زیدان: نمی‌دانم بارسلونا بدون نیمار چگونه بازی خواهد کرد

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 1075 | نویسنده : |

زیدان: نمی‌دانم بارسلونا بدون نیمار چگونه بازی خواهد کرد

  • زیدان: نمی‌دانم بارسلونا بدون نیمار چگونه بازی خواهد کرد

    سرمربی رئال مادرید از آمادگی ستاره پرتغالی تیمش در آستانه سوپرجام اسپانیا خبر داد.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،امشب و از ساعت ۰۰: ۳۰ بامداد به وقت تهران، در چارچوب بازی رفت سوپرجام اسپانیا، رئال مادرید در نیوکمپ میهمان بارسلونا خواهد بود.

    زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری پیش از این بازی با حضور در مقابل خبرنگاران گفت: «این دیدار تن‌ها تفاوتش با فینال‌های دیگر در رفت و برگشت بودن است. برای فتح این جام باید در دو دیدار به مصاف هم برویم. من دوست دارم فینال تن‌ها در یک بازی برگزار شود.»

    سرمربی رئال مادرید درباره حضور کریستیانو رونالدو در این بازی و ترکیب اصلی اظهار کرد: «این موضوع پیش از بازی مشخص خواهد شد. همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. بازیکن آسیب‌دیده‌ای وجود ندارد و از لحاظ جسمانی در شرایط کاملاً خوبی قرار داریم. همه بازیکنان می‌خواهند بازی کنند، اما من باید انتخاب کنم. رونالدو آماده است. او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. او در تعطیلات به سر می‌برد و تن‌ها ۵ روز است که تیم را همراهی می‌کند، اما با این حال تمرین‌های فشرده‌ای داشت و توانست خود را برای این بازی آماده کند.»

    زیدان در مورد بارسلونای بدون نیمار گفت: «نمی‌دانم بارسلونا بدون او چگونه بازی خواهد کرد. هیچ بازیکنی مانند نیمار نخواهد بود، چون نیمار، نیمار است و بازیکن خیلی خوبی‌ست. بازیکنان دیگری که جایگزین مهاجم برزیلی شوند برای بارسلونا خوب بازی خواهند کرد. با این حال بازیکن خوب مانند نیمار کم است.»


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -14:28 نظرات()
بازدید : 1058 | نویسنده : |

سناتورهای ارشد آمریکایی با مریم رجوی دیدار کردند +تصاویر

  • سناتورهای ارشد آمریکایی با مریم رجوی دیدار کردند +تصاویر

    سه سناتور ارشد آمریکایی با سفر به آلبانی، علاوه بر دیدار با «مریم رجوی» با دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز دیدار کردند.

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از هافینگتن‌پست، در حالیکه ماه اوت به دلیل تعطیلی معمولا ماه کم فعالیتی در سیاست جهان است، اما برای ایران کاملا برعکس بود و طیف گسترده‌ای از تحولات پیرامون این کشور اتفاق افتاد.

    در تازه‌ترین این تحولات، روز گذشته (شنبه ۲۱ مرداد) گروهی از سناتورهای ارشد آمریکایی به تیرانا، پایتخت آلبانی، رفتند تا با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کنند.

    «روی بلانت»، نائب رئیس فراکسیون جمهوری‌خواهان در سنا، رهبری این هیئت آمریکایی را بر عهده داشت. «جان کورنینگ»، دومین مقام عالی رتبه حزب جمهوری‌خواه در سنا و «تام تیلیس»، یکی از اعضای کمیته‌های نیروهای مسلح، قضائی، بانکداری، مسکن، امور شهری و امور مربوط به کهنه سربازان سنا نیز در این سفر بلانت را همراهی کردند.

    گروهک تروریستی منافقین به سرکردگی «مریم رجوی» در پایان این دیدار، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد هیئت آمریکایی به مناسبت تغییر مکان امن و موفقیت‌آمیز اعضای این گروهک از کمپ لیبرتی در عراق به آلبانی به اعضای این گروه تبریک گفت.

    سناتورهای آمریکایی همچنین برای تلاش‌های گروهک تروریستی منافقین (که پرونده سیاهی در قتل عام شهروندان ایرانی در سالهای اولیه انقلاب دارد) در رابطه با آنچه ایجاد دموکراسی و حقوق بشر در ایران خواندند، آرزوی موفقیت کردند!

    مریم رجوی نیز به نوبه خود از تلاش خستگی‌ناپذیر سنای آمریکا، به ویژه سناتور بلانت، در حمایت از صد‌ها عضو گروهک منافقین در عراق و انتقال ایمن آن‌ها به آلبانی تشکر کرد.

    سناتور بلانت یکی از چندین مقام ارشد آمریکایی بود که ژوئیه ۲۰۱۴ در سنای آمریکا، ایران را به ایفای نقشی مخرب در عراق متهم کرد. سناتور بلانت مدعی بود ایران بخشی از مشکل بغداد و کل کشور عراق است. وی همراه با تعدادی دیگر از سناتور‌ها خواستار نقل مکان منافقین از عراق و استقرار آن‌ها در مکانی امن شد.

    سناتور «جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا که هم‌اینک به دلیل ابتلا به سرطان مغز در استراحت به سر می‌برد نیز اوایل آوریل در آلبانی با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین دیدار و از آن‌ها اعلام حمایت کرده بود.

    دیدار روز گذشته سناتورهای آمریکایی با گروهک منافقین پس از آن صورت گرفت که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران وضع کرد. ترامپ مدعی شد تحریم‌های جدید به دلیل آزمایشات موشکی ایران، حمایت این کشور از تروریسم و نقض حقوق بشر از سوی تهران، اعمال شده‌اند.

    در دیدار‌هایی که مقامات آمریکایی با اعضای گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌کنند، همواره درباره براندازی حکومت در ایران صحبت می‌شود. در حالیکه برخی از سیاستمداران آمریکایی طرفدار این رویکرد هستند، بسیاری دیگر معتقدند این کار نباید از طریق راه‌حل نظامی صورت گیرد.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -14:5 نظرات()
بازدید : 1073 | نویسنده : |

سرلشکر باقری به ترکیه می‌رود

  • سرلشکر باقری به ترکیه می‌رود

    رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بنا بر دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ترکیه، به این کشور سفر می‌کند.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بنا بر دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ترکیه، به این کشور سفر می‌کند.

    در این سفر، جمعی از مقامات بلندپایه نظامی و سیاسی وی را همراهی خواهند کرد.

    هیئت ایرانی در سفر سه روزه خود با عالی‌ترین مقامات سیاسی - نظامی کشور ترکیه دیدار خواهد داشت.

    مسئله مبارزه با تروریسم، تحولات منطقه، روابط دو جانبه دفاعی و همکاری‌های مرزی، از محور‌های دیدار‌های سرلشکر باقری با مقامات ترکیه خواهد بود.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -13:41 نظرات()
بازدید : 1040 | نویسنده : |

خودسوزی در قم - باز خبر

  • خودسوزی در قم - باز خبر

    بازخبر / این فرد که با بنزین اقدام به خودسوزی کرده بود با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. شنیده ها این است که مشکلات مالی این پیمانکار با شهرداری باعث این کار شده است.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت:‌ خطر جانی فردی که در مقابل شهرداری منطقه دو اقدام به خودسوزی کرده بود برطرف شده است.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 22 مرداد 1396 -13:15 نظرات()
بازدید : 1075 | نویسنده : |

یحیی فرشته نجات منصوریان شد - باز خبر

  • یحیی فرشته نجات منصوریان شد - باز خبر

    بازخبر / دو تیم استقلال و تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با تک گل دقیقه ۴۲ سرور جپاروف به سود شاگردان منصوریان به پایان رسید.

    ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، پژمان منتظری، سیدمجید حسینی، یعقوب کریمی، وریا غفوری، روزبه چشمی، امید نورافکن، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و سجاد شهباززاده.

    ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی‌زاده، شهرام گودرزی، محمد ایران‌پوریان، علی طاهران، مهدی کیانی، محمد نوری، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

    دقیقه ۳: محمد ابراهیمی از سمت چپ به دروازه استقلال نزدیک شد و ارسال خطرناکی روی دروازه این تیم داشت که مدافعان آبی‌پوش توپ را به بیرون زدند.

    دقیقه ۸: فرصت خوبی برای استقلالی‌ها با پاس داریوش شجاعیان به وجود آمد که حسن بیت‌سعید، شماره هفت استقلالی‌ها تعلل کرد تا مدافعان تراکتورسازی توپ را به بیرون بزنند.

    دقیقه ۱۵: حسن بیت‌سعید از سمت راست ارسالی کوتاه روی دروازه تراکتورسازی داشت که شجاعیان با ضربه‌ای چکشی قصد گلزنی داشت، اما مهدی‌زاده مقابل توپ او را گرفت.

    دقیقه ۱۶: سجاد شهباززاده پس از دریبل‌های پی‌درپی در محوطه جریمه تراکتورسازی، ضربه بغل پای خود را به بیرون زد.

    دقیقه ۱۷: این بار حسن بیت‌سعید بود که می‌توانست در محوطه جریمه تراکتورسازی گلزنی کند که او هم ناکام بود.

    دقیقه ۳۱: محمد نوری ارسالی روی دروازه تراکتورسازی داشت که ضربه سر فرزاد حاتمی در آغوش مهدی رحمتی آرام گرفت.

    دقیقه ۳۷: سرور جپاروف از روی ضربه ایستگاهی توپی را روی دروازه تراکتورسازی ارسال کرد که مجید حسینی با سر به توپ ضربه زد و در نهایت ایرانپوریان تن به کرنر داد.

    دقیقه ۴۲: سرور جپاروف با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتورسازی را باز کرد.

    نیمه دوم
    دقیقه ۴۶: محمد ایرانپوریان ارسالی خطرناک روی دروازه استقلال داشت که ابراهیمی نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند.

    دقیقه ۵۱: ارسال از روی ضربه ایستگاهی به روی دروازه تراکتورسازی با ضربه شهباززاده همراه بود که توپ او راهی اوت شد.

    دقیقه ۵۸: وریا غفوری توپی را روی دروازه ارسال کرد که این بار هم ضربه سر شهباززاده به بیرون رفت.

    دقیقه ۵۹: مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه شوتی سنگین را به سمت دروازه استقلال زد که رحمتی توپ را دفع کرد و توپ برگشتی را هم مدافعان استقلال از مقابل فرزاد حاتمی به کرنر زدند.

    دقیقه ۶۷: داریوش شجاعیان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

    دقیقه ۷۲: مهدی شریفی پاس رو به بیرونی را در دهانه دروازه به محمد ابراهیمی داد که شوت این بازیکن به تیر دروزاه برخورد کرد و توپ برگشتی را هم محمد ایرانپوریان به بیرون زد.

    دقیقه ۷۹: فاخر تهامی در موقعیتی تک به تک با مهدی رحمتی قرار گرفت که ابتدا تعلل کرد و پس از رسیدن مدافعان استقلال هم شوتی به سمت دروازه زد که توپ او به بیرون رفت.

    دقیقه ۸۵: محمد ایرانپوریان توپی را روی دروازه استقلال ارسال کرد که مهدی رحمتی با خروج از دروازه توپ را دفع کرد.

    بدین ترتیب استقلال اولین برد خود را در لیگ هفدهم کسب کرد و ۴ امتیازی شد و تراکتورسازی هم بدون امتیاز ماند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -22:29 نظرات()
بازدید : 1022 | نویسنده : |

  • [unable to retrieve full-text content]

می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -22:23 نظرات()
بازدید : 1084 | نویسنده : |

حججی با عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید

  • حججی با عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید

    آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی شهادت شهید محسن حججی را تبریک و تسلیت گفت.

    به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ متن این پیام به شرح زیر است:

    باسمه تعالی
    «من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه»

    حججی با قامتی راست و عزمی پولادین کاروان شهدای کربلا را تداوم بخشید. او و یارانش که از قبیلۀ آل محمداند شهادت را کرامت می‌شمرند و برای آنان هیچ لذتی برتر از لذت وصل یار در محراب عشق خونین نیست.

    شهادت آرزوی بندگان مخلص خداست، زیرا که برترین گواهی بر صدق پیمانی است که با معشوق بستند. خوشا به حال آنانکه پای پیمان عشق ایستادند و با قامتی راستین، سر بر محراب خونین عشق نهادند وبا خون خویشتن نامۀ وفای به پیمان بامعشوق را امضاء کردند (وَ الَّذی جاءَ بِالصِّدْقِ وَ صَدَّقَ بِهِ أُولئِکَ هُمُ الْمُتَّقُونَ، لَهُمْ ما یَشاؤُنَ عِنْدَ رَبِّهِمْ ذلِکَ جَزاءُ الْمُحْسِنینَ. (زمر ۳۳ - ۳۴). آری اینان فرمود: ۀ خدا را که «کونوا مع الصادقین» نه با گفتار که با همۀ هستی خویش به صحنۀ عمل درآوردند و سر خویش را به نشانۀ وفای به عهد در طبقی از عشق خونین پیشکش آستان یار کردند.

    خداوندا، بارالها، محبوبا، این قربانی عزیز را از مادر و پدرسربلند و استوارش قبول بفرما،‌ای معشوق دلهای ایرانیان و‌ای پروردگار جهانیان این کشتۀ راهت را از ملت همیشه رزمنده و شهید پرور بپذیر و در مهمانخانۀ وصلت و در بزم یاران خالصت جای ده، عزیز پروردگارا ما را نیز همراه و همداستان این شهید و سالار شهیدان آل محمد (ص) یعنی حسین فاطمه و علی مقرر فرما، خداوندا به رزمندگان پایدار ما توفیق انتقام خون این عزیز و دیگر شهیدان ما را از دشمنان عطا فرما و ریشۀ یزیدیان و طاغوتیان از صفحۀ روزگار برانداز و روزگار مهدی آل محمد را پیش انداز و ما را لایق حضور حضرتش بفرما.

    محسن اراکی
    ۲۰ / ۵ / ۱۳۹۶


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:37 نظرات()
بازدید : 1088 | نویسنده : |

تعرفه کم سیمان عربستان نسبت به ایران در عراق/ دیپلماسی ضعیف دولت در صادرات سیمان به عراق

  • تعرفه کم سیمان عربستان نسبت به ایران در عراق/ دیپلماسی ضعیف دولت در صادرات سیمان به عراق

    یک کارشناس صنعت سیمان گفت: افزایش تعرفه سیمان ایران به عراق از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته و این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه‌ای اندک به راحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می‌رساند.

    به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، علی محمد بد با گله از افزایش ۵ درصدی تعرفه صادارت سیمان ایران به عراق، اظهار داشت: هم اکنون تعرفه صادرات سیمان به عراق ۴۵ درصد است، اما تعرفه صادارت سیمان عربستان به عراق حدود ۱۷ درصد اعلام شده که این موضوع اصلاً قابل پذیرش نیست.
    مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر با بیان اینکه در یک مقطعی تولیدکنندگان داخلی به دلیل مازاد تولید سیمان‌های خود را با قیمت ارزان به بازار عراق صادر می‌کردند، افزود: این موضوع باعث شد تا کارخانجات عراقی احساس خطر کرده و از دولت خود درخواست کردند تا تعرفه بالاتری را برای سیمان ایران لحاظ کنند.
    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیمان صادراتی ایرانی با قیمت معقول به عراق صادر می‌شود، گفت: با این وجود طرف عراقی تعرفه سیمان ایران را از ۴۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش داده است. این تصمیم در حالی گرفته شده که عربستان با پرداخت تعرفه‌ای اندک به راحتی سیمان خود را در بازار عراق به فروش می‌رساند.
    این کارشناس سیمان تصریح کرد: امروز ایران نقش مهمی در امنیت کشور عراق دارد و نباید با چنین برخوردهایی از طرف عراقی‌ها روبه رو شود. به همین منظور از وزیر جدید صنعت درخواست می‌کنیم تا با تعامل با طرف عراقی اقدام لازم را برای معقول کردن تعرفه سیمان صادراتی ایران به عراق انجام دهد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -21:13 نظرات()
بازدید : 1117 | نویسنده : |

تمرین والیبال دروازه بان‌های استقلال در ریکاوری آبی پوشان

  • تمرین والیبال دروازه بان‌های استقلال در ریکاوری آبی پوشان

    بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از برد ارزشمند روز گذشته مقابل تراکتورسازی تمریناتشان را در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کردند.

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸: ۳۰ با صحبت‌های علیرضا منصوریان سرمربی استقلال آغاز شد.

    *بازیکنان اصلی استقلال در دیدار برابر تراکتورسازی به تمرینات ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان استقلال هم برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر کادرفنی برگزار کردند.

    *دروازه بان‌های استقلال تمرین روز شنبه خود را با والیبال آغاز کردند.

    *جباروف زننده گل شگفت انگیز و سه امتیازی استقلال برابر تراکتورسازی در تمرین ریکاوری حضور داشت و با سایر بازیکنان اصلی تمرین کرد.

    *شوتزنی از راه دور بخش بعدی تمرین بازیکنان استقلال است.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 21 مرداد 1396 -20:57 نظرات()
بازدید : 1071 | نویسنده : |

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : ,

شنبه 21 مرداد 1396 -20:36 نظرات()