درگاه پرداخت اینترنتی وب چه چیزی ارائه می دهد؟

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 819 | نویسنده : |


این بازار هم راه حل های کلیدی را ارائه می دهد و هم نرم افزارهای سفارشی را که مسائل خاصی را پوشش می دهد و می تواند با نرم افزارهای شرکت دیگر ترکیب شود. از جمله برترین سیستم عامل های پردازش پرداخت که حساب بازرگان ، پردازنده پرداخت و درگاه پرداخت ارائه می دهند، غول هایی مانند PayPal ، Skrill ، Stripe ، Amazon Payments و Google Wallet وجود دارند. از مزایای استفاده از آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظت از تقلب و حفاظت از داده های شخصی تضمین شده
  • پردازش پرداخت چند ارز
  • در دسترس بودن خدمات در بسیاری از کشورها
  • تجربه کاربر پسند
  • ویژگی های سفارشی
  • ادغام با چرخهای خرید

هنوز هم اشکالاتی وجود دارد. به عنوان مثال PayPal مشمول مقررات بانکی نیست ، بنابراین می تواند حساب شما و در نتیجه پول شما را مسدود کند. از معایب دیگر می توان به نرخ بالای برخی از پردازش های پرداخت ، محدودیت در تعداد معاملات در روز و مقدار هر معامله و حفره های امنیتی اشاره کرد.

همچنین انواع نرم افزارهای پردازش پرداخت آنلاین (به عنوان مثال حساب های بازرگان ، گاهی اوقات با درگاه پرداخت) وجود دارد. این سیستم عامل ها از نظر کمیسیون و امکانات یکپارچه سازی متفاوت هستند - برخی از نرم افزارها برای حسابداری بهتر هستند در حالی که برخی از آنها بیشتر با مدیریت ناوگان سازگار هستند.

انتخاب دیگر یک پلت فرم پردازش پرداخت منبع باز است. اما این کار را به عنوان پردازش رایگان تصور نکنید. یک سیستم عامل منبع باز هنوز باید با PCI سازگار باشد (هزینه ای که سالانه حدود 20 هزار دلار دارد). شما باید آن را مستقر کرده و چندین گره را حفظ کنید. و شما باید با یک بانک متصرف یا پردازنده پرداخت رابطه برقرار کنید. Zuora و OpenAch محبوب ترین سیستم عامل پردازش پرداخت منبع باز هستند.

در برخی موارد ، به نظر می رسد نرم افزارهای سفارشی برای پردازش کارت آنلاین سود بیشتری نسبت به راه حل های میزبان دارند. رشد یک تجارت ممکن است به یک سیستم انعطاف پذیر و مقاوم تر نیاز داشته باشد. با استفاده از نرم افزار پردازش سفارشی ، کنترل کاملی بر محصول خود ، راه حلی که کاملاً نیازهای کسب و کار شما را برآورده می کند و همچنین مالکیت کلیه API ها و عملکردهایی که می توانید به اشخاص ثالث ارائه دهید ، خواهید داشت.

یکی از اهداف راه حل های پردازش پرداخت اینترنتی این است که به راحتی پای خود را بخورید و مشتریانی را که از وب سایت شما خرید می کنند درگیر کنید. با این وجود ، در پس زمینه ، چند ثانیه طول می کشد تا پردازش یک معامله شامل یکسری فرآیندهای FinTech باشد. علاوه بر این ، انتخاب بستر پردازش پرداخت به تحقیقات ، مقایسه ، ادغام و حتی توسعه زیادی نیاز دارد.

اگر می خواهید نیازهای پردازش پرداخت شغل خود را برآورده کنید یا پردازش پرداخت آنلاین را برای مشاغل اینترنتی ارائه دهید ، باید توسعه دهندگان نرم افزار پردازش پرداخت را پیدا کنید. روند ساخت چنین راه حل پیچیده FinTech ممکن است برای شما وقت و هزینه داشته باشد ، اما می تواند در افزایش فروش ، نبود هزینه و بهینه سازی فرآیندهای تجاری به سود شما باشد.

منبع: https://sepordeh.com/


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 29 ارديبهشت 1400 -12:24 نظرات()
بازدید : 773 | نویسنده : |


اگرچه استفاده از برخی انواع می تواند ناامن باشد ، اما عطرها فواید خاصی دارند (در غیر این صورت مردم هزاران سال از آنها استفاده نمی کردند). International Flavors & Fragrances Inc. (IFF) 20 سال گذشته را صرف تلاش برای اندازه گیری میزان تأثیر عطرها و عطرها بر ما کرد.

