قیمت دوربین مدار بسته/خرید دوربین مدار بسته

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 353 | نویسنده : |

دوربین مدار بسته به عنوان بخش اصلی یک سیستم نظارتی – امنیتی می باشد که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شود.

فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مدار بسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد. قیمت دوربین مدار بسته  با توجه به مدل و مارک دوربین متفاوت می باشد.

انتخاب دوربین مدار بسته برای انتخاب دوربین مدار بسته ابتدا باید به محیط نصب دوربین توجه نمود که در فضای باز است یا در محوطه سربسته و میزان رطوبت و گرد و خاک در آن مکان زیاد است یا خیر.

پس از بررسی این موارد باید نیاز کاربر در نظر گرفته شود که چه امکاناتی از دوربین را نیاز دارد مثلا دید در شب رنگی می خواهد یا دید در شب معمولی و سیاه و سفید، دوربین پلاک خوان می خواهد یا خیر، برد تصویربرداری دوربین چند متر باشد، به انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی گوشی تلفن همراه نیاز دارد یا خیر.

برای بررسی بیشتر و سپس خرید دوربین مدار بسته، میتوانید به فروشگاه اینترنتی کالا بست مراجعه نمایید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

دوربین مدار بسته بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت این نوع از دوربین مدار بسته که تقریبا استوانه ای شکل است برای مکان های استفاده می شود که تصویربرداری به صورت طولی مورد نیاز است. دوربین مدار بسته دام دوربین دام دوربین دام از این نوع دوربین که شبیه به فنجان یا کاسه گرد است برای مکان هایی که فضای تصویر محدود و به نوعی از بالا به پایین است مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مدار بسته اسپید دام دوربین اسپید دام دوربین اسپید دام این دوربین ها قابلیت چرخش و زوم دارند که بیشتر استفاده آنها برای فضای باز و مکان هایی است که کاربر می خواهد چند جهت با فواصل زیاد تا حدود 200 متر را زوم نموده و تصویر برداری نماید. دوربین وری فوکال و موتورایز دوربین وری فوکال اغلب زیر مجموعه ای از دوربین های بالت هستند که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد و یکی از استفاده های رایج آن خواندن پلاک ماشین است (به این صورت که لنز دوربین را روی قسمتی از مسیر تردد خودرو ها تنظیم می نمایند).

این نوع دوربین ها که لنز آنها قابلیت تنظیم دارد اگر تنظیم آن به صورت دستی باشد به آن دوربین وری فوکال و اگر دوربین مجهز به موتور برای تنظیم و چرخش لنز باشد به آن دوربین موتورایز گفته می شود. دوربین مدار بسته فلزی یا پلاستیکی یکی از موارد مهم در دسته بندی دوربین ها جنس بدنه آنها می باشد. دوربین مدار بسته فلزی برای فضای باز استفاده می شود و دوربین پلاستیکی برای فضاهای سربسته.

نکته قابل توجه برای انتخاب دوربین در فضاهای مختلف علاوه بر جنس بدنه IP آن می باشد که معمولا IP66 (محافظت در برابر رطوبت) و IP67 (محافطت در برابر رطوبت و گرد و خاک) هستند. انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته در بازار به دو دسته برند و نونیم تقسیم می شود که دوربین های برند شامل دوربین مدار بسته هایک ویژن (HIKVISION) و دوربین مدار بسته داهوا (DAHUA) می شوند و دوربین های نونیم شامل تمام نام های متفرقه موجود در بازار می باشند.

هرکدام از دو دسته دوربین های بیان شده دارای ویژگی هایی هستند که دوربین های برند در کیفیت مشابه با دوربین های نونیم دارای قیمت بالاتری هستند که علت آن هم در برند و خدمات و آشنایی اکثر نصاب های دوربین با آنها می باشد؛ علاوه بر این اکثر سازمان ها تمایل به استفاده از دوربین مدار بسته داهوا یا هایک ویژن را به علت شناخته شده بودن آنها دارند. 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 29 آبان 1401 -17:6 نظرات()
بازدید : 353 | نویسنده : |

یش از اقدام به طراحی یک ویلا باید مفهوم ویلا و نکاتی که در طراحی انواع ویلا مورد توجه قرار میگیرد را مورد بررسی قرار دهیم. کلمه ویلا ریشه فرانسوی دارد و از دوران باستان به خانه هایی که بیشترین سطح آرامش را داشتند گفته میشد. ویلا ها معمولا در زمین هایی بزرگ که از چهار طرف فضای باز دارند ساخته میشوند. فضا های باز اطراف ویلا ها به کمک باغ و پوشش گیاهی محصور میشوند.

چیدمان هوشمندانه ویلا و متریال مورد استفاده در طراحی ویلا می تواند آنجا را به یک فضای خصوصی و با بالاترین سطح آرامش تبدیل کند. یکی از بارزترین ویژگی های ویلا ها این است که مرز میان طبیعت و محل سکونت انسان را کم رنگ می کنند و موجب پیوند میان انسان ها و طبیعت میشوند. ساخت ویلا در طبیعت و به دور از معابر شهری باعث میشود که آرامش بیشتری را به همراه داشته باشد و آخر هفته های شادی را برای خانواده ها به دور از هیاهوی شهری رقم بزند. 

