نرم افزار حسابداری روزنه شرق

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 319 | نویسنده : |

مدیریت ارتباط با مشتری CRM شرکت ایده پردازان روزنه شرق ، امکان ارائه راهکار جامع به هر سازمان ، متناسب با سطح و عمق نیازهای سازمان را تنظیم و فراهم می کند، مبنای تحقق این نگرش این واقعیت است که شرکت ایده پردازان روزنه شرق در طول فعالیت مستمر خود در ردیف معدود شرکتهایی است که در راستای تعهد به تامین جامع نیازهای انفورماتیکی سازمان ها فعال بوده است و به موازات آن همواره در زمینه ساختار و روشهای اجرایی سازمان مشتری آمادگی ارائه خدمات داشته است.

نرم افزار حسابداری ابری تحت وب روزنه شرق با پیشرفت تکنولوژی‌های تحت وب، راه‌کارهای جدیدی ارائه شده که باعث تغییرات جدی در نرم افزار حسابداری شرکت‌های بزرگ شده است. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که انواع نرم‌افزارهای حسابداری روزنه در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار می‌دهند بکارگیری امکانات پردازش ابری است. به این ترتیب شرکت‌های بزرگ نیازی به راه‌اندازی شبکه‌های داخلی و تامین امنیت سرور و مواردی مانند این ندارند. آنها به سادگی می‌توانند از طریق بستر وب فرایندهای حسابداری خود را پردازش کنند.

نرم افزار bpms روزنه شرق روزنه شرق، اولین نرم افزار bpms کاملا ایرانی و با تکنولوژی روز دنیا است که به صورت کامل توسط متخصصین شرکت روزنه شرق تولید شده است. این نرم افزار می تواند به صورت مستقل و یا به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی روزنه مورد استفاده قرار گیرد. نرم افزار bpms بستری است یکپارچه و قابل انعطاف به منظور طراحی، اجرا و مدیریت تمامی فرایند های کسب و کار سازمانی با استفاده از محیطی ساده، کاربر پسند و 100% تحت وب. نرم افزار بی پی ام اس روزنه همچنین دارای موتوری قدرتمند به منظور مدیریت گردش کار (WorkFlow) های سازمان است. امکان استفاده از این نرم افزار به صورت یکپارچه با نرم افزار جامع مالی روزنه، این امکان را به شما می دهد تا مدیریت ساختار سازمانی، احکام، کارمندان و سطوح کاربری را به صورت یکپارچه کنترل نموده و از دوباره کاری در ورود و ویرایش اطلاعات جلوگیری نمایید. وجود بیش از ۵۰ فرایند پیش فرض مالی و اداری در نرم افزار امکان استفاده آسان از امکانات یک نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای را در کمترین زمان ممکن به شما خواهد داد.

شرکت روزنه به عنوان یک شرکت مستقل، در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ارائه خدمات برنامه نویسی مرتبط با نرم افزار حسابداری روزنه شرق یکپارچه ابری شامل زیرسیستم های حسابداری ، بازرگانی ،خزانه داری ، انبارداری ،حقوق و دستمزد ، اتوماسیون اداری ، تولید و بها تمام شده و … و برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حسابداری با اتکا به مجوزها و گواهینامه‌های رسمی خود فعالیت می‌نماید.همچنین این شرکت از سال 1391 اقدام به تولید نرم افزار BPMS با هسته ایرانی نموده که در کنار نرم افزار حسابداری ابری روزنه بصورت یکپارچه قابل اجرا می باشد


می پسندم نمی پسندم

شنبه 30 مهر 1401 -2:5 نظرات()
بازدید : 333 | نویسنده : |

مهارت‌های زبان خود را با آموزش زبان آنلاین تعیین سطح دیاکو بسنجید. آزمون‌های تعیین سطح دیاکو علاوه بر ارزیابی مهارت شما در خواندن، نوشتن و گرامر شامل مصاحبه‌ی تلفنی بوده و مناسبترین دوره‌ی سطح شما را مشخص می‌کند.

اگر به هر دلیلی به کشور ترکیه رفت و آمد میکنی باید زبان ترکی استانبولی رو یادبگیری! کلاس‌های آنلاین زبان بین المللی و مترجم زبان ترکی با ۵ سال سابقه تدریس در این دوره همراه شماست.

مهارت‌های زبان خود را با آموزش زبان آنلاین تعیین سطح دیاکو بسنجید. آزمون‌های تعیین سطح دیاکو علاوه بر ارزیابی مهارت شما در خواندن، نوشتن و گرامر شامل مصاحبه‌ی تلفنی بوده و مناسبترین دوره‌ی سطح شما را مشخص می‌کند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 28 مهر 1401 -2:2 نظرات()
بازدید : 320 | نویسنده : |

ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی سامی ادز با سامی ادز در عصر کنونی که استفاده از اینترنت و شبکه‌های وابسته به اینترنت به بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان تبدیل شده است، ساخت تیزر تبلیغاتی با سامی ادز می‌تواند ایده‌ای مناسب برای گسترش کسب و کار شما باشد. تحقیقات انجام شده در عرصه تبلیغات دیجیتال نشان داده است که تیزرهای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های مارکتینگ و تبلیغات در عرصه دیجیتال تاثیرگذاری بیشتری دارد. اما این تأثیرگذاری تنها زمانی خاص می‌شود که مراحل ساخت تیزر به درستی انجام شده باشد. در واقع می‌توان گفت با سپردن پروژه‌های ساخت تیزر تبلیغاتی به افراد غیر ماهر یا نیمه ماهر نمی‌توان انتظار داشت که نتیجه‌ای فوق العاده حاصل شود.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تیزر تبلیغاتی سامی ادز چیست؟ تیزرهای تبلیغاتی در واقع تمامی ویدیوهای چند رسانه‌ای هستند که به منظور ارسال یک پیام نهفته به کاربران و تماشاگران طراحی و ساخته می‌شوند. در تعریف تیزرهای تبلیغاتی می‌توان گفت محتواهایی چند رسانه‌ای و مولتی مدیا می‌باشند که با ترکیب کردن جنبه‌های مختلف تولید محتوا اعم از محتوا متنی، محتوا صوتی، محتوا ویدیویی و … یک پیام مشترک را به کاربران ارسال می‌کنند. پیامی که در جهت یک تبلیغ و برند سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی فوق العاده برخی تصور می‌کنند که ساخت تیزر تبلیغاتی به تنهایی برای پیشرفت کسب و کارشان کافی است. این در حالی است که تیزرهای تبلیغاتی بی‌کیفیت قدرتی برای افزایش فروش محصولات و موفقیت کسب و کار فرد ندارند. شاید بتوان گفت سخت‌ترین عرصه برای فعالیت در دنیا دیجیتال عرصه ساخت تیزر تبلیغاتی است. چرا که تیزرهای تبلیغاتی برای ساخته شدن نیازمند مهارت‌های خاصی است که کمتر در افراد بی‌تجربه و غیرحرفه‌ای دیده می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تنها افرادی بتوانند در این عرصه به تولید تیزرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و با کیفیت بپردازند که از سابقه و تجربه بالایی برخوردار می‌باشد. به‌ طورکلی یک تیزر تبلیغاتی خوب و موفق باید از چند ویژگی و معیار پیروی کند. در واقع می‌توانیم بگوییم هر گاه یک تیزر تبلیغاتی از این چند شاخص و ویژگی پیروی کند می‌توانیم آن را یک وسیله برای تبلیغات موفق و برند سازی سریع‌تر بدانیم.