 

هنگام استفاده از عطرها بوی خوبی می گیرید. این دلیل اصلی استفاده هر کسی از عطر است. آنها همچنین دارای بوی تمیز هستند و این پیام را می دهد که شخصی که آن را پوشیده است به بهداشت شخصی خود اهمیت می دهد که باعث می شود این فرد از نظر اجتماعی قابل قبولتر باشد. منظور از عطرها پنهان کردن بوهای بد موجود نیست بلکه افزایش بوی بدن پاک است.
بو می تواند به شما کمک کند مواردی را که می خواهید به خاطر بسپارید به خاطر بسپارید. اگر احساس خوشبختی می کنید ، یک عطر جدید بخرید و شروع به پوشیدن آن کنید. هر بار که آن را بپوشید پس از آن خاطرات خوش را از اولین بار ایجاد می کند زیرا اطلاعات رایحه در حافظه طولانی مدت ذخیره می شود و ارتباطات شدیدی با حافظه احساسی در مغز دارد.
در صورت استفاده هوشمندانه بوها می توانند روحیه شما را تقویت کنند. بوهای مختلف حالات مختلف را تقویت می کند. کمی آزمایش لازم است اما شما می توانید یک پالت از عطرها را بدست آورید که می تواند روحیه مورد علاقه شما را تقویت کند فقط اگر با برخی از آن شروع کنید و از عطری استفاده کنید که این حالت را تقویت کند.
بو نیز می تواند حالت ایجاد کند. آنها می توانند شما را آرام کنند یا هوشیار شوند.
به جز روحیه ، عطر همچنین می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند. اعتماد به نفس شما با دانستن اینکه بوی خوبی دارید افزایش می یابد. این لباس به همان روشی است که در آن احساس آرامش و / یا زیبایی می کنید.
بسیاری از عطرها می توانند به عنوان رایحه درمانی عمل کنند. بوی ادویه های زمستانی ، مرکبات ، گل و سایر موارد می تواند شما را آرام کرده و سطح استرس شما را کاهش دهد. برخی از رایحه ها در این امر جهانی هستند اما باز هم برخی آزمایشات لازم است تا دریابید که کدام یک بیشتر به شما تناسب دارند. این باعث می شود استرس شما کمتر شود ، فشار خون پایین بیاید و (بعضی ها می گویند) حتی به شما در بهبود کمک می کند.
عطر همچنین می تواند شما را به شخصی جذب کند یا شخصی را به خود جذب کند. لازم نیست که عطر فرمون داشته باشد ، فقط باید برای کسی خوشایند و احساسی باشد.
همه اینها به طور مستقیم سلامت کسی را بهبود نمی بخشد اما احساسات مثبتی ایجاد می کند و استرس را کاهش می دهد که به طور غیر مستقیم بر سلامتی تأثیر می گذارد و باعث سلامتی فرد می شود. استرس می تواند باعث بسیاری از بیماری ها شود و کاهش آن چیز خوبی است.

منبع: https://khoshara.com/

 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -15:37 نظرات()
بازدید : 787 | نویسنده : |

 

عملکرد موفق یک پمپ تا حدود زیادی بستگی به انتخاب و نصب آن دارد. جهت حصول اطمینان از حداکثر پمپ و حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری، انتخاب باید با عرضه اطلاعات صحیح به کاتالوگ صورت گیرد. بیشتر سازندگان پمپ سانتریفوژ دانستنی­های لازم در خصوص پمپ تولیدی خود را در کاتالوگ و کتابچه راهنما ذکر می­کنند؛ اطلاعاتی از قبیل چگونگی نصب، عملکرد و تعمیر و نگهداری. در این مبحث منتخبی از این گونه دانستنی­ها درباره پمپ­های سانتریفوژ و همچنین عیوب متصوره، علت و چگونگی رفع این عیوب ذکر می­گردد.

برای اطلاعات و آموزش بیشتر به سایت به فیکس مراجعه کنید.

کاربرد پمپ سانتریفوژ

پمپ­های سانتریفوژ عمدتاً برای گردش دادن آب در کویل­های سرمایی، برج خشک­ کن، بازگرداندن چگالیده به دیگ بخار، و غیره به کار می­روند. این پمپ­ها در ظرفیت­های مختلف از یک تا چند هزار گالن بر دقیقه (gpm) ساخته می­شوند. هِد آن­ها نیز از ۲ فوت (۶/۰ متر) تا چند صد فوت است.

نصب پمپ سانتریفوژ

محل نصب پمپ سانتریفوژ باید در جایی باشد که انجام بازرسی­ های دوره ­ای و تعمیر و راهبری در طول زمان کاری آن به راحتی میسر شود. پمپ باید تا حد امکان نزدیک منبع مایع (مثلاً چاه آب) نصب شود تا لوله مکش حتی ­المقدور کوتاه و مستقیم باشد. اتاق موتورخانه نیز باید چنان ساخته شود که حمل و نقل وسایل به داخل آن به آسانی ممکن باشد. سطحی که پمپ روی آن نصب می­شود باید محکم و رد برابر ریزش مایع، مقاوم و ایمن باشد. فونداسیون پمپ بهتر است بتنی بوده پیچ­ های فونداسیون نیز مطابق ابعاد معین شده در نقشه، داخل بتن مستقر شوند.