طراحی باغ ویلا نیز مانند طراحی انواع ویلا نکات بخصوصی دارد. طراحی باغ ویلا میتواند به صورت کلاسیک، مدرن، فلت، دوبلکس و … باشد. در تمام طراحی های ذکر شده المان ها و کاربرد ها یکی است و فقط متریال های مورد استفاده در آنها متفاوت است. در واقع نکته ایی که طراحی ویلا را متمایز میکند استفاده از متریال های بخصوص است.  برای مثال در طراحی باغ ویلا به سبک مدرن در کنار باغچه و درختان از فلاور باکس، پرگلوهای فلزی، ترموود ها و … استفاده میشود.

یا در باغ ویلا های کلاسیک بیشتر المان ها از جنس سنگ هستند و مانند کاخ های افسانه ایی طراحی میشوند. باغ ویلاهای کلاسیک دارای آلاچیق های سنگی، راه های سنگ فرش شده، برکه های مصنوعی و … هستند. در سبک روستیک بیشتر از المان هایی استفاده میشود که جنس چوبی دارند. استفاده از چوب های کنده ایی بارز ترین ویژگی این سبک ویلا است. استفاده از المان های چوبی باعث شده تا حس طبیعت بیشتر به افراد منتقل شود.

ر طراحی انواع ویلا، سبک مدرنیسم یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین سبک های طراحی است. طراحی به سبک مدرن زمان زیادی نیست که مورد توجه قرار گرفته ولی در همین زمان کم به دلیل زیبایی و ویژگی هایی که دارد توانسته به یکی از سبک های مورد علاقه طراحان و معماران تبدیل شود. در طراحی باغ ویلا به سبک مدرن محدودیت های کمی وجود دارد به همین علت امکان ندارد که ویلا های ساخته شده با این سبک، ظاهری شبیه به هم پیدا کنند.

در طراحی به سبک مدرن محدودیت استفاده از رنگ ها وجود ندارد اما اغلب از رنگ های خنثی استفاده میشود. البته طراحان در کنار رنگ های خنثی از رنگهای روشن نیز استفاده میکنند تا در کنار یکدیگر ترکیب خوبی را تشکیل دهند.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 آبان 1401 -19:25 نظرات()
بازدید : 343 | نویسنده : |

اگر قلیان مصرف میکنید و یا روزانه کمتر از 15 نخ سیگار مصرف میکنید ویپ جایگزین مناسبی برای شما می باشد ، ضرر ویپ 95 درصد از قلیان و سیگار کمتر است. برای ویپ ها باید از جویس های معمولی استفاده نمایید ، جویس های معمولی نیکوتین کمتری دارند که جایگزین مناسبی برای قلیان هستند. ویپ ها کامدهی فوق العاده ای دارند و حجم بخار آن معمولا بیش از دو برابر قلیان می باشد. ابتدا مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای خرید ویپ با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت فروشگاه اینترنتی گالری ثانیه ها می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. اگر دستگاه انتخابی شما از باتری خارجی استفاده میکند باتری مورد نظر خود را انتخاب نمایید و اگر دستگاه انتخابی شما باتری داخلی باشد نیاز به تهیه باتری نمی باشد. سپس جویس خود را با طعم دلخواه انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. اگر روزانه یک پاکت یا بیشتر سیگار مصرف می کنید ویپ پیشنهاد نمی شود و شما باید دستگاه پاد و جویس سالت تهیه نمایید. سفارش های شهر تهران همان روز از طریق پیک تحویل خواهند شد و قابلیت پرداخت درب منزل فقط مخصوص شهر تهران می باشد.

سفارش های سایر شهر ها از طریق پست یا تیپاکس ارسال شده و معمولا تا 48 ساعت کاری بعد تحویل خواهند شد. 

فروشگاه گالری ثانیه ها یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که در زمینه فروش انواع ویپ، پاد سیستم و انواع جویس و سالت فعالیت دارد. در این فروشگاه انواع محصولات ویپ با کیفیت بالا به فروش می‌رسند. هدف ما در طی این سال‌ها، جلب رضایت مشتریان عزیز بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفته‌ایم. در فروشگاه ویپ تهران تمام محصولات دارای اصالت کالا هستند و کیفیت آنها به مشتریان تضمین داده خواهد شد.

ما در گالری ثانیه ها همراه شما هستیم تا هر سوالی در خصوص ویپ , پاد , جویس , سالت , دارید را به صورت رایگان پاسخگو باشیم شما دوستان میتوانید از طریق صفحه اینستاگرام ما از محصولات جدید قبل از ورود به سایت با خبر شوید.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 آبان 1401 -15:20 نظرات()
بازدید : 357 | نویسنده : |

در این بخش قیمت آهن آلات در دسته بندی محصولات فولادی را مشاهده می‌کنید. جهت بررسی آنلاین هر مقطع فولادی، روی لینک آن در جدول مربوطه کلیک کنید تا به برگه نرخ روزانه و لحظه‌ای آن محصول منتقل شوید. قیمت آهن در بازار بسته به نوع مقاطع، در ساعات مشخصی از روز توسط دفتر فروش کارخانه‌های تولید کننده اعلام و در بستر آنلاین منتشر می‌شود.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان فروش آهنرول از طریق وب سایت در ارتباط باشید. کلیه سفارشات خرید آهن آلات در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان گرامی ارسال خواهد شد.