بهترین سازنده تیزر تبلیغاتی در ایران سامی ادز به عنوان یکی از موفق‌ترین فعالان عرصه ساخت تیزر سامی ادز های تبلیغاتی توانسته است نام خود را بر سر زبان همگان بیاندازد. متخصصان این مجموعه با کمک گرفتن از دانش ساخت محتواهای چند رسانه‌ای و دانش روانشناسی موفق شده‌اند، بهترین و تاثیرگذارترین ایده‌ها را برای تبلیغات بیابند. و با اجرایی صحیح و اصولی آن ایده‌ها، تیزرهایی بسازند که بیشترین تاثیرگذاری را در دنیا تبلیغات داشته باشد. و موفقیت‌های بیشتری حاصل کند.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 26 مهر 1401 -1:52 نظرات()
بازدید : 345 | نویسنده : |

عمل بینی امروزه به یکی از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی تبدیل شده است. متقاضیانی که برای انجام جراحی زیبایی بینی اقدام می‌کنند ممکن است با سوالات و ابهامات بسیاری روبه رو شوند. به همین دلیل ما در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی بینی مانند اهداف عمل بینی، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

دلایل عمل بینی، اهداف جراحی بینی چیست؟

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد..
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

انواع روش‌ های عمل بینی، تکنیک‌ های عمل بینی کدامند؟

روش‌های جراحی بینی را می‌توان به دو صورت جراحی بینی بسته و جراحی بینی باز در نظر گرفت، که انتخاب روش مناسب برای انجام این کار کاملا بستگی به نظر پزشک و شرایط بیمار دارد. اما چرا نام گذاری تکنیک‌های عمل بینی به این صورت است؟ برای پاسخ به این پرسش در ادامه مطلب همراه ما باشید:

تفاوت جراحی بینی باز و بسته چیست؟

در ادامه مقاله ما تفاوت روش عمل بینی باز و بسته، مزایا و معایب هرکدام و نیز محل برش‌ها در هر تکنیک را با تصویر نشان داده‌ایم:

طریقه عمل بینی به روش بسته

این روش از جراحی به این صورت است که در آن، جراح بینی تمامی برش‌های عمل را از داخل بینی ایجاد می‌کند و با کمک ابزار مخصوصی مقدار بسیار کمی از پوست بینی را از اسکلت آن جدا می‌کند تا بتواند تغییرات لازم را بر روی ساختار بینی اعمال کند.
از آنجایی که در این روش از جراحی پزشک دید کامل نسبت به ساختار داخلی بینی ندارد نمی‌تواند برای ایجاد تغییرات عمده از آن استفاده کند. در نتیجه این تکنیک تنها برای زمانی که بینی نیاز به تغییرات کوچک و رفع ایرادات محدودی دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

می پسندم نمی پسندم

شنبه 23 مهر 1401 -21:29 نظرات()
بازدید : 319 | نویسنده : |

مبل راحتی یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین المان‌هایی که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورداستفاده قرار می‌گیرد مبل راحتی است. این مبل‌ها دارای مدل‌های متنوعی هستند و می‌توانید به‌راحتی متناسب سبک دکوراسیون و به‌عنوان رنگی مکمل با سایر وسایلتان مدل شیک و جذابی را انتخاب کنید و چیدمانی بی‌نظیر را به ارمغان آورید. انواع مبل راحتی تنوع مبل‌های راحتی امروزه خیلی افزایش ‌یافته است و می‌توانید با توجه ‌به سلیقه خود به‌راحتی یک مبل زیبا تهیه کنید و فضایی دنج و آرامش‌بخش در منزل خود ایجاد نمایید. از جمله انواع مدل‌های این نوع مبل می‌توان به مبل ال شکل، یو شکل، چستر، لاوست، تاکسیدو، مبل راحتی تختخواب‌شو و … اشاره نمود.

پارچه مبل راحتی سامی مبل برای روکش این نوع مبل از پارچه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند. بنابراین خریدار هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب جنس پارچه مبل ندارند و می‌تواند با توجه ‌به رنگ و سبک دکوراسیون داخلی خود رنگ پارچه روکش مبل را نیز انتخاب کند. این پارچه‌ها می‌تواند از جنس مصنوعی (نایلون، پلی‌استر و ویسکوز) و یا طبیعی (پنبه‌ای، نخی، پشمی و کتان) باشد که نوع آن بر قیمت مبل اثر می‌گذارد. پارچه‌های مخمل، جیر و چرم از جمله محبوب‌ترین پارچه‌های روی مبلی هستند.

مدل مبل راحتی samimobl برای انتخاب این مبل نیاز است که به فضای مدنظر خود توجه کنید. درصورتی‌که دارای فضای محدودی هستید می‌توانید مبل‌های ال و یا نیم‌ست را تهیه نمایید. به‌طورکلی این مبل‌ها در مدل‌های نیم‌ست، هفت‌نفره و نه‌نفره در بازار موجود هستند. همچنین برای جذابیت بیشتر محیط در کنار آن‌ها از پاف، آباژور، شال مبل و … استفاده کنید تا هارمونی خاصی با سایر وسایل دکوراسیون شما داشته باشد. خوشبختانه به دلیل تنوع بالا در رنگ، مدل و جنس پارچه مبل‌های راحتی مشتریان می‌توانند به‌راحتی یک انتخاب عالی داشته باشند و فضایی خاص و متفاوت بر اساس سلیقه خود و محیطی که در اختیار دارند ایجاد نمایند و محیطی پرانرژی و دوست‌داشتنی بسازند.

قیمت مبل راحتی قیمت مبل راحتی یکی از دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا اینکه برای جهیزیه مبل تهیه کنند. قیمت این مبل‌ها به فاکتورهای مختلفی وابسته است که از جمله آن‌ها می‌توان گفت به جنس و کیفیت متریال اولیه، فوم، چوب، پارچه به‌کاررفته در ساخت مبل، برند تولیدکننده آن‌ها، داخلی یا خارجی بودن برند، نوسانات قیمت ارز و … بستگی دارد. بنابراین نمی‌توان قیمت دقیقی را برای آن‌ها اعلام نمود. اما باتوجه‌به تنوع بالا مبل‌های راحتی از نظر مدل و کیفیت می‌توانید متناسب با بودجه خود شیک‌ترین مبل را تهیه کنید. این مبل‌ها نسبت به مبل‌های کلاسیک و سلطنتی دارای قیمت ارزان‌تری هستند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 21 مهر 1401 -18:20 نظرات()
بازدید : 348 | نویسنده : |

گارد ، بک کاور ، قاب سیلیکونی فونی شاپ این روزها گوشی های موبایل به شدت گران هستند و محافظت از گوشی یکی از دغدغه های کربران است. به این منظور شرکت های تولیدی به فکر تولید گاردهایی متناسب با گوشی های تولید شده افتاده اند. گارد های موجود در بازار تنوع خیلی زیادی دارد اما بهترین و پر فروش ترین و کاربردی ترین نوع آن گارد های سیلیکونی است.