تراز کرن پمپ سانتریفوژ

ممکن است پمپ و موتور توسط کارخانه سازنده روی یک شاسی تراز شده باشند. اما به دلیل تکان­های حین حمل و نقل، هیچ تضمینی وجود ندارد که تراز اولیه به همان صورت باقی بماند. در نتیجه لازم است که پمپ هنگام نصب روی فونداسیون بار دیگر تراز شود:

 

عدم تراز بودن پمپ

۱- پمپ را روی فونداسیون قرار داده بین سطح فونداسیون و کف شاسی فاصله­ ای برابر m1 (cm 54/2) توسط گوه ایجاد کنید.

۲- پین­ های کوپلینگ را (در صورت وجود) برداشته زاویه سطح شاسی را نسبت به سطح افقی بررسی کنید. برای تنظیم زاویه سطح از گوه استفاده نمایید.

۳- پیچ­های فونداسیون را به طور یکنواخت ببندید تا شاسی روی گوه­ ها محکم شود.

۴- هم ­محور بودن دو نیمه کوپلینگ (که موتور و پمپ را به هم متصل می­کند) را با قرار دادن یک خط­ کش مستقیم روی فلنج کوپلینگ مورد بررسی قرار دهید. این کار باید در چهار نقطه کوپلینگ (در فواصل ) انجام شود. فاصله بین سطوح دو نیمه کوپلینگ نیز باید توسط فیلر بررسی شود تا کاملاً یکنواخت باشد. دو نیمه کوپلینگ را می­توان با جابه ­جایی گوه ­های زیر شاسی هم­محر کرد ضمن این کار شاسی نیز تراز می­شود.

۵- دور تا دور فونداسیون را به وسیله قاب یا سدّی محصور کرده درون آن را تا نقطه­ ی حدود m1 (cm54/2) بالاتر از کف شاسی، از سیمان پر کنید. بگذارید سیمان ۴۸ ساعت خود را بگیرد و سفت شود.

اتصال لوله­ ها

لوله ­ها باید به طور طبیعی در یک خط قرار بگیرند. هرگز نباید آن­ها را به زور به پیچ­های فلنج رساند، چون در این صورت ممکن است پمپ از تراز خارج شود. پایه­ ها و بست­های لوله ­ها باید مستقل و چنان نصب شوند که هیچ گونه تنشی به پمپ وارد نشود. پس از نصب و استقرار لوله­ ها، بار دیگر باید تراز بودن پمپ مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم اصلاح شود. چنانچه لوله ­ها در معرض تغییرات دمایی باشند جهت جلوگیری از ایجاد تنش در لوله­ ها پیش بینی و تمهید لازم صورت گیرد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -14:22 نظرات()
بازدید : 773 | نویسنده : |


تماشای کمبود آب و شارژ تلفن یا رایانه لوحی خود هنگامی که در هیچ جایی از پریز برق نیستید ، استرس آور است. خوشبختانه باتری های پشتیبان شخص ثالث کم نیستند و آنها در هر اندازه ، ظرفیت و دامنه قیمتی برای نگه داشتن دستگاه شما هنگامی که نماد باتری شما قرمز می شود ، باتری دارند. و به همین جا ختم نمی شود. برخی از پاوربانک ها به ویژگی هایی مانند شارژ سریع ، شارژ بی سیم ، کابل های داخلی ، آداپتورهای برق متناوب ، چراغ قوه های LED - و حتی توانایی راه اندازی سریع ماشین شما مجهز هستند.

با انتخاب گزینه های فراوان ، از کجا می دانید کدام پاوربانک مناسب شماست؟ ادامه مطلب را برای مهمترین نکاتی که باید در نظر بگیرید مطالعه کنید.

برای خرید پاور بانک به سایت بابافون مراجعه کنید.

اندازه و ظرفیت
به طور کلی ، هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت و مقدار پورت های شما بیشتر می شود. پاوربانک هایی که به راحتی در جیب شما قرار می گیرند به طور معمول برای یک یا دو بار شارژ کامل تلفن مناسب هستند ، در حالی که هر چیزی که برای ادامه کار شما طراحی شود به کیف یا کیف پول احتیاج دارد.

در قسمت جلوی جیب ، اکثر باتری های کوچکتر که قابلیت حمل را به حداکثر می رسانند ، ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و کمتر دارند که به شما شارژ کافی می دهد تا یکبار بیشتر تلفن ها را شارژ کنید.

هنگامی که به بالاتر از 5000 میلی آمپر ساعت رسیدید ، اندازه باتری تا حدی افزایش می یابد که احتمال کمتری در شلوار جین لاغر شما قرار می گیرد اما هنوز می توانید آن را در جیب کت قرار دهید. حتی باتری هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند لپ تاپ ها را تأمین کنید و آب کافی برای شارژ 10 برابر تلفن متوسط ​​دارند. البته ، آنها از بزرگترین و سنگین ترین دسته هستند و قطعاً باید در کیسه حمل شوند.

بنادر ورودی و خروجی
نوع پورت (یا پورتهای) باتری نه تنها سازگاری آن با دستگاههایی را که می خواهید شارژ کنید بلکه سرعت شارژ را تعیین می کند. حداقل ، اکثر بسته های باتری دارای پورت استاندارد USB-A برای شارژ باتری (ورودی برق) و ارسال آب به دستگاه شما (خروجی برق) هستند. اما با استفاده از استاندارد USB-C در اکثر تلفن ها ، تبلت ها و لپ تاپ ها ، غالباً علاوه بر USB-A ، یک پورت USB-C نیز پیدا خواهید کرد.

پورت های USB-C معمولاً از برخی پروتکل های شارژ سریع برای تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی پشتیبانی می کنند ، اما نه همه. در بیشتر مواقع متوجه می شوید که پورت USB-C برای ورودی و خروجی برق استفاده می شود ، اما می خواهید با دقت بررسی کنید زیرا برخی از بسته های باتری ارزان قیمت ممکن است فقط USB-C برای ورودی برق باشد.

لایتنینگ یک فناوری انحصاری اپل است و در گذشته یافتن پاوربانک با کابل لایتنینگ یا پورت شارژ بسیار دشوار بود. خوشبختانه آن روزها به پایان رسیده است و ده ها پاوربانک عالی ساخته شده با توجه کاربران آیفون وجود دارد. اگر تلفن سری آیفون 12 را برداشته اید و از کمبود شارژر تعجب کرده اید ، به مقاله ما درباره شارژ آیفون 12 خود مراجعه کنید.

شارژ سریع
عامل دیگری که باید در نظر گرفت این است که پاوربانک چگونه می تواند تلفن شما را به سرعت شارژ کند. خروجی باتری در ولتاژ و آمپر اندازه گیری می شود. آمپراژ (یا جریان) مقدار جریان الکتریسیته از باتری به دستگاه متصل است در حالی که ولتاژ مقدار انرژی بالقوه است. ضرب ولت در آمپر به شما وات می دهد ، معیار قدرت کل. به منظور شارژ سریعتر دستگاه ، اکثر سازندگان ولتاژ را تغییر می دهند یا آمپراژ را افزایش می دهند تا وات کل را افزایش دهند. برای بیشتر شارژ سریع ، بدنبال افزایش یا تغییر ولتاژ ولتاژ هستید.

اساساً ، برای هر نوع شارژ سریع به سه مورد نیاز دارید: تلفن یا دستگاه دیگری با مدار شارژ قادر به استفاده از یکی از استانداردهای شارژ سریع ، همراه با باتری و کابل که از همان استاندارد پشتیبانی می کنند. اگر هر یک از این سه مورد از بین رفته باشد ، شارژ شما در سریع ترین زمان ممکن انجام نمی شود.

دو استاندارد اصلی شارژ سریع که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد ، تحویل برق USB و شارژ سریع کوالکام است. Power Delivery (PD) پروتكل جدیدتری است كه در آن دو دستگاه سازگار با سریعترین گزینه شارژ موجود مذاكره می كنند. همچنین اجازه می دهد تا جریان از هر دو طرف جریان داشته باشد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -13:52 نظرات()
بازدید : 773 | نویسنده : |

درک سلامتی و عملکرد باتری
آیا توجه کرده اید که چند بار مدل های جدید تلفن های هوشمند از مدل های قبلی نازک ترند؟ بیشتر این موارد فقط به دلیل پیشرفت در فناوری باتری طی سالهای گذشته امکان پذیر بوده است.

چیزهای خوب در بسته بندی کوچک عرضه می شود
به طور سنتی ، اندازه باتری ها بزرگ بود. هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت آن نیز بالاتر است. از طرف دیگر اندازه باتری های لیتیوم یون کوچکتر است ، اما ظرفیت بیشتری نسبت به باتری های سنتی دارند. ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت (میلی آمپر) اندازه گیری می شود. ظرفیت برخی از تلفن های هوشمند مجهز به یون لیتیوم در مقایسه با تلفن های غیر لیتیوم یونی با ظرفیت حداکثر 950 میلی آمپر ساعت تا 4000 میلی آمپر است.

کاهش اندازه باتری همچنین به معنای فضای بیشتر و فرصت برای افزودن اجزای جدید است. به عنوان مثال ، دوربین های اضافی در برخی از تلفن های جدید ، یا فضای اضافی برای افزودن سیم کارت دوم. همراه با افزایش قدرت و افزایش فاصله ، گوشی هوشمند Xperia شما از جدیدترین فناوری یون لیتیوم برای ارائه عمر باتری بهتر ، شارژ سریعتر و دوام بیشتر استفاده می کند.

قدیمی همیشه طلا نیست
تمام باتری های قابل شارژ از نظر شیمیایی پیر می شوند. هر چه از باتری بیشتر استفاده شود یا پیرتر شود ، با گذشت زمان انتظار می رود عملکرد کاهش یابد. این بدان معنی است که با افزایش سن باتری ، میزان شارژ دستگاه شما کاهش می یابد. نگهداری فعال ، باتری با دوام بیشتری را تضمین می کند.

مدل های جدید دارای Android 8 یا بالاتر از Battery Care به عنوان یک ویژگی اضافه شده برای محافظت از باتری هنگام شارژ استفاده می کنند. با فعال شدن ، تلفن شما شروع به تشخیص رفتار شارژ شما می کند و هنگامی که باتری 100 درصد شارژ می شود ، بهینه می شود. به عنوان مثال. اگر هر روز حوالی ساعت 8.30 صبح از خواب بیدار می شوید و تلفن خود را وصل می کنید تا یک شبه شارژ شود. سرعت شارژ شدن باتری کاهش می یابد تا در ساعت 8.30 صبح به 100٪ شارژ برسد. این روش شارژ برای جلوگیری از شارژ اضافی بسیار مثر است.

مراقبت از باتری: 4 بایدها و نبایدها
از شارژر اصلی همراه دستگاه Xperia خود استفاده کنید.
دستگاه خود را در معرض محیطهای بسیار گرم (37 درجه سانتیگراد یا بالاتر / نور مستقیم خورشید) یا سرما (دمای زیر 0 درجه سانتیگراد) قرار دهید.
دستگاه خود را به همان اندازه که لازم است شارژ کنید. اگر پس از رسیدن به 100٪ دستگاه خود را برای مدت طولانی شارژ کنید ، ممکن است عملکرد باتری را کاهش دهد (اگر ویژگی Battery Care را ندارید قابل اجرا است).
اگر قصد دارید دستگاه خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید ، آن را بین 20 تا 80 درصد شارژ کنید و سپس آن را خاموش کنید (نکته: این مورد در مورد هر دستگاه با باتری قابل شارژ اعمال می شود).

نکاتی برای بهبود دوام باتری Xperia
درک این نکته مهم است که اثربخشی این نکات براساس سن شیمیایی باتری متفاوت خواهد بود.

مهم: برخی از این نکات ممکن است در همه نسخه های Android قابل استفاده نباشد.

1. باتری و ویژگی های صرفه جویی در مصرف برق را روشن کنید
حالت STAMINA را روشن و تنظیم کنید.
حالت Ultra STAMINA را فعال کنید.
مراقبت از باتری را فعال کنید (برای دستگاههایی که از Android 8 به بالا استفاده می کنند).

منبع: https://omegabattery.ir/

 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -13:25 نظرات()
بازدید : 741 | نویسنده : |

درک سلامتی و عملکرد باتری
آیا توجه کرده اید که چند بار مدل های جدید تلفن های هوشمند از مدل های قبلی نازک ترند؟ بیشتر این موارد فقط به دلیل پیشرفت در فناوری باتری طی سالهای گذشته امکان پذیر بوده است.

چیزهای خوب در بسته بندی کوچک عرضه می شود
به طور سنتی ، اندازه باتری ها بزرگ بود. هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت آن نیز بالاتر است. از طرف دیگر اندازه باتری های لیتیوم یون کوچکتر است ، اما ظرفیت بیشتری نسبت به باتری های سنتی دارند. ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت (میلی آمپر) اندازه گیری می شود. ظرفیت برخی از تلفن های هوشمند مجهز به یون لیتیوم در مقایسه با تلفن های غیر لیتیوم یونی با ظرفیت حداکثر 950 میلی آمپر ساعت تا 4000 میلی آمپر است.

کاهش اندازه باتری همچنین به معنای فضای بیشتر و فرصت برای افزودن اجزای جدید است. به عنوان مثال ، دوربین های اضافی در برخی از تلفن های جدید ، یا فضای اضافی برای افزودن سیم کارت دوم. همراه با افزایش قدرت و افزایش فاصله ، گوشی هوشمند Xperia شما از جدیدترین فناوری یون لیتیوم برای ارائه عمر باتری بهتر ، شارژ سریعتر و دوام بیشتر استفاده می کند.

قدیمی همیشه طلا نیست
تمام باتری های قابل شارژ از نظر شیمیایی پیر می شوند. هر چه از باتری بیشتر استفاده شود یا پیرتر شود ، با گذشت زمان انتظار می رود عملکرد کاهش یابد. این بدان معنی است که با افزایش سن باتری ، میزان شارژ دستگاه شما کاهش می یابد. نگهداری فعال ، باتری با دوام بیشتری را تضمین می کند.

مدل های جدید دارای Android 8 یا بالاتر از Battery Care به عنوان یک ویژگی اضافه شده برای محافظت از باتری هنگام شارژ استفاده می کنند. با فعال شدن ، تلفن شما شروع به تشخیص رفتار شارژ شما می کند و هنگامی که باتری 100 درصد شارژ می شود ، بهینه می شود. به عنوان مثال. اگر هر روز حوالی ساعت 8.30 صبح از خواب بیدار می شوید و تلفن خود را وصل می کنید تا یک شبه شارژ شود. سرعت شارژ شدن باتری کاهش می یابد تا در ساعت 8.30 صبح به 100٪ شارژ برسد. این روش شارژ برای جلوگیری از شارژ اضافی بسیار مثر است.

مراقبت از باتری: 4 بایدها و نبایدها
از شارژر اصلی همراه دستگاه Xperia خود استفاده کنید.
دستگاه خود را در معرض محیطهای بسیار گرم (37 درجه سانتیگراد یا بالاتر / نور مستقیم خورشید) یا سرما (دمای زیر 0 درجه سانتیگراد) قرار دهید.
دستگاه خود را به همان اندازه که لازم است شارژ کنید. اگر پس از رسیدن به 100٪ دستگاه خود را برای مدت طولانی شارژ کنید ، ممکن است عملکرد باتری را کاهش دهد (اگر ویژگی Battery Care را ندارید قابل اجرا است).
اگر قصد دارید دستگاه خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید ، آن را بین 20 تا 80 درصد شارژ کنید و سپس آن را خاموش کنید (نکته: این مورد در مورد هر دستگاه با باتری قابل شارژ اعمال می شود).

نکاتی برای بهبود دوام باتری Xperia
درک این نکته مهم است که اثربخشی این نکات براساس سن شیمیایی باتری متفاوت خواهد بود.

مهم: برخی از این نکات ممکن است در همه نسخه های Android قابل استفاده نباشد.

1. باتری و ویژگی های صرفه جویی در مصرف برق را روشن کنید
حالت STAMINA را روشن و تنظیم کنید.
حالت Ultra STAMINA را فعال کنید.
مراقبت از باتری را فعال کنید (برای دستگاههایی که از Android 8 به بالا استفاده می کنند).

منبع: https://omegabattery.ir/

 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -13:25 نظرات()
بازدید : 684 | نویسنده : |

درک سلامتی و عملکرد باتری
آیا توجه کرده اید که چند بار مدل های جدید تلفن های هوشمند از مدل های قبلی نازک ترند؟ بیشتر این موارد فقط به دلیل پیشرفت در فناوری باتری طی سالهای گذشته امکان پذیر بوده است.

چیزهای خوب در بسته بندی کوچک عرضه می شود
به طور سنتی ، اندازه باتری ها بزرگ بود. هرچه باتری بزرگتر باشد ، ظرفیت آن نیز بالاتر است. از طرف دیگر اندازه باتری های لیتیوم یون کوچکتر است ، اما ظرفیت بیشتری نسبت به باتری های سنتی دارند. ظرفیت باتری بر حسب میلی آمپر ساعت (میلی آمپر) اندازه گیری می شود. ظرفیت برخی از تلفن های هوشمند مجهز به یون لیتیوم در مقایسه با تلفن های غیر لیتیوم یونی با ظرفیت حداکثر 950 میلی آمپر ساعت تا 4000 میلی آمپر است.

کاهش اندازه باتری همچنین به معنای فضای بیشتر و فرصت برای افزودن اجزای جدید است. به عنوان مثال ، دوربین های اضافی در برخی از تلفن های جدید ، یا فضای اضافی برای افزودن سیم کارت دوم. همراه با افزایش قدرت و افزایش فاصله ، گوشی هوشمند Xperia شما از جدیدترین فناوری یون لیتیوم برای ارائه عمر باتری بهتر ، شارژ سریعتر و دوام بیشتر استفاده می کند.

قدیمی همیشه طلا نیست
تمام باتری های قابل شارژ از نظر شیمیایی پیر می شوند. هر چه از باتری بیشتر استفاده شود یا پیرتر شود ، با گذشت زمان انتظار می رود عملکرد کاهش یابد. این بدان معنی است که با افزایش سن باتری ، میزان شارژ دستگاه شما کاهش می یابد. نگهداری فعال ، باتری با دوام بیشتری را تضمین می کند.

مدل های جدید دارای Android 8 یا بالاتر از Battery Care به عنوان یک ویژگی اضافه شده برای محافظت از باتری هنگام شارژ استفاده می کنند. با فعال شدن ، تلفن شما شروع به تشخیص رفتار شارژ شما می کند و هنگامی که باتری 100 درصد شارژ می شود ، بهینه می شود. به عنوان مثال. اگر هر روز حوالی ساعت 8.30 صبح از خواب بیدار می شوید و تلفن خود را وصل می کنید تا یک شبه شارژ شود. سرعت شارژ شدن باتری کاهش می یابد تا در ساعت 8.30 صبح به 100٪ شارژ برسد. این روش شارژ برای جلوگیری از شارژ اضافی بسیار مثر است.

مراقبت از باتری: 4 بایدها و نبایدها
از شارژر اصلی همراه دستگاه Xperia خود استفاده کنید.
دستگاه خود را در معرض محیطهای بسیار گرم (37 درجه سانتیگراد یا بالاتر / نور مستقیم خورشید) یا سرما (دمای زیر 0 درجه سانتیگراد) قرار دهید.
دستگاه خود را به همان اندازه که لازم است شارژ کنید. اگر پس از رسیدن به 100٪ دستگاه خود را برای مدت طولانی شارژ کنید ، ممکن است عملکرد باتری را کاهش دهد (اگر ویژگی Battery Care را ندارید قابل اجرا است).
اگر قصد دارید دستگاه خود را برای مدت طولانی ذخیره کنید ، آن را بین 20 تا 80 درصد شارژ کنید و سپس آن را خاموش کنید (نکته: این مورد در مورد هر دستگاه با باتری قابل شارژ اعمال می شود).

نکاتی برای بهبود دوام باتری Xperia
درک این نکته مهم است که اثربخشی این نکات براساس سن شیمیایی باتری متفاوت خواهد بود.

مهم: برخی از این نکات ممکن است در همه نسخه های Android قابل استفاده نباشد.

1. باتری و ویژگی های صرفه جویی در مصرف برق را روشن کنید
حالت STAMINA را روشن و تنظیم کنید.
حالت Ultra STAMINA را فعال کنید.
مراقبت از باتری را فعال کنید (برای دستگاههایی که از Android 8 به بالا استفاده می کنند).

منبع: https://omegabattery.ir/

 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -13:25 نظرات()
بازدید : 721 | نویسنده : |

اگر صفحه تلفن شما خراب شود یا تلفن دیگر شارژ نشود ، چه گزینه هایی دارید؟ آیا قوانین استرالیا و تولیدکنندگان تلفن امکان رفع آن را برای شما آسان می کنند؟

برای خرید لوازم تعمیر موبایل با امگا ابزار همراه باشید.

کمیسیون بهره وری در حال حاضر در مورد حق تعمیر در استرالیا تحقیق می کند ، و اینکه چگونه آسان است که تلفن های خود را توسط افراد دیگری غیر از اپل یا سامسونگ ، یا هر سازنده دستگاه دیگر ثابت کند ، برای مصرف کنندگان آسان است.

یک شکایت اصلی در میان موارد ارسالی به این سوال این است که با انتشار نسل جدید تلفن ها ، تولیدکنندگان آنها را به گونه ای طراحی می کنند که تعمیر آنها بسیار دشوارتر می شود ، گزینه های بسیار کمی غیر از اینکه آن را به تولید کننده برگردانند ، یا برای خرید یک تلفن جدید

اگر تلفن شما خراب شود ، گزینه های شما چیست؟ این به نوع تلفن ، سن و نوع شکستگی بستگی دارد.


مطالعه نشان می دهد که تقریباً از هر 10 دانشجوی دانشگاه چهار نفر به تلفن های هوشمند معتاد هستند.

چه گوشی داری؟
قابلیت تعمیر تلفن شما به نوع دستگاه شما و سن دستگاه بستگی دارد.

اگر جدیدترین مدل آیفون - به عنوان مثال آیفون 12 - را داشته باشید ، تقریباً غیرممکن است که اکنون کسی به غیر از اپل تعمیر آن را غیر ممکن کند.

اگر تولیدکنندگان ساخت آن قطعات را متوقف کنند ، تعمیر دستگاه های قدیمی دشوارتر است. به عنوان مثال Fix2U آیفون 5 یا Samsung S7 را تعمیر نمی کند.

آیا هنوز تحت ضمانت است؟ آیا شما برای ضمانت یا بیمه تمدید پرداخت کرده اید؟
اگر خطایی در تلفن شما باشد و چیزی که خودتان آن را شکسته اید ، مانند صفحه نمایش خود ، و هنوز در یک سال ضمانت از زمان خرید باقی مانده است ، تولید کننده وظیفه تعمیر ، تعویض یا بازپرداخت را دارد.

تبلیغات
ضمانت نامه های طولانی ممکن است به اندازه اعتقاد شما هنگام ثبت نام در آنها نباشد. گروه حامی مصرف کننده گزینش به این تحقیق گفت: "بیشترین ضمانت نامه های ارائه شده بسیار کم یا چیزی فراتر از حقوق موجود در [قانون مصرف کننده استرالیا]" و در بسیاری از موارد خرده فروشان مشتریان را در مورد آنچه ضمانت نامه های طولانی ارائه می دهند گمراه می کنند.

انتخاب تا آنجا پیش رفته است که توصیه می شود ضمانت نامه های طولانی مدت بیش از آنچه ACL پیش بینی می کند ممنوع باشد.

بیمه می تواند هرگونه خسارت وارده را پوشش دهد ، اما چاپ خوب را بررسی کنید.

چه چیزی شکسته است؟
رایج ترین خرابی های تلفن عبارتند از: صفحه نمایش ، باتری ، درگاه شارژ و دوربین. 

این بستگی به نوع ساخت و مدل گوشی دارد که تعمیر آن آسان است ، اما فراتر از این چهار مسئله ، تعمیر محدودتر خواهد بود ، بسته به نوع دستگاه دیگر.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -12:45 نظرات()
بازدید : 787 | نویسنده : |

 

 نسخه 4 اکنون شامل تست های پیش نمایش تصویر و طیف گسترده ای از صحنه های آزمایش جدید به عنوان بخشی از ارزیابی قابلیت اطمینان جدید ما است که توانایی دوربین در ارائه تصویر ثابت و فیلم ثابت را در تمام سناریوهای عکسبرداری اندازه گیری می کند. ما این دستگاه را با استفاده از نسخه جدید 4 پروتکل آزمایش مجدداً آزمایش کرده و این بازبینی کاملاً به روز را تولید کرده ایم.

 

آیفون 11 در سپتامبر 2019 منتشر شد و از یک نمایشگر 6.1 اینچی Liquid Retina HD ، چیپ ست A13 Bionic اپل ، 64/128/256 گیگابایت گزینه ذخیره سازی داخلی و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 برخوردار است. دوربین اصلی یک سنسور دوگانه و تنظیمات لنز را شامل می شود ، از جمله یک دوربین اصلی معادل 26 میلی متر با زاویه دید عریض ، و یک دوربین دوم با زاویه دید فوق العاده عریض 13 میلی متر.

هر دو سنسور خروجی با رزولوشن 12 مگاپیکسل تولید می کنند و دوربین اصلی از یک سنسور بزرگ 1 / 2.55 اینچی با 1.4 میکرومتر پیکسل ، فوکوس خودکار PDAF دو پیکسل و لنز تثبیت شده (OIS) بهره می برد.

برای علاقه مندان به فیلم های گوشی های هوشمند ، آیفون 11 با ضبط تثبیت شده 4K در سرعت 24/30/60 فریم در ثانیه و همچنین ضبط ویدیوی HD تا 240 فریم در ثانیه ، پردازش HDR و ضبط صدای استریو ، همان مشخصات اولیه مدل های Pro را پیاده سازی می کند.

آیفون 11 پس از آزمایش تحت پروتکل جدید ما ، امتیاز کلی خود را به 119 رسانده و از بسیاری جهات همچنان به ارائه قابلیت های عالی در عکاسی از تلفن های هوشمند می پردازد. عکس های دوربین اصلی در اکثر شرایط آزمایش شده ، نوردهی دقیق و با دامنه دینامیکی گسترده را نشان می دهند و کیفیت کلی بسیار مشابهی را به آیفون 11 Pro Max بزرگتر می رسانند. رنگ برای آیفون 11 نیز قدرت خوبی است ، تقریباً در همه تصاویر با رندر زنده و دلپذیر. در اینجا تنها استثنا در زیر نور مصنوعی کم است که در آن تعادل رنگ سفید دارای گرمی گرم است ، اما خیلی توهین آمیز نیست. جزئیات در اکثر شرایط خوب است ، تا حدی به سیستم فوکوس خودکار عالی کمک می کند که عملکرد سریع ، دقیق و قابل اعتمادی را در آزمون های معیار جدید و چالش برانگیز ما ارائه می دهد.

جایی که ما شروع به مشاهده تفاوتهای چشمگیرتری بین آیفون 11 و نسخه بزرگتر 11 Pro Max آن می کنیم ، در امتیازات بزرگنمایی جدید زوم است. دستگاه کوچکتر از قابلیت بزرگنمایی خوبی برای عکسهای با زاویه دید فوق العاده برخوردار است که نوردهی خوب ، دامنه دینامیکی گسترده و ارائه رنگی دلپذیر را نشان می دهد. فقدان لنز تله ، امتیازات آیفون 11 را برای بزرگنمایی محدود می کند. عکس های بزرگنمایی از فاصله نزدیک قابل قبول هستند ، اما وقتی بزرگنمایی را کمی بیشتر فشار می دهید ، انتظار داشته باشید که جزئیات کم را هم در عکس های میانبرد و هم در دوربرد مشاهده کنید. همین محدودیت های سخت افزاری نیز بر نتایج بوکه دستگاه تأثیر می گذارد. در حالی که برآورد عمق و اثر عمق میدان خوب است ، اما فاصله کانونی کوتاه دوربین اصلی برای عکاسی مناسب نیست. فلاش ضعف کمی نیز دارد ، در پرتره های شب که گاهی اوقات به طور محسوسی بیش از حد نوردهی می شوند.

منبع: https://emdadmobile.net/

 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 4 ارديبهشت 1400 -12:24 نظرات()