشات و بررسی های ما این تعداد معمولاً حدود یک سوم است." .

"اگر هزینه آن بیش از حدود یک سوم قیمت دستگاه جدید باشد ، مردم تمایل دارند فقط به خرید یک دستگاه جدید بپردازند ، نه اینکه در یک تعمیر سرمایه گذاری کنند."

وی گفت: "آنها صفحه های LCD خود را که برای تعمیر دستگاه های تلفن همراه استفاده می شود ، در دسترس قرار می دهند اما با قیمتی بیش از حد بالا. این توجیه تعمیر را برای مصرف کننده سخت می کند. "

"متوجه شدم که سامسونگ با همان قیمتی که قطعه آن را خریداری می کنم ، تعمیر را با همان هزینه به مشتری ارائه می دهد. این یک روش غیر مستقیم برای متوقف کردن تعمیر شخص ثالث است. "

آیا خودم باید سعی کنم گوشی خود را تعمیر کنم؟
سایت هایی مانند امداد موبایل دارای راهنما و راهنمای ویدئویی در مورد نحوه تعمیر تلفن ها هستند و شما می توانید کیت هایی را برای تعمیر آنلاین تلفن و قطعات نیز سفارش دهید.

واکر می گوید بهتر است به افرادی که "فکر مکانیکی دارند و در کار با اجزای کوچک اعتماد به نفس دارند" سپرده شود.

ضمانت نامه های طولانی ممکن است به اندازه اعتقاد شما هنگام ثبت نام در آنها نباشد.

گروه حامی مصرف کننده گزینش به این تحقیق گفت: "بیشترین ضمانت نامه های ارائه شده بسیار کم یا چیزی فراتر از حقوق موجود و در بسیاری از موارد خرده فروشان مشتریان را در مورد آنچه ضمانت نامه های طولانی ارائه می دهند گمراه می کنند.

انتخاب تا آنجا پیش رفته است که توصیه می کند ضمانت نامه های طولانی مدت بیش از آنچه ACL پیش بینی می کند ممنوع باشد.

بیمه می تواند هرگونه خسارت وارده را پوشش دهد ، اما چاپ خوب را بررسی کنید.

چه چیزی شکسته است؟
رایج ترین خرابی های تلفن عبارتند از: صفحه نمایش ، باتری ، درگاه شارژ و دوربین. کوین پوردی می باشد.

این بستگی به نوع ساخت و مدل گوشی دارد که تعمیر آن آسان است ، اما فراتر از این چهار مسئله ، تعمیر محدودتر خواهد بود ، بسته به دستگاه دیگر.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 17 فروردين 1400 -22:34 نظرات()
بازدید : 706 | نویسنده : |

 اینترنت چیزهای زیادی را ارائه می دهد و از جمله آنها موسیقی رایگان است. می توانید وب سایت های زیادی پیدا کنید که به شما امکان می دهند موسیقی را به صورت رایگان بارگیری کنید.

با این حال ، همه آنها قانونی نیستند. بنابراین اگر به دنبال آهنگ هایی هستید که بتوانید از آنها با خیال راحت و بدون هزینه استفاده کنید ، ما بهترین وب سایت های موسیقی رایگان در سال 2021 را برای شما انتخاب کرده ایم.

یکی از سایت های ایرانی که میتونید جدیترین آهنگ ها رو بصورت رایگان دانلود کنید ، سایت همراه موزیک می باشد.

چگونه آهنگ را به صورت رایگان دانلود کنیم؟
افراد زیادی مطمئن نیستند که از کجا موسیقی رایگان را بارگیری کنند یا چگونه آهنگ ها را بارگیری کنند. برای کمک به شما ، من لیست زیر را از بهترین سایت های دانلود رایگان موسیقی در سال 2021 ایجاد کرده ام. فقط به پیوندهای داده شده در زیر مراجعه کنید و به دنبال نمادهای بارگیری باشید.

این سایت ها فقط با یک کلیک بارگیری رایگان موسیقی را به شما ارائه می دهند.

1 SoundCloud Spotify Alternative
2 ReverbNation Pop, Alternative, and Hip-hop
3 Jamendo Well-curated playlists and Radio stations
4 SoundClick All genres
5 Audiomack Hip Hop, Electronic, and Reggae
6 Audionautix Mood songs
7 NoiseTrade All genres with exclusive samplers and premier release tracks
8 Free Amazon Music Store Free music downloads for offline listening
9 Beatstars Hip Hop, EDM, Lo-fi
10 Internet Archive (Audio Archive) Audiobooks, podcasts, radio programs, and live music
11 DatPiff Hip-Hop and Rap songs
12 Last.fm Well curated Radio Stations
13 CCTrax Electronica, Dub, Techno, Ambient
14 YouTube All Genres
15 Free Music on Google Play Store All Genres

SoundCloud یکی از سایت های محبوب موسیقی است که به شما امکان می دهد موسیقی نامحدود را پخش کنید و آهنگ ها را به صورت رایگان بارگیری کنید. در واقع ، همچنین به عنوان بهترین گزینه Spotify در نظر گرفته می شود که در آن می توانید موسیقی آنلاین را بدون پرداخت هزینه دریافت کنید.

در این انجمن پخش آنلاین موسیقی ، محتوا توسط هنرمندان مستقل و موسیقی دانان مشهور بارگذاری می شود. می توانید آهنگ ها را از طریق گروههای موسیقی یا برچسب های هنرمندان در نوار جستجو جستجو کنید. SoundCloud همچنین اخیراً در لیست بهترین سرویس های پخش موسیقی هند در هند قرار گرفته است. این شامل یک مجموعه نسبتاً کوچک اما بسیار لذت بخش از آهنگ های ریمیکس هندی است که می تواند به صورت رایگان بارگیری شود.

چگونه آهنگ های رایگان را در Soundcloud بارگیری کنیم؟
همه موسیقی های SoundCloud رایگان نیستند و حتی بعضی از آنها برای به دست آوردن آهنگ نیاز به لایک یک صفحه فیس بوک دارند. اما بسیاری از آنها را می توان با فشردن دکمه "بارگیری رایگان" درست در زیر موسیقی متن ، فوری بارگیری کرد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 فروردين 1400 -21:17 نظرات()
بازدید : 742 | نویسنده : |

خرید Adobe Photoshop قبلاً ساده بود. حتی اگر Adobe هر یا دو سال با یک به روزرسانی روبرو می شود ، برنامه تقریباً یکسان باقی مانده است.

اگر تمام کاری که می خواستید انجام دهید ویرایش اولیه تصویر بود ، می توانستید یکبار فتوشاپ بخرید و سالها بدون بروزرسانی ادامه دهید.

بهترین روش خرید فتوشاپ در سال 2021 چیست؟
فتوشاپ برای دهه ها یک استاندارد صنعتی در ویرایش عکس بوده است. با وجود ظهور گزینه های متعدد فتوشاپ ، هیچ چیزی نزدیک به قدرت یا پشتیبانی از برنامه تلفن همراه آن نیست (برنامه iPad Photoshop CC iPad کاملاً باورنکردنی است!)

هم حرفه ای ها و هم آماتورها به دنبال هر نوع دستکاری عکس پیشرفته از فتوشاپ هستند ، از ترکیب تصاویر مختلف به عنوان لایه ، تا روتوش گسترده ، تاب و ویرایش رنگ.

(موارد اضافی شخص ثالث مانند پلاگین های فتوشاپ حتی می توانند قابلیت های آن را فراتر از ویرایش تصویر گسترش دهند.)

با این حال ، از آنجا که بسیاری از عکاسان این روزها عکس های خود را با فرمت RAW می گیرند و از یک روند کاری مبتنی بر کاتالوگ استفاده می کنند ، این نه فتوشاپ بلکه Adobe Lightroom است که به نقطه آغازین اصلی ویرایش عکس تبدیل شده است. چرا ، برای توضیحات دقیق راهنمای مقایسه Lightroom vs Photoshop را در اینجا ببینید.

Adobe اکنون فتوشاپ را به عنوان بخشی از برنامه اشتراک ماهانه ، معروف به Adobe Creative Cloud Photography Plan ، ارائه می دهد.

طرح عکاسی ابری خلاق Adobe دارای موارد زیر است:

Lightroom CC
Lightroom Classic CC
فتوشاپ CC
وب سایت نمونه کارها و ابزارهای رسانه های اجتماعی خودتان
1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری (حدود 20،000 تصویر DSLR خام یا 200،000 JPEG)
اگر شما به Lightroom نیازی ندارید و فقط فتوشاپ می خواهید ، چه می کنید؟ گزینه های شما چیست؟

اگر تصمیم دارید کاری را که من انجام می دهم انجام دهید و ماهیانه برای فتوشاپ به عنوان یک محصول اشتراکی پرداخت می کنم ، چند گزینه برای شما وجود دارد:

1) طرح عکاسی یا برنامه تک
در اینجا اولین قسمت گیج کننده برنامه های اشتراک Adobe است که باید از آن آگاه باشید ، مخصوصاً اگر تصور کنید تهیه فتوشاپ و نه Lightroom ارزان تر است.

به زبان ساده ، Adobe دو گزینه اشتراک کم هزینه دارد: طرح عکاسی ، و برنامه Single App. با این حال ، طرح عکاسی حدود 10 دلار در ماه است. در حالی که برنامه های تک هر کدام حدود 21 دلار در ماه است (آخرین قیمت ، به روز در اینجا).

این بدان معنی است که اگر سعی کنید فتوشاپ را بدون Lightroom دریافت کنید ، در نهایت حدود 11 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد. بیشتر!

بدیهی است که بهترین گزینه این است که فقط برنامه عکاسی Adobe را دریافت کنید - حتی اگر فقط به فتوشاپ احتیاج دارید (یا فقط به Lightroom نیاز دارید) ، بهترین گزینه است.

2) Cloud Cloud - همه برنامه ها
اگر شما یک شرکت خلاق یا تولیدی چند رشته ای هستید که به زرادخانه کامل برنامه های Adobe نیاز دارید ، مجموعه کامل برنامه های Creative Cloud همه چیز را ارائه می دهد.

منبع: https://l24.ir/


می پسندم نمی پسندم

جمعه 13 فروردين 1400 -18:59 نظرات()