قاب سیلیکونی فونی شاپ به دلیل ضد آب بودن میتوانند از گوشی در مقابل رطوبت محافظت کنند. گاردهای سیلیکونی قابلیت جذب شوک قوی دارند و محافظ خیلی خوبی در برابر افتادگی و آسیب دیدگی هستند. البته این به این معنا نیست که وقتی از آن استفاده می کنید از گوشی خود ماقبت نکنید. زیبایی هر چه بیشتر گاردهای سیلیکونی به دلیل انعطاف پذیری زیاد آن است. این قاب ها از ماده ی پلاستیکی درست شده که به راحتی روی گوشی شما قالب می شود. جایگاه دکمه ها و درگاه های اتصال و کابل ها به درستی تعیین شده اند و هر زمان که شما از آن خسته شده باشید به راحتی میتوانید آن را از روی گوشی باز کنید.

قاب سیلیکونی از کجا بخریم؟ فروشگاه اینترنتی فونی شاپ یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه لوازم جانبی موبایل است که تمامی آن ها را اصل و اورجینال با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می دهد. گارد های سیلیکونی هم یکی از پر تکرار ترین محصولات فونی شاپ است که برای انواع گوشی ها مثل: شیائومی، آیفون، سامسونگ، هواوی و… و هم چنین انواع رنگ ها در اختیار مشتریان قرار گرفته است.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 17 مهر 1401 -19:37 نظرات()
بازدید : 311 | نویسنده : |

اهمیت خرید درب پشت سامسونگ فونی شاپ همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تمامی قطعات درونی مانند باتری موبایل به وسیله درب گوشی پوشش داده می‌شود و می‌توان گفت به نحوی وظیفه محافظت از تمامی قطعات داخلی را به همراه دارند، اما نکته ‌ای که بسیار اهمیت دارد اصلی بودن می باشد. امروزه محصولات فیک بسیار زیادی در بازار وجود دارد که باعث شده تشخیص اصلی بودن این نوع قطعات موبایل کمی سخت باشد، اما می ‌توانید با به کارگیری دقت خود این موضوع را نیز به خوبی تشخیص دهید.

در ادامه سعی می کنیم راه‌ هایی که می توانید به کمک آن درب پشت سامسونگ فونی شاپ را شناسایی کنید بیان کنیم. اولین تفاوتی که بین درب اصلی و نوع فیک آن وجود دارد نوع مقاومت آن می باشد که معمولاً در درب پشت گوشی سامسونگ فیک دارای مقاومت بسیار پایینی هستند و در اثر ضربه های بسیار ناچیز می شکنند. درب اصلی معمولاً به درستی روی گوشی شما قرار می گیرد و به آن چفت می شود، اما در محصولات فیک ممکن است این اتفاق برعکس باشد یعنی نتوانید آن را درست روی گوشی خود قرار دهید.

یکی از سایت های معتبر اینترنتی که دارای تمامی قطعات گوشی موبایل از جمله درب پشت سامسونگ می باشد فونی شاپ است. فروشگاه اینترنتی فونی شاپ می‌تواند در کل شبانه روز خدمات کاملی را به مشتریان خود ارائه دهد. می توانید اطمینان داشته باشید که تمامی محصولات دارای ضمانت و گارانتی معتبر هستند و همچنین این امکان وجود دارد که با کمترین هزینه درب اصلی پشت سامسونگ را برای گوشی خود تهیه کنید.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 17 مهر 1401 -17:9 نظرات()
بازدید : 327 | نویسنده : |

کارمندان بارها در طول یک روز کاری عادی به داخل و خارج از تأسیسات تولیدی و مناطق حمل و نقل/دریافت می روند. هنگام انجام این کار، آنها باید با طیف گسترده ای از تجهیزات بزرگ و خطرناک همزیستی کنند. سیستم های بالابر جرثقیل سقفی در یک منطقه خاص کار می کنند تا خطرات احتمالی ناشی از کارمندان و اطرافیان را محدود کنند. انجام این کار به تجهیزات بالابر اجازه می دهد تا بدون تأثیر بر سطوح ایمنی تأسیسات شما تا حد امکان کارآمد عمل کنند. ایمنی ایمنی جرثقیل سقفی آذران وزنه پویان و الزامات جرثقیل سقفی: به دلیل اندازه و وزن اشیایی که به طور منظم بالای سر خود بلند می کنند و حمل می کنند، بازرسی های معمول برای تضمین عملکرد ایمن ادامه دار جرثقیل های سقفی مورد نیاز است. خواه یک جرثقیل جدید یا تغییر یافته باشد، قبل از استفاده از آن یک بازرسی اولیه ضروری است. هنگامی که جرثقیل های سقفی در خدمت قرار می گیرند، به دو نوع بازرسی منحصر به فرد نیاز دارند: بازرسی های مکرر که روزانه تا ماهانه انجام می شود بازرسی های دوره ای، که 1-12 بار در سال تکمیل می شود این نوع بازرسی برای بررسی اجزای کلیدی جرثقیل در نظر گرفته شده است. این به تعیین میزان خرابی، فرسودگی یا ساییدگی اجزای جرثقیل کمک می کند. 


می پسندم نمی پسندم

شنبه 16 مهر 1401 -21:42 نظرات()
بازدید : 327 | نویسنده : |

طراحی جدید چیلر اسکرال سری HTYPE مدیا در این چیلر هوا خنک اسکرال تراکمی موجب افزایش سطح تبادل حرارت ، کاهش مقاومت هوا ، ذخیره بیشتر انرژی و افزایش کارآمدی مبدل حرارتی می شود. لوله مسی های چیلر اسکرال داخل شیاردار و فویل آلمینیوم hydrophilic موجب بهینه سازی عملکرد تبادل حرارتی می شوند. بلوفین های این کندانسور که دارای پوشش ویژه ای می­باشد که موجب افزایش ماندگاری و محافظت در برابر خوردگی می­شود.

چیلر اسکرو هوا خنک مدیا ttmenterprise باعث کاهش سرعت و در نتیجه صدای کمتری می شوند. هر چه دمای محیط پایین تر باشد جریان هوای کمتر از فن چیلر اسکرو هوا خنک عبور می کند در نتبجه صدای آن کاهش می یابد. کنترل هوشمند فن های چیلر اسکرو باعث تعادل عملکرد بین فن ها می شود و مصرف برق را کاهش می دهد. مدل فوق العاده کم صدا یک گزینه انتخابی می باشد.