قیمت میلگرد اصفهان افراد بی‌شماری پی‌گیر قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان هستند. میلگرد اصفهان، از جمله محبوب‌ترین محصولات فولادی در کشور به حساب می‌آید. قیمت این محصول با توجه به بازار ارز بالا و پایین می‌شود. برخی سایزهای پر مصرف از میلگرد ذوب اهن که تقاضا برای خرید و فروش آن در بازار آهن آلات اصفهان و سایر شهرهای ایران بالا میباشد، به دلیل کم بودن موجودی کارخانه تنها در انبار موجود است.

میلگرد زاگرس توسط کارخانه صبا فولاد تولید می‌شود که با نام “میلگرد شهرکرد” نیز شناخته می‌شود. قیمت میلگرد زاگرس را می توانید به روز شده و کاملا آنلاین در جدول زیر مشاهده کنید. خرید محصولات این کارخانه با داشتن آگاهی از قیمت‌ها موجب می‌شود تا شما خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید.

انواع ورق آهن و کاربرد گسترده آن در صنایع مختلف متداول ترین انواع ورق فولادی کدامند و کاربرد آن ها چیست؟ ورق فولادی یکی از پر مصرف‌ ترین محصولات فولادی است که در انواع آلیاژها، ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود که بسته به ضخامت، ابعاد و آلیاژ مورد استفاده، کاربردهای متفاوتی نیز دارند. قیمت ورق های فولادی تحت تاثیر آلیاژها، روش تولید و کارخانه تولید ورق ها می باشد. برای بررسی کنترل کیفیت ورق فولادی ابتدا باید تقاضاهای مشتریان برآورده شود.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 17 آبان 1401 -18:17 نظرات()
بازدید : 376 | نویسنده : |

آموزش اتصال ایرپاد به ‏PS‏4 از هدفون و هندزفری مورد علاقه خود با سیستم بازیی که دوست دارید کار کنید. با اتصال آداپتور ‏بلوتوث شخص ثالث به ‏PS‏4 خود می توانید از ایرپاد استفاده کنید. این مقاله را در مورد نحوه اتصال ایرپاد خود به ‏PS‏4 دنبال کنید. ‏PS‏4 به طور پیش‌فرض از صدای بلوتوث یا هدفون پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین نمی‌توانید ایرپاد (یا هر هدفون بلوتوث دیگری) را بدون ‏لوازم جانبی و اضافی متصل کنید. با استفاده از ایرپاد در ‏PS‏4 نمی توانید با بازیکنان دیگر چت کنید. این مقاله نحوه اتصال هر مدل ‏AirPods‏ را به ‏PS‏4، لوازم جانبی مورد نیاز برای خرید و ویژگی‌هایی که پشتیبانی نمی‌شوند را توضیح می‌دهد. برای اتصال ایرپاد ‏به ‏PS‏4 چه چیزی نیاز دارید باور کنید یا نه، ‏PS‏4 از صدای بلوتوث خارج از جعبه پشتیبانی نمی کند. این بدان معناست که نمی‌توانید ‏AirPods‏ یا سایر هدفون‌های بلوتوث را متصل کنید مگر اینکه لوازم جانبی خریداری کنید. اگر بخواهید ‏AirPods‏ را بدون آداپتور به ‏PS‏4 خود متصل کنید، ‏PS‏4 شما آن را شناسایی می کند و تمام مراحل نصب را طی می کند و مطمئن می شود که در آخرین مرحله از ‏کار با شکست مواجه می شود! برای حل این مشکل باید یک آداپتور بلوتوث برای ‏PS‏4 بخرید و آن را به کنسول خود متصل کنید. ‏برای این مقاله‎ ‎‏ در‎ https://speakerdeck.com/gisoo ‎من از ‏Twelve South Air Fly Duo‏ استفاده کردم، اما هر آداپتور ‏بلوتوثی که از صدا پشتیبانی می کند و می تواند به ‏PS‏4 (مثلاً از طریق جک ‏USB‏ یا هدفون) وصل شود، کار می کند. ‏دستورالعمل‌های این مقاله برای همه مدل‌های ‏AirPods‏ (نسل اول ‏AirPods، ‏AirPods‏ با جعبه شارژ بی‌سیم و ‏AirPods Pro‏) اعمال ‏می‌شود. نحوه وصل کردن ایرپاد به ‏PS‏4 برای متصل کردن ایرپاد به ‏PS‏4 باید از آداپتور مخصوص استفاده نمایید و مراحل زیر را ‏طی کنید: 1. اطمینان حاصل کنید که ایرپاد شما شارژ شده است. اگر آداپتور بلوتوث از باتری استفاده کند، همین امر صادق است. ‏برخی از آداپتورهای بلوتوث به پورت ‏USB‏ خود ‏PS‏4 متصل می شوند و نیازی به باتری ندارند. 2. آداپتور بلوتوث را به ‏PS‏4 وصل ‏کنید. 3. آداپتور بلوتوث را در حالت جفت شدن قرار دهید. نحوه انجام این کار به دستگاه بستگی دارد، بنابراین دستورالعمل های همراه ‏آن را بررسی کنید. ‏Advertisements REPORT THIS AD ‎‏4. پس از قرار دادن ایرپاد خود در جعبه شارژ، قاب را باز کنید، دکمه ‏همگام سازی را فشار داده و نگه دارید. 5. دکمه را نگه دارید تا نشانگر روی آداپتور بلوتوث شروع به چشمک زدن کند. این بدان ‏معنی است که ‏AirPods‏ شما با یک آداپتور جفت شده است. 6. تنظیمات ‏PS‏4 را بررسی کنید تا مطمئن شوید ‏PS‏4 داده ها را به ‏AirPods‏ ارسال می کند. به ‏Settings > Devices > Audio Devices‏ بروید. دو تنظیم مهم وجود دارد که باید در صفحه دستگاه های ‏صوتی تغییر دهید. دستگاه خروجی: هدفون متصل به کنترلر (یا منوی مربوط به آداپتور بلوتوث خود) را تنظیم کنید. خروج هدفون: ‏برای همه صداها تنظیم شده است. همچنین می‌توانید صدای ارسال شده از ‏PS‏4 به ‏AirPods‏ را در منوی کنترل صدا (هدفون) کنترل ‏کنید. آیا می توان از ایرپاد برای حرف زدن با دیگر گیمرها در ‏PS‏4 استفاده نمود؟ در این مقاله نحوه اتصال ‏AirPods‏ به ‏PS‏4 توضیح ‏داده شده است، اما این روش دارای محدودیت است. حتی اگر ‏AirPods‏ شما میکروفون داشته باشد، نمی توانید با بازیکنان دیگری که ‏با آنها بازی می کنید چت کنید. این به این دلیل است که اکثر آداپتورهای بلوتوث فقط صدا را از ‏PS‏4 به هدفون ارسال می کنند و ‏بالعکس. برای انجام این کار، به هدستی نیاز دارید که مخصوص ‏PS‏4 (یا سایر کنسول های بازی) ساخته شده است. سوالات متداول ‏چگونه ‏AirPods‏ را به آیفون متصل کنیم؟ برای اتصال ‏AirPods‏ به آیفون، ابتدا مطمئن شوید که بلوتوث در آیفون شما روشن است. ‏AirPods‏ خود را در جعبه شارژ کنار گوشی خود قرار دهید و مطمئن شوید که درب آن باز است. روی ” دکمه اتصال” کلیک کر ده ‏و طبق دستورالعمل های موجود بر روی صفحه را دنبال کنید. چگونه ‏AirPods‏ را به مک خود وصل کنیم برای اتصال ‏AirPods‏ ‏خود به مک، ابتدا بلوتوث را در رایانه خود روشن کنید. دکمه تنظیمات روی ‏AirPods‏ خود را فشار داده و نگه دارید تا چراغ ‏وضعیت سفید شروع به چشمک زدن کند. هنگامی که ‏AirPods‏ شما در پنجره تنظیمات بلوتوث مک شما ظاهر شد، روی ‏Connect‏ ‏کلیک کنید.‏


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 17 آبان 1401 -11:37 نظرات()
بازدید : 341 | نویسنده : |

تور هوایی کربلا نیکان گشت در محرم تور هوایی کربلا محرم بخصوص تاسوعا و عاشورا برای عزاداری امام حسین (ع) بیش از پیش افزایش می‌یابد. این روزها خیل عظیمی از شیعیان و محبان اهل بیت برای زیارت و عزاداری راهی کربلا و دیگر شهرهای زیارتی عراق می‌شوند.

تور هوایی کربلا نیکان گشت اربعین اربعین حسینی و عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) خود را برای زیارت پیاده حضرتش آماده می‌‌‌کنند. قطعا رفتن به چنین سفری برای شیفتگان و والهان حضرت، سفری رؤیایی است که هر سختی را بر جان می‌‌خرند تا به فیض عظیم آن زیارت نائل شوند. تور هوایی کربلا در ماه رمضان در ماه رمضان سفر به کربلا به صورت تور زمینی کربلا ، تور هوایی کربلا و تور ویژه شب قدر می باشد.

تور هوایی کربلا nikaangasht عید غدیر خم و عید قربان در تمام طول سال زائران برای زیارت به کربلا می‌روند اما در ایام مقدس و خاص مانند عید غدیر خم و عید قربان و حتی عید نوروز شهر مملو از زائر می‌شود. در این ایام به‌علت بالا بودن قیمت هتل‌ها قیمت تور کربلا هوایی کمی گرانتر از ایام معمولی سال می‌شود. سفر به کربلا کربلا از شهرهای کشور عراق و از سرزمین های مقدس و پراهمیت نزد شیعیان است.اهمیت این شهربیش از هر چیز به سبب وقوع شهادت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه عاشورا و نیز وجود حرم امام حسین و حضرت عباس (ع)در آن است .شیعیان از سرتاسر جهان برای زیارت در مناسبت های گونان به این شهر می آیند .

آیا از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیم به کربلا داریم؟ از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیمی به مقصد کربلا وجود ندارد، کربلا به عنوان مقصد هوایی در نظر گرفته نمی‌شود و در تور کربلا هوایی، در فرودگاه سایر شهرهای عراق مثل نجف یا بغداد به زمین می‌نشیند. تور کربلا ، از کدام شهرها انجام می‌شود؟ هر شهری که پرواز مستقیم به شهر نجف و بغداد عراق را داشته باشد، پتانسیل برگزاری تور کربلا هوایی را نیز دارد. در حال حاضر تور کربلا هوایی از تهران، تور کربلا هوایی از مشهد و تور هوایی کربلا nikaangasht از اصفهان از جمله تورهای مطرح کشور عراق است که از خاک ایران انجام می‌شود.

تور هوایی کربلا ورودی به نجف در تور هوایی کربلا نجف ورود، آغاز تور در خاک عراق، از شهر نجف است. کربلا مقصد دوم است و پس از زیارت مرقد امام حسین و سایر اماکن زیارتی این شهر، راهی کاظمین شده و سپس به سامرا می‌رویم. بغداد آخرین شهر کشور عراق است که در تور کربلا هوایی (ورودی از نجف) به آن سفر می‌کنیم و از طریق فرودگاه این شهر به ایران باز می‌گردیم.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 16 آبان 1401 -1:28 نظرات()
بازدید : 364 | نویسنده : |

 در این مقاله با مفهوم چیلر جذبی آشنا می‌شویم. تهویه مطبوع حوزه بسیار وسیعی است و از دستگاه‌های زیادی تشکیل شده است. یکی از اجزای اصلی در HVAC چیلر است. چیلر یک جزء مبرد است که برای خنک کردن دمای آب، هوا یا تبخیر استفاده می‌شود. این اجزا تهویه مطبوع در بسیاری از کاربردهای تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند. چیلرها به انواع مختلفی طبقه بندی می‌شوند. یکی از آنها بر اساس اصول کلی کار طبقه بندی می‌شود. مانند انواع مختلف چیلر جذب بخار و چیلر تراکمی بخار. درhttps://dribbble.com/freelance-jobs/453689 با مفهوم چیلر جذبی در تهویه مطبوع آشنا خواهیم شد. مبانی سیکل خنک کننده جذبی فناوری جذب بر اساس اصول چرخه خنک کننده کار می‌کند. وقتی مایعی گرم می‌شود شروع به جوشیدن می‌کند و تبدیل به بخار می‌شود. وقتی گاز خنک می‌شود شروع به متراکم شدن می‌کند. وقتی فشار یک مایع را کم می‌کنید، نقطه جوش آن کاهش می‌یابد. یعنی در دمای پایین‌تر شروع به جوشیدن می‌کند. و هنگامی که فشار را افزایش می‌دهید، دمای نقطه جوش افزایش می‌یابد. طبق قانون دوم ترمودینامیک، انتقال حرارت از جسمی با دمای بالا به جسمی با دمای پایین صورت می‌گیرد. بنابراین، اگر شما در حال تماس جسم گرمتر با بدن نسبتاً سردتر هستید، بدنه سردتر گرما را از بدن گرمتر دریافت می‌کند. بنابراین دمای جسم گرمتر به تدریج شروع به کاهش و دمای بدن خنک‌تر به تدریج شروع به افزایش می‌کند. چیلر جذبی چیست؟ چیلر جذبی در مفهوم فناوری جذب بخار کار می‌کند. از یک منبع گرما برای حرکت مبرد در مدار استفاده می‌کند. منبع گرما می‌تواند آب داغ یا بخار باشد. به طور معمول، گرمای اتلاف موتورهای دیزلی برای خدمت به این فرآیند خنک کننده تهویه مطبوع استفاده می‌شود. چیلر جذبی از دو نوع مایع مبرد و جاذب استفاده می‌کند. مبرد چیلر معمولاً آب و جاذب مایع شیمیایی لیتیوم بروماید است. اکنون، حتماً فکر می‌کنید که حتی آب نیز می‌تواند به تنهایی تحت تبادل گرما قرار گیرد. پس چرا با جاذب مخلوط می‌شود؟ اگر فشار مایع چیلر را کاهش دهید، جوشاندن آن تلاش کمتری می‌کند. یعنی مایع تهویه مطبوع در دمای پایین‌تری به سرعت می‌جوشد. برگردیم به سوال ما، وقتی آب با این جاذب مخلوط می‌شود، فشار آب کاهش می‌یابد (آب به سرعت در این جاذب چیلر حل می‌شود). اگر از جاذب استفاده نمی‌شد، آب زمان بیشتری برای جوشیدن می‌گرفت. به این معنی که توان مورد نیاز برای راه اندازی مدار در تهویه مطبوع افزایش می‌یابد. این مفهوم اساسی در پشت چیلر جذبی است. اصل کار چیلر جذبی اجزای اصلی چیلر جذبی عبارتند از کندانسور، ژنراتور، تبخیر کننده، جاذب و مبدل حرارتی. کندانسور و ژنراتور در بالا سیستم تجهیزات صنعتی HVAC قرار می‌گیرند، در حالی که اواپراتور، مبدل حرارتی و جذب کننده در پایین قرار می‌گیرند. مرحله اول با مخلوط کردن مبرد (آب) و جاذب شروع می‌شود. به طور معمول 50% جاذب و 40% مبرد است. سپس این مخلوط از طریق مبدل حرارتی به ژنراتور پمپ می‌شود. منبع گرما نیز به ژنراتور داده می‌شود. همانطور که مخلوط اکنون در معرض گرما قرار می‌گیرد، هر دو مایع مبرد چیلر از هم جدا می‌شوند. پس از جدا شدن، آب به دلیل سبکتر شدن به بخار تبدیل می‌شود و مایع جاذب چیلر به دلیل سنگین‌تر شدن به پایین رسوب می‌کند. بنابراین، بخار به کندانسور عبور می‌کند و جاذب از طریق مبدل حرارتی به جاذب باز می‌گردد. هنگامی که بخار از کندانسور تهویه مطبوع عبور می‌کند، تبادل گرما را با آب برج خنک کننده انجام می‌دهد که متراکم می‌شود. این باعث می‌شود که به آب سرد تبدیل شود. سپس این آب مایع از اواپراتور عبور می‌کند که باعث افت شدید فشار و دما در چیلر می‌شود. آب فرآیند که قرار است خنک شود از سیم پیچ های تبخیرکننده عبور می‌کند. آب خنکی که در کویل‌های چیلر جریان دارد با آب فرآیند گرم در تماس است. تبادل حرارت بین هر دو این مایعات اتفاق می‌افتد که آب گرم را خنک‌تر و آب خنک را گرم‌تر می‌کند. بنابراین، با گذشت زمان، آب فرآیند به تدریج شروع به خنک شدن می‌کند. آب گرم اکنون به جاذب باز می‌گردد، جایی که دوباره با مایع جاذب مخلوط می‌شود. که قبلا از ژنراتور تهویه مطبوع ریخته شده بود. وقتی این دو مایع با هم ترکیب می‌شوند مقداری گرما تولید می‌شود. بنابراین با عبور آب برج خنک کننده چیلر از آن، این گرما کاهش می‌یابد. آب برج خنک کننده ذرات بخار باقیمانده را دوباره به مایع تبدیل می‌کند. مخلوط لیتیوم بروماید و آب در پایین جمع می‌شود و آماده است تا دوباره به ژنراتور پمپ شود تا چرخه تکرار شود. 


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 15 آبان 1401 -20:12 نظرات()
بازدید : 363 | نویسنده : |

ولی شما با داشتن پاسپورت دومینیکا بدون اتلاف وقت می‌توانید به تعداد زیادی از کشورها در قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و یا زندگی کنید. به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا را برای شما فراهم می‌کند.

افرادی که پس از اخذ ‌پاسپورت دومینیکا hligco تصمیم به زندگی در این کشور را دارند، به طور معمول در یکی از دو شهر روسو و پورتسموث مستقر می‌شوند. روسو بزرگترین شهر دومینیکا و بندری است که سالانه ۲۰۰ کشتی مسافرتی را پذیرا می‌باشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا hligco.com با دو روش کمک بلاعوض به دولت(Donation) و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات یا پروژه‌های مورد تایید دولت(Investment) امکان‌پذیر است. دومینیکا به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم شناخته شده است. هر دو روش، اخذ پاسپورت دوم را برای متقاضیان فراهم می‌کند. اگر چه خرید املاک و مستغلات یا سهام(Investment) این مزیت اضافی را دارد که می‌توانید از آن ملک یا سهام درآمد کسب کنید و همچنین امکان فروش ملک سهام در آینده و بازگشت سرمایه نیز وجود دارد.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 10 آبان 1401 -17:5 نظرات()
بازدید : 344 | نویسنده : |

پمپ لجن کش مکانیزمی همانند پمپ های کفکش دارد. این دستگاه با قرار گرفتن در محلی که سیالات لجن دار قرار دارند، آن ها را پمپاژ می کند. پمپ لجن کش جهت انتقال انواع فاضلاب های صنعتی و خانگی ، لجن ، سیالات همراه با ذرات و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله دارای الکتروموتوری با کلاس حفاظتی بالا (IP68) می باشد که بسته به غلظت سیال از 750 تا 3000 دور متغیر است. به گونه ای که برای پمپاژ سیالات رقیق به دور بالا و برای پمپاژ سیالات غلیظ تر ، به دور پایین تر نیاز است. این نوع از انواع پمپ ها از جهت ولتاژی به دو دسته پمپ لجن کش سه فاز و تک فاز تقسیم می شود و در گروه الکتروپمپ‌های مستغرق سانتریفیوژ قرار دارند و بسته به نوع الکترو موتور در دو نوع سه فاز و تک فاز ارائه می شوند.
در تجهیزات صنعتی میتوانید تمامی اطلاعات صنعتی مورد نیاز خود را مطالعه نمایید.

در مورد تجهیزات استخری و تهویه مطبوع اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، وقتی سعی می‌کنید آب استخرتان را شفاف نگه دارید، روی افزودن مواد شیمیایی و انجام کارهای منظم مانند جاروبرقی و برس کشیدن دیواره های استخرتان تمرکز می کنید. در حالی که این مراحل تعمیر و نگهداری استخر بسیار مهم هستند، اما با داشتن یک پمپ استخر شنا که اندازه مناسبی ندارد، می‌توان آن‌ها را بسیار دشوارتر و کارآمدتر کرد. اگر یک پمپ استخر کم حجم روی استخر خود دارید، آنقدر که باید آب را در استخر خود به گردش در نمی‌آورید، در هنگام استفاده از جاروبرقی استخر مکش کمتری خواهید داشت و سطح استخر شما با این کار تمیز نمی‌شود. به همین دلیل است که داشتن یک پمپ استخر با اندازه مناسب بسیار مهم است و متأسفانه بسیاری از صاحبان استخر به ابن توجه نمی‌کنند.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 10 آبان 1401 -16:59 نظرات()
بازدید : 364 | نویسنده : |

بازهم با گذشت زمان سفارش طراحی سایت پیشرفته تر شد و زبان های کد نویسی سمت سرور مانند CGI،ruby،node js ، ASP. NET،PHP, ASP , Python ، JSP و ColdFusionfi به وجود آمدند و استاندارد های جدید با الگو ها (CSS) و با به وجود آمدن سایت های واکنش گرا یا ریسپانسیو (responsive) ( سایتی ریسپانسیو سایتی است که با ابعاد و رزولوشن های دستگاه های مختلف مانند موبایل ها وتبلت ها سازگاری دارد و محتوا، طراحی و عملکرد در تمام دستگاه ها مطابق با همان دستگاه می باشد .)

سفارش طراحی سایت تخصصی در فریلنس پروژه برای سفارش پروژه گرافیکی یا لوگو خود شما ابتدا با مراجعه به بخش سفارش پروژه .مشخصات پروژه خود را وارد کرده پروژه خود را به صورت رایگان ثبت سفارش کرده و بعد از بررسی کارشناسان ما و تعیین قیمت نتیجه خدمت شما اعلام میگردد و در صورت موافقت شما انجام پروژه صورت میگیرد شما عزیزان میتوانید برای پیگیری پروژه خود و همچنین سفارش از طریق واتساپ از طریق این شماره واتساپ با ما در ارتباط باشید

البته در متلب کاربران تنها با اعداد درگیر نیستند و می توانند با حوزه های مختلف روبرو شوند. در خصوص این نرم افزا این جمله را می توان به جرأت گفت که قادر است در حوزه‌های متفاوت نیازهای کاربران را تحت پوشش قرار بدهند و به همین جهت است که بسیاری از کاربران به انجام پروژه متلب نیاز پیدا می کنند

نرم افزار متلب به عنوان یک نرم افزار تخصصی قدرتمند می تواند تمامی نیاز های برنامه نویسی افراد را در حوزه های متفاوت پوشش بدهند و جز قدرتمندترین نرم افزار های برنامه نویسی در همه حوزه‌های متفاوت مهندسی بوده که قادر است به رفع نیازهای همه کاربران بپردازد و با این توصیف می توانیم به اهمیت انجام پروژه متلب پی ببریم.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 5 آبان 1401 -21:52 نظرات()
بازدید : 380 | نویسنده : |

بیش از چندین سال تجربه  شرکت ما  با ایده های اصلی آغاز شد. هرساله با محصولات ، فرآیندها و افراد متشکل از ، شرکت ها ومشاغل شروع شده است.
شرکت ما برای بالا رفتن کسب و کار شما وبازدید از کارتان وب سایتهای حرفه ای و مدیریت اینستاگرام را در نظر گرفته است.

  • بهترین طراحی سایت و سئو
  • رتبه گرفتن در صفحات اول گوگل
  • رونق کسب و گار
  • مدیریت پیچ اینستاگرام

همراه ما باشید و بهترین سایت و اینستاگرام را برای رونق کسب و کار خود داشته باشید.

 سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو میباشد که وب سایت شما با خدمات سئو در اصفهان با کلمه کلیدی های مربوطه صفحه اول گوگل می آید.
این عمل منجر به بازدید بالا و فروش بسیار عالی میشود
برای سئو وب سایت یا بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو تخصص زیادی نیاز است که رامان وب با نمونه کار های سئو با کلمات رقابتی این امکان را به شما میدهد که وب سایت خود را با بهینه سازی با قیمت مناسب به صدر گوگل آورید و کسب و کار خود را گشترش دهید
برای ثبت سفارش برای استخدام سئو کار در اصفهان با ما در تماس باشید.

در واقع یک وب سایت بدون بازدید مشتری هدف ارزش چندانی ندید
در این باب تیم سئو ما در اصفهان وب سایت شما را به بهترین نحو سئو میکند که شما با
کلمه کلیدی های مرتبط با کار خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرید که منجر به
گرفتن مشتری بیشتر و دیده شدن میشود
یکی از بهترین روش های گرفتن مشتری سئو وب سایت میباشد
فقط در نظر داشته باشید سئو وب سایت کاری زمان بر است و شما باید
به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده آن را در نظر بگیرید
پس برای تماس با متخصص سئو در اصفهان برای سئو وب سایت خود با ما تماس بگیرید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 5 آبان 1401 -17:13 نظرات()
بازدید : 358 | نویسنده : |

کالا بست به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، کیفیت محصول، ضمانت اصل بودن کالا و پشتیبانی فروش موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت کالا بست با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. این فروشگاه مثل یک ویترین پر زرق و برق است. اینجا مرجع متنوع‌ترین کالاهای مصرفی وتجهیزات امنیتی و حفاظتی مانند انواع دوربین مدار بسته، انواع دزدگیر اماکن، انواع ردیاب و دزدگیر ماشین به همراه لوازم جانبی است تا هر فرد بتواند مطابق با سلیقه شخصی خود بهترین خرید را داشته باشد. شما می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

فروش دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته به عنوان بخش اصلی یک سیستم نظارتی – امنیتی می باشد که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مدار بسته انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شود.

فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مدار بسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد.

فروش دزدگیر اماکن دزدگیر اماکن بهترین انتخاب برای ارتقای امنیت محیط است که برای منزل، مغازه، باغ و ویلا مورد استفاده قرار می گیرد. دزدگیر اماکن اجزای مختلفی دارد که مهم ترین بخش آن پنل مرکزی دزدگیر است که به عنوان مغز سیستم امنیتی شناخته می شود.

انتخاب دزدگیر اماکن در انتخاب دزدگیر اماکن باید به محل نصب دزدگیر، تعداد چشمی دزدگیر مورد نیاز، تعداد بلندگو، بی سیم یا باسیم بودن سنسورها، سیمکارتی و یا خط شهری بودن دزدگیر و تعداد شماره تلفن های مخاطبان توجه نمود و سپس برند یا مدلی را انتخاب نمود که از کیفیت لازم برخوردار بوده و سیستم را دچار خطا و اختلال نکند.

لیست قیمت ردیاب خودرو فروشگاه کالا بست بهترین عرضه کننده انواع ردیاب خودرو متناسب با بودجه شماست. ردیاب ها انواع مختلفی دارند که موارد استفاده آنها متفاوت است به عنوان مثال استفاده برای خودرو شخصی، ناوگان حمل و نقل سازمان ها، استفاده برای اشخاص (کودکان و سالمندان)، برای وسایل و حیوانات. ردیاب ها بسته به نوع آنها امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهند تا وی احساس امنیت و آرامش کند.

 


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 5 آبان 1401 -1:51 نظرات()
بازدید : 379 | نویسنده : |

اگر در اصفهان حضور دارید باعث افتخار است که از نزدیک با شما و فعالیت شما آشنا شویم تا به کمک خدمات این مجموعه کسب و کارتان را توسعه دهید، اگر هم در شهری دیگری هستید و با جستجوی کلید واژه سئو کار در اصفهان به دنبال بازار هدف و مجری مستقر در اصفهان هستید، اطمینان داشته باشید که با شناخت کافی از مخاطبین نصف جهان می‌توانیم بهترین خدمات بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ را به شما ارائه کنیم. در کنار خدمات سئو در اصفهان ، آژانس دیحیتال مارکتینگ بهیدو به مشتریان خود خدمات دیگری که باعث بهبود کسب و کار آنها در فضای مجازی شود ارائه می دهد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
– سئو در اصفهان
– طراحی سایت و سئو در اصفهان
– طراحی سایت
اینکه شما به دنبال سئو سایت خود هستید نشان می دهد که در حال حاضر یک وب سایت دارید، اما هدف ما از معرفی این خدمت به شما این است که بنا بر تجربه، مشتریان زیادی داشتیم که پس از آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو و مشاهده نمونه کارهای طراحی سایت ما، سریعا تصمیم به طراحی مجدد سایت خود گرفتند. شاید شما از ظاهر سایت خود چندان راضی نباشید و یا اینکه وب سایتتان در موبایل به درستی نمایش داده نمی شود و اصطلاحا ریسپانسیو نیست، در این صورت آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو آماده ارائه خدمات طراحی سایت و باز طراحی پلتفرم های آنلاین نیز می باشد.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 4 آبان 1401 -18:27 نظرات()