روفتاپ پکیج https://about.me/sadop/getstarted جعبه برق روفتاب پکیج به صورت آسان باز شو می باشد. فقط نیاز به اتصال با یک کابل برق قدرت دارد و نیازی به کابل سیگنال نمی باشد.درگاه خارجی جهت نصب دقیق و سریع به لوله پلاستیکی درین آماده برای استفاده می باشد.درگاه خارجی جهت اندازه گیری سریع فشار کارکرد سیستم بدون باز کردن درب دسترسی.

سیستم وی آر اف http://foxsheets.com/UserProfile/tabid/57/userId/106788/Default.aspx مایع مبرد حاصل از چگالش در یونیت خارجی به انشعاب های مختلفی تقسیم و راهی یونیت های داخلی شده و بعد از عبور از شیر انبساط، وارد کویل سرمایش DX می گردد. از سمت دیگر، هوای ورودی به یونیت داخلی (هوای اتاق) از روی کویل عبور کرده و پس از کاهش دما به اتاق دمیده می شود. بنابراین در سیستم VRF نیز از سیکل تبرید تراکمی بخار(کارنو) استفاده می شود. در فناوری VRF، بواسطه استفاده از کمپرسورهای دیجیتالی یا کمپرسورهای اسکرال اینورتردار، نرخ جریان (Flow) مبرد (Refrigerant) ورودی به کویل یونیت های داخلی، می تواند متغیر (Variable) باشد. به این ترتیب با تغییر نرخ جریان مبرد، براحتی امکان کنترل دمای هر فضا، بطور جداگانه وجود خواهد داشت.

فن کویل سقفی توکار مدیا به فن کویل های سقفی توکار ، داکت فن کویل یا فن کویل کانالی نیز گفته می شود که اجزای آن و کانال های تامین و توزیع هوا به صورت توکار و درون قسمتی از سقف (معمولا قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) جاسازی می شوند و انواع روکار آن به صورت دیواری و زمینی موجود هستند. مزیت فن کویل سقفی توکار این است که بر خلاف نوع کاستی سقفی (که به سقف کاذب جهت مخفی کردن اجزا و کانال ها نیاز دارد)، به سقف کاذب نیازی ندارد و اجزا و کانال های آن در قسمتی از سقف (معمولا قسمت های پرت و بدون استفاده مانند قسمت ورودی هر اتاق یا سالن) همانند شکل زیر جاسازی و نصب می گردد.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 14 مهر 1401 -14:51 نظرات()
بازدید : 346 | نویسنده : |

انواع اصلی جرثقیل های دروازه ای از دروازه های کوچک قابل حمل سبک تا جرثقیل های دروازه ای گولیات سنگین با ظرفیت 0.25 تن تا 500 تن برای رفع نیازهای مختلف جابجایی مواد. آیا جرثقیل دروازه ای بهترین گزینه برای شرایط شماست؟ ما به تمام گزینه های مختلف موجود، از جمله جرثقیل دروازه ای سبک و جرثقیل دروازه ای سنگین، و همچنین نحوه انتخاب جرثقیل دروازه ای آذران وزنه پویان مناسب برای برنامه های خود نگاه می کنیم. سیستم های جرثقیل دروازه ای در طیف گسترده ای از پیکربندی ها و با مشخصات جرثقیل گسترده از 0.5 تن تا 500 تن در دسترس هستند. جرثقیل دروازه ای ابزاری ایده آل برای جابجایی مواد در برنامه های کاربردی است، از بلند کردن موتورهای وسایل نقلیه گرفته تا بارگیری ظروف ذخیره سازی در اسکله های بار. در ادامه، انواع اصلی جرثقیل دروازه ای سبک و جرثقیل دروازه ای کوچک و جرثقیل دروازه ای بزرگ را برای مرجع شما معرفی می کنیم تا انواع مناسب جرثقیل دروازه ای را برای انتخاب خود تهیه کنید. انواع اصلی جرثقیل دروازه ای سبک و جرثقیل دروازه ای کوچک برای جابجایی مواد بار سبک، جرثقیل دروازه ای سبک، که به عنوان جرثقیل دروازه ای کوچک یا جرثقیل دروازه ای قابل حمل نیز شناخته می شود، به طور گسترده استفاده می شود. جرثقیل های دروازه ای کوچک قابل حمل و انعطاف پذیر هستند که برای جابجایی بارهای سبک مختلف با ظرفیت 0.25 تن تا 10 تن مقرون به صرفه، راحت و همه کاره است. آنها مجهز به بالابرهای دستی، بالابرهای زنجیره ای برقی یا بالابر سیمی برای استفاده یا کاربردهای خاص هستند. در ادامه انواع اصلی جرثقیل های دروازه ای کوچک برای شما معرفی شده است. جرثقیل دروازه ای قابل حمل جرثقیل دروازه ای قابل تنظیم جرثقیل دروازه ای ریلی جرثقیل دروازه ای آلومینیومی سیستم جرثقیل دروازه ای قابل حمل جرثقیل دروازه ای کوچک قابل حمل بسیار کوچکتر و سبک تر است. هیچ مکان ثابتی ندارد و با استفاده از چرخ‌های لاستیکی یا چرخ‌های لاستیکی برای بالا بردن و نگه‌داشتن مواد مختلف و انواع بار در هر مکانی جابجا می‌شود. قابل حمل بودن این سیستم دروازه ای به آن اجازه می دهد در صورت نیاز در دسترس باشد اما در صورت عدم نیاز مخفی باشد، در نتیجه باعث صرفه جویی در فضا و بهبود انعطاف پذیری فضای کف می شود.a adjustable-gantry-crane سیستم جرثقیل دروازه ای قابل تنظیم (تلسکوپی). جرثقیل دروازه ای قابل تنظیم دارای ابعاد متغیر است تا محیط های کاری مختلف و الزامات بالابری را در خود جای دهد. این شامل قرارگیری متحرک در امتداد تیر I (دهانه دروازه)، ارتفاع متحرک و عرض پایه متحرک است. این سیستم همچنین دارای مزیت مانور بسیار بیشتر در اطراف محل کار و منطقه کار است. جرثقیل دروازه ای ریلی جرثقیل دروازه ای سیار ریلی، جرثقیل دروازه ای ریلی کوچک و اقتصادی با ظرفیت تا 10 تن. جرثقیل دروازه ای قابل حمل ریلی سفارشی تا 20 تن است. این یک جرثقیل دروازه ای سوار بر ریل سبک است که طراحی بسیار ساده و تنظیمات مقرون به صرفه دارد. √نوع گانتی قابل حمل: دروازه مسافرتی ریلی، √ ظرفیت: 1 تا 20 تن، √ دهانه: 15 متر √ارتفاع: 10 متر rail-mounted جرثقیل دروازه ای آلومینیومی انواع جرثقیل دروازه ای آلومینیومی، با دروازه ای قابل حمل، دروازه ای ثابت، طراحی دروازه ای قابل تنظیم ارتفاع / دهانه برای انتخاب. جرثقیل های دروازه ای آلومینیومی از طرح های مختلف جرثقیل دروازه ای از جمله، جرثقیل دروازه ای با ارتفاع ثابت و دروازه ای قابل تنظیم، جرثقیل دروازه ای قابل حمل غلتکی و ثابت موجود هستند. 


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 13 مهر 1401 -18:23 نظرات()
بازدید : 327 | نویسنده : |

خرید تاج گل نمایشگاه را می توان بر اساس عوامل مختلفی در گروه های مختلف دسته بندی نمود. به عنوان مثال، بر اساس اندازه و ابعاد پایه و تاج می توان آنها را در گروه های زیر قرار داد. تاج های یک طبقه استفاده شده برای عرض تبریک در نمایشگاه ها به صورت بدون پایه و پایه دار می باشند که به منظور حمل و نقل آسان و قرار دادن آنها بر روی زمین اغلب از نوع پایه دار استفاده می کنند. این تاج ها تعداد گل های کمتری داشته و به همین دلیل از نظر قیمت نیز در سطح ارزان تری قرار دارند. البته لازم به ذکر است که با چیدمان حرفه ای و هنرمندانه در بسیاری از مواقع می توان تاج های یک طبقه نمایشگاهی را به یکی از بهترین انتخاب ها برای این مراسمات تبدیل نمود.

قیمت و خرید تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

انواع تاج گل نمایشگاه را می‌توان بر اساس ابعاد و جنس پایه دسته‌بندی نمود که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • تاج یک طبقه

تاج‌گل‌های یک طبقه می‌تواند به‌صورت پایه‌دار یا بدون پایه باشد. با توجه‌ به اینکه دارای تعداد گل کمتری هستند قیمت تاج گل ارزان‌تر است. البته اگر به‌صورت حرفه‌ای و هنرمندانه تزیین شوند می‌توانند یک انتخاب عالی برای این مراسمات باشند.

  • تاج دوطبقه

این نوع تاج گل باتوجه‌به ارتفاع، تعداد گل بیشتر و جلوه خاصی که دارد بسیار پرطرف‌دار است. البته دارای قیمت بالاتری است. اگر می‌خواهید یک هدیه خاص و ویژه برای صاحب غرفه تهیه کنید تاج‌گل‌های سه طبقه که خیلی باشکوه هستند را پیشنهاد می‌کنیم.

  • تاج با پایه فرفورژه یا چوبی

پایه‌های چیدمان گل می‌تواند چوبی و یا فلزی و فرفورژه باشد که هر یک ظاهری خاص و طرف‌داران بسیاری دارند. تاج‌گل‌های با پایه چوبی دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به فلزی هستند.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 12 مهر 1401 -21:59 نظرات()
بازدید : 319 | نویسنده : |

امروزه در بازار ده ها نوع چسب کاشی عمران مال وجود دارد که بسته به کاربرد مورد نظر، با یکدیگر متفاوت هستند. علاوه بر تنوع در نوع محصولات، برای هر یک از کاربردها یک دستور العمل خاص وجود خواهد داشت که با رعایت آن ها می توانید کیفیت کار را تا حد زیادی بالا ببرید. با این وجود، خوشبختانه کنترل کیفیت آن بسیار آسان می باشد و مقدار مورد نیاز در هر متر مربع از قبل برای شما مشخص است؛ بنابراین کار با این دسته از مواد برای افراد غیر حرفه ای نیز ممکن خواهد بود و ما در این مطلب راهنمای مختصری در رابطه با انتخاب چسب سرامیک خمیری و تمامی نکات مربوط استفاده از آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

چسب پودری عمران مال یا چسب سنگ مخلوطی از مواد سیمانی و افزودنی های پلیمری می باشد که برای نصب انواع کاشی،سرامیک سنگ های ساختمانی،آجر روی دیوار و کف در داخل و یا خارج ساختمان استفاده می شود. از قابلیت های ویژه چسب سنگ پودری می توان به همه کاره بودش اشاره کرد. 

امروزه این محصول جزو بهترین فراورده های افزودنی بتن معدنی می باشد. اگر از نوع مرغوب ژل میکروسیلیس در ملات های سیمانی استفاده شود درمخلوط حاصل شده درجه نفوذ پذیری کاهش می یابد و در نهایت بتن بادوام حاصل می شود. این فراورده با نام های دیگری نیزمانند دوده سیسیلی، پاور ژل، ژل سیلیس یا پودر میکروسیلیس در صنعت ساخت و ساز شناخته شده است. اما از آنجا که ذرات آنها بسیار ریز بوده و به این دلیل بالا بودن میزان پراکندگی از لحاظ زیستی و شرایط زیست محیطی باعث تولید آلودگی می شدند. ژل میکروسیلیس عمران مال یا پوزولانی این مشکل را برطرف نموده است.

آیا تا به حال به یک راه حل مطمئن برای آب بندی استخر بتنی فکر کرده اید؟ ما امروز با بررسی قیمت و خرید واتراستاپ عمران مال و نکاتی که باید هنگام خرید آن بدانید، در خدمت شما خواهیم بود. این مدل از آب بند در واقع محصولی است که در استخرهای بتنی به منظور پوشاندن نقطه ضعف های ایجاد شده در زمان ساخت مورد استفاده قرار می گیرد؛ به عنوان مثال، برای برطرف نمودن برخی مشکلات از قبیل سوراخ شدن شل شدن و… که بر روی بتن ایجاد می شود، می تواند گزینه مناسبی باشد. ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان و فعالان در زمینه فروش واتراستاپ، امروز سعی کرده ایم علاوه بر معرفی این محصول، بهترین مدل های آن را برای خرید در اختیارتان قرار دهیم.

واتراستاپ استخر بسیار منعطف و نرم هستند؛ به همین دلیل است که از آن در ساخت مخزنهای آب، سدها، حوضچه ها، استخرها، معابر و تونل های آبی استفاده می شود. نوع حفره دار نیز از هدر رفتن آب جلوگیری می کند. همچنین در درجه ها و رده بندی های متفاوت تولید می شود و کاربردهای مختلفی دارد.

عایق رطوبتی نانو عمران مال، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیرداشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی  و مولوکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.

ماستیک پلی یورتان یک درزگیر سرد است که برای درزبندی به کار می رود.قیمت ماستیک آب بندی پلی یورتان نیز در وب سایت ما کاملا به صرفه بوده و برای اطلاع از آن می توانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید. در این نوشته می خواهیم شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم و خوشحال می شویم که تا انتها همراه ما باشید.

آیا هنوز هم می توان از ملات های قدیمی و دستی برای کاشی کاری استفاده کرد؟ خرید چسب پرسلان پیشنهاد مهندسان ساخت و ساز است، زیرا این محصول جایگزین مناسب و کاربردی برای ملات های قدیمی خواهد بود. ما به عنوان یکی از تولید کنندگان و فعالان در زمینه تولید چسب پرسلان با قیمت مناسب، در ادامه قصد داریم به صورت مفصل به بررسی آن بپردازیم.

جایگزین ایزوگام امروزه در موتورهای جستجو بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افرادی هستند که عایق نمودن بهینه و مطلوب سازه برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به اثرات مخرب و زیان باری که نم و رطوبت همراه خود دارند لزوم بهره گیری از متریال های عایقی بیشتر از گذشته احساس می شود.

عایق رطوبتی از گذشته تا امروز راه طولانی را طی نموده اندو متریال های متفاوتی در هر برهه از زمان، به عنوان فراورده های آببندی ساختمان و محل سکونت مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه با پیشرقت تکنولوژی و فناوری در تمامی عرصه ها، صنعت ساخت و ساز نیز از این جریان عقب نمانده است و تمامی مصالح مورد استفاده در این صنعت به گونه ای پیشرفت نموده اند ویکی از این مصالح بسیار کاربردی عایق ها خصوصا نوع رطوبتی آن می باشد که فراورده های مدرن و جدیدی را با توانایی ها وقابلیت های ویژه و منحصر به فرد به بازار عرضه نموده است.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 11 مهر 1401 -23:33 نظرات()
بازدید : 309 | نویسنده : |

از آنجایی که خروپف یک انسداد جزئی راه هوایی است که اکسیژن کمتری به ریه های شما می رسد، که منجر به افزایش فشار بر قلب و سیستم گردش خون شما می شود زیرا بدن شما تلاش می کند با کاهش سطح اکسیژن خون مقابله کند. خروپف علامت اصلی است که نشان می دهد ممکن است آپنه انسدادی خواب (OSA) داشته باشید، یک اختلال تنفسی در خواب که در آن به طور منظم بیش از ده ثانیه در یک زمان به دلیل انسداد راه هوایی تنفس نمی کنید.

افراد مبتلا به آپنه انسدادی خواب در معرض خطر بسیار بیشتری از رویدادهای منفی جدی سلامتی مانند حملات قلبی، سکته مغزی هستند که به طور بالقوه باعث مرگ می شوند. 1 برای کودکانی که علائم تنفس اختلال خواب مانند خروپف، فشردن و ساییدن دندان ها، خیس کردن بستر و تنفس دهانی دارند - می تواند تأثیرات قابل توجهی بر رشد و رشد شناختی آنها داشته باشد.لیزر یک درمان انقلابی برای خروپف است که با استفاده از انرژی لیزر، بافت نرم گلو را سفت می کند .

حجم راه هوایی را بهبود می بخشد و خروپف و آپنه خواب را کاهش می دهد. NightLase از طول موج لیزر Er:YAG برای تحریک بافت‌ها با استفاده از یک اثر فتوترمال استفاده می‌کند. این باعث تبدیل پروتئین در رشته‌های کلاژن می‌شود که باعث سفت شدن بافت‌ها و ایجاد فضای بیشتری در گلو برای تنفس می‌شود. زیرا لیزر تنها با انرژی متوسط ​​در دمای حدود 40-48 درجه کار می کندو هیچ فرسایشی در سلول ها وجود ندارد. حس لیزر شبیه به اسپری شدن غبار ریز آب داغ در گلو است.

بیماران به طور کلی از بی درد بودن روش NightLase شگفت زده می شوند. نیازی به بیهوشی نیست و بیماران می توانند پس از پایان عمل به طور معمول صحبت کنند، بخورند و بنوشند. دندانپزشکان آموزش دیده از لیزر برای هدف قرار دادن ناحیه ستون قدامی، کام نرم، یوولا، کام سخت، ستون های خلفی و لوزه ها و ناحیه جانبی و پایینی زبان استفاده می کنند.

برای اینکه درمان تا حد امکان مؤثر باشد، درمان دکتر غلامی در یک دوره درمان در طول حدود هفت هفته با یک قرار ملاقات نگهداری توصیه شده سالانه ارائه می شود. در این روش درمان بیش از 95٪ از بیماران بهبود علائم خروپف خود را تشخیص دادند" مطالعات بالینی نشان داده اند که لیزر بسیار موثر است. با کاهش میانگین نمره شدت خروپف تنها پس از دو جلسه لیزر بیش از نصف می شود. این مطالعه همچنین نشان داد که بیش از 95٪ از بیماران بهبود را در علائم خروپف خود تشخیص دادند، که تقریباً 60٪ بهبود را قابل توجه یا عالی اعلام کردند. 6 مطالعه دیگری نشان داد که بیش از 80 درصد از بیماران پس از درمان می توانند راحت تر نفس بکشند و سطح هوشیاری و تمرکز بالاتری دارند. 7 همه مطالعات بالینی هیچ پیامد نامطلوبی را گزارش نکردند، با بیمارانی که ناراحتی در طول عمل را به طور متوسط ​​1.5 در مقیاس 1-5 اندازه گرفتند. 6 برای کسانی که دوره توصیه شده درمان خروپف دکتر غلامی را تکمیل کرده بودند، بهبود علائم به طور متوسط ​​85٪ بود، با مزایای مثبت هنوز در ارزیابی طولانی مدت تا 36 ماه بعد نشان داده می شود.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 9 مهر 1401 -21:18 نظرات()
بازدید : 323 | نویسنده : |

حضور در کلاس خصوصی زبان فرانسه sokhanbartar نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان فرانسه می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند کلاس خصوصی زبان ترکی https://rosalind.info/users/evisodavia/ سخن برتر را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان پیشرو می باشد. در کلاس های عمومی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود

سعی ما بر این است که بهترین کیفیت آموزش زبان آلمانی را ارائه دهیم و مفتخر هستیم همیشه هدف مان رضایت و موفقیت زبان آموزان عزیزمان بوده است.برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی با کارشناسان ما در آموزشگاه زبان سخن برتر میتوانید تماس بگیرید تا از هزینه های کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی و مزایای آن آگاه شوید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.همچنین هر کجای تهران مانند شمال، جنوب، شرق و غرب تهران یا کرج باشید , و حتی شهر های مختلف ایران ، میتوانید در کلاس خصوصی زبان آلمانی sokhanbartar شرکت کنید .

اگر کلاس خصوصی زبان انگلیسی https://www.magcloud.com/user/evisodavia را برای موضوعات عمومی و مکالمه روان یا سفرهای توریستی، تجاری و… می خواهید ما این کلاس ها را پیشنهاد می کنیم. وقتی به لیست اساتید این موسسه نگاهی می اندازید تعدادی از کارکشته ترین اساتید آموزش زبان را مشاهده می کنید.. اکثر کاربران نسبت به تدریس عالی و مدیریت منظم این آموزشگاه اظهار رضایت کرده اند. قیمت کلاس های خصوصی در این موسسه فوق العاده رقابتی و عالی هستند.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 9 مهر 1401 -2:28 نظرات()
بازدید : 326 | نویسنده : |

با توجه به قیمت نسبتا زیاد گل لازم است در زمان خرید تاج گل نمایشگاه به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه خوبی را در برابر میزان هزینه ای که پرداخت می نمایید، دریافت کنید.

از گل های شاداب و سرحال برای تاج استفاده کنید. با توجه به اینکه نمایشگاه ها در فضاهای سرپوشیده و شلوغ برگزار میشوند، لذا اغلب محیط غرفه و سالن ها گرم می باشد. به همین دلیل باید گل هایی را در تاج گل استفاده کنید که بتوانند در چنین شرایطی شاداب و سرحال باقی بمانند.

با توجه به سخت بودن حمل و نقل تاج گل، مخصوصا تاج های چند طبقه بهتر است تاج گل را سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

در غیر این صورت، لازم است به گونه ای این تاج ها جا به جا شوند که به پایه و گل ها آسیب وارد نشود.

قبل از خرید تاج، حتما قیمت ها را در نمونه کارهای مختلف با هم مقایسه کنید. با انجام مقایسه در اغلب مواقع می توان نمونه تاج های ارزان با ظاهر زیبا را انتخاب و خریداری کرد.

قیمت تاج گل نمایشگاه مانند سایر تاج گل ها بر اساس نوع و تعداد گل ها، اندازه و جنس پایه و همچنین نحوه چیدمان آنها تعیین میشود. به همین دلیل نمی توان به طور مشخص نرخ ثابتی را برای آنها اعلام کرد.

با توجه به ترافیک موجود در خیابان های تهران و محدود بودن زمان مراجعه به نمایشگاه های بین المللی و غیره، می توان با خرید آنلاین تاج گل بدون از دست دادن زمان، تاج را در محل در زمان مشخص تحویل گرفت.

علاوه براین، با خرید اینترنتی تاج گل نمایشگاه بین المللی از کافه گل تاج می توان تاج های مختلف را با هم مقایسه و گزینه های زیبا و ارزان تری را خریداری کنید.

برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره قبل از خرید می توانید با گروه هانی گل تاج از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه در ارتباط باشید.

منبع: https://binaryoptionrobotinfo.com/forums/users/hamidsamid/


می پسندم نمی پسندم

جمعه 8 مهر 1401 -3:57 نظرات()
بازدید : 304 | نویسنده : |

طول دوره در کلاس‌های خصوصی معلم خصوصی زبان انگلیسی زبان تهران پس از انجام تعیین‌ سطح و مشخص شدن سطح زبان‌آموز و بر اساس نیاز سنجی به‌عمل آمده توسط استاد، زمان‌بندی دوره انجام خواهد گرفت. به‌طور مثال طول دوره برای زبان‌آموزی که می‌خواهد بخش خاصی را به صورت تقویتی کار کند، یا یک و یا چند دوره‌ی آموزشی را بگذراند

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و معلم خصوصی زبان آلمانی زبان تهران می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

هزینه معلم خصوصی زبان ترکی https://rosalind.info/users/evazmifani/ و سایر زبانها با توجه به تجربه و سابقه مدرس، مدرک تحصیلی، روش تدریس و… بستگی دارد و بهترین راه این می باشد که شما از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید تا آنها بعد از صحبت با شما و اطلاع از شرایط شما قیمت یا هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و یا زبان های دیگر را به شما اعلام نمایند. اما درکل با توجه به کیفیت بالای دوره ها و کلاس های ما، هزینه هایی که ما به شما اعلام می نماییم قطعا مناسب و منصفانه خواهد بود. ارائه خدمات آموزشی به شما عزیزان افتخار ماست

زبان فرانسه یکی از مدرن‌ترین زبان‌های دنیا است و مردم زیادی در سراسر دنیا از این گویش استفاده می کنند. از این رو بسیاری از مردم در سراسر جهان، اقدام به یادگیری این زبان می‌کنند. در ایران نیز آموزش زبان فرانسه طرفداران زیادی دارد. به دلایل متعدد، بسیاری از دانش‌پژوهان در این حوزه، علاقه‌مند به استفاده از تدریس خصوصی زبان فرانسه توسط مدرس، معلم خصوصی زبان فرانسه زبان تهران مجرب هستند. از طرفی به دلیل اینکه تعداد آموزشگاه‌های ارایه کننده این زبان، در مقایسه با آموزشگا‌ه‌های زبان انگلیسی کم است

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان ژاپنی را به بهترین شکل و روش ممکن فراگیرند، آموزش خصوصی زبان ژاپنی و حضور در کلاس های خصوصی زبان آموزان می باشد. در کلاس های عمومی معلم خصوصی زبان ژاپنی بدلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های خصوصی زبان ژاپنی می باشد.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 8 مهر 1401 -3:40 نظرات()
بازدید : 306 | نویسنده : |

به تازگی ، علم و تکنولوژی نیز به کمک زیبایی آمده و انواع داروها ، عمل های جراحی و دیگر روش های علمی برای زیباتر شدن تجویز می شود. تکنولوژی های جدیدی که به کار گرفته می شوند دو تفاوت عمده با روش های قدیمی دارند. تفاوت اول هزینه آنها است که معمولاً هزینه قابل توجهی در زندگی محسوب می شود و تفاوت دوم نیز میزان اطلاعات ما از آنها است. اکثر ما می دانیم که ورزش، رژیم غذایی و مواد آرایشی اگر به طور صحیح به کار گرفته شوند تأثیرات مثبتی در سلامت و زیبایی ما دارند. از هزینه این روش ها هم مطلع هستیم. همچنین اطلاعات عمومی جامعه راجع به این موضوعات کافی است و کسی با شک و تردید به آنها نمی نگرد . اما در مورد روش جدیدی مثل تزریق بوتاکس ، اکثریت بالایی از مردم، از جزئیات آن بی اطلاع هستند. بسیاری می پندارند این روش معجزه می کند. برخی نیز فکر می کنند ممکن است بسیار مضر است. با این وجود، این روزها در کشور ما استقبال بسیار زیادی از بوتاکس می شود و بسیاری از مردم تقریباً با چشم بسته، آن را انتخاب و استفاده می کنند. در بین آشنایان، خانواده و همکاران خود بگردید، احتمالاً یک نفر را پیدا می کنید که تزریق بوتاکس انجام داده و یا قصد دارد در آینده ای نزدیک این کار را انجام دهد. خود شما چطور؟ آیا شما هم با دیدن تغییراتی که در صورت دوستتان پس از تزریق بوتاکس اتفاق افتاده، وسوسه شده اید که این کار را انجام دهید؟ بهتر است کمی صبر کنید و پس از مطالعه این مطالب برای انتخاب درست تصمیم بگیرید.. بوتاکس چیست؟ پاسخ به این سوال که بوتاکس چیست، ساده است. راستش را بخواهد همه ما با آن آشنا هستیم ولی شاید تا کنون آن را به اسمی غیر از بوتاکس می‌شناختیم. حتما شما هم شنیده اید که انواع کنسروها را قبل از مصرف باید ۲۰ دقیقه جوشاند. دلیل این امر احتمال وجود باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که می تواند در کنسرو ها رشد و نمو کند. این باکتری از خود سمی ترشح می کند که این سم باعث عارضه ای به نام بوتولیسم می شود. اگر کسی کنسروی که حاوی این سم است را بخورد، دچار فلج عضلانی شده و احتمال مرگ وی نیز می رود. تا مدت ها سم این باکتری کارکرد دارویی نداشت. تا اینکه محققان متوجه شدند که می توانند از کارکرد فلج کننده این سم استفاده های دیگری هم بکنند. اینجا بود که دارویی به نام بوتاکس پا به عرصه گذاشت. بوتاکس در واقع یک نام تجاری برای سم بوتولینوم است که مقداری تغییر در ساختار آن ایجاد شده است. در واقع بوتاکس (BOTOX ) و دیسپورت ( Dysport ) اسامی تجاری این دارو هستند که توسط شرکت آلرگان امریکا ساخته می شوند. در سایر کشورها این دارو با اسامی دیگری تولید می شود. بوتاکس یا همان سم بوتولینوم (BOTOX) برای بدن خطرناک است؟ با شنیدن تاریخچه بوتاکس ، اولین موضوعی که به ذهن هر فرد می‌رسد این است که آیا این دارو خطرناک است؟ آیا کار صحیحی است که این سم را وارد بدن خود کنم؟ اگر کمی بیشتر از حد مجاز تزریق شود چه می شود؟ در واقع برای آنکه دچار بوتولیسم شویم، میزان این سم در بدن باید چند هزار برابر آن چیزی باشد که در هنگام تزریق بوتاکس مورد استفاده قرار می گیرد. به عبارت دیگر دوز تزریق سم بوتولینیوم آن قدر پایین است که عملا با تزریق بوتاکس شما دچار مسمومیت و عوارض ناگوار بوتولیسم نمی‌شوید. نکته ای مهم برای کسانی که از بوتاکس می‌هراسند : توجه داشته باشید که آسپیرین نیز ماده مفیدی است، اما اگر ۱۰ برابر بالاتر از مقدار تجویز شده مورد استفاده قرار بگیرد نه تنها موجب درمان نمی شود بلکه کشنده خواهد بود. حقایقی در مورد بوتاکس بوتاکس در سال ۱۸۹۵ کشف شد و برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ در علم پزشکی برای رفع گرفتگی عضلات گردن، تنبلی چشم و تیک های عصبی مورد استفاده قرار گرفت. وقتی به طور تصادفی اثر آن در کاهش چین های دور چشم مشاهده شد، جراحان زیبایی به این نتیجه رسیدند که می توان از آن در زیباسازی چهره استفاده کرد.

از جمله روش های جوانسازی پوست صورت که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) نیز هست ، تزریق بوتاکس می باشد. در صورت از بوتاکس جهت رفع چین و چروک ها، خط اخم، خطوط بین ابروها، خط خنده ،خطوط پیشانی، خطوط گوشه های لب، خطوط روی لب و درمان افتادگی ابرو استفاده می شود. با توجه به نیاز فرد به میزان بوتاکس و مهارت پزشک ،  قیمت بوتاکس دکتر غلامی تعیین می شود. ماده بوتاکس توسط سوزن های بسیار ریز و مخصوص در نواحی مورد نظر طی چند دقیقه بدون نیاز به بیهوشی تزریق می شود ، این ماده با از کار انداختن موقت عضلات فعال و پر کردن فرورفتگی های صورت باعث بازگرداندن جوانی و شادابی به چهره ی فرد می گردد. ۵ تا ۶ ماه پس از تزریق اول، برای ماندگاری بیشتر فرد باید تزریق بوتاکس را مجددا انجام دهد. تزریق بوتاکس به منظور جوانسازی پوست صورت می تواند هم در زنان و هم در مردان موثر واقع گردد


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 7 مهر 1401 -1:57 نظرات()
بازدید : 336 | نویسنده : |

قیمت بوتاکس متغیر می باشد. معمولا کلینیک های زیبایی هزینه ها را بر اساس ناحیه ی مورد نظرطبقه بندی می کنند. بوتاکس، کلمه ای است که صد در صد این روزها زیاد به گوشتان خورده است. با توجه به این که در حال حاضر به مطالعه این مطلب مشغول هستید، ممکن است خودتان هم به تزریق آن فکر کنید. اما پیش از این کار عاقلانه تر است که با بوتاکس، قیمت بوتاکس، عوارض تزریق بوتاکس ارزان،  عوامل موثر در قیمت بوتاکس و … بیش از پیش آشنا شوید. سم بوتولینوم که اغلب آن را با نام بوتاکس می شناسید، ماده ای است که از آن برای خواص درمانی و زیبا سازی پوست استفاده میشود. اما آنچه که تعجب آور است، تاثیر این ماده در ایجاد یک  فلج شدن موقتی در عضلات انسان است. این سم از سّم باکتری ای به نام کلستریدیوم تهیه می شود.

در حال حاضر، این عمل زیبایی محبوب ترین عمل بدون نیاز به جراحی است. که با گذشت ۴ تا ۷ روز از زمان عمل ، نشانه های آن در چهره فرد ظاهر می شود. اما این تنها یکی از جذابیت های آن است، و از آن جذاب تر، زمان لازم برای این عمل است،  زمانی در حدود ۱۰ الی ۲۰ دقیقه!

قیمت بوتاکس هزینه بوتاکس بستگی به برند استفاده شده ، قسمت های تزریق ، کلینیک زیبایی و … دارد .در جدول زیر هزینه بوتاکس صورت ، میگرن و …  در کلینیک زیبایی دکتر غلامی را به تفکیک ناحیه و برند مشاهده می نمایید.

هزینه بوتاکس صورت  دکتر غلامی  به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت بوتاکس صورت و دیگر نواحی به عوامل زیادی بستگی دارد که ما در این بخش به همه آنها پرداخته ایم: مقدار بوتاکس مورد نیاز هر بخشی از بدن که قصد اصلاح آن را دارید، به مقدار متفاوتی بوتاکس نیاز دارد، در نتیجه قیمت بوتاکس آن نیز بیشتر است. بنابراین شما باید پیش از بوتاکس، انتظارات خود را با پزشکتان در میان بگذارید تا پزشک، قیمت بوتاکس را بر اساس مقدار مصرف مورد نیازتان به شما بگویند.

برند های معتبری که پزشکان مطرح، از آنها استفاده می کنند بوتاکس آمریکایی آلرگان و بوتاکس دیسپورت انگلیسی، از معتبر ترین برندهای بوتاکس هستند که در حال حاضر در بازار ایران نیز یافت می شوند. این دو برند به علت نتایج مطلوب و عوارض کمی که دارند، قیمت بالاتری هم دارند. برند نورونوکس که ساخت کشور کره است  هم یکی دیگر از برند های مطرح بوتاکس است.

ناحیه ای که باید در آن بوتاکس تزریق شود هر چه ناحیه ای که باید در آن بوتاکس تزریق شود، گسترده تر باشد. به بوتاکس بیشتری نیاز است. موقعیت مکانی قیمت بوتاکس معمولا در شهر های بزرگ گران تر از شهر های کوچک است. در نتیجه ممکن است که دو مرکز که از  بوتاکس مشابه استفاده می کنند، در هزینه بوتاکس با هم اختلاف داشته باشند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 7 مهر 1401 -1:34 نظرات()
بازدید : 333 | نویسنده : |

درب های اتوماتیک امروزه بسیار پرکاربرد بوده و با قابلیتهای بالایی که دارند در ورودی های مختلف ازآنها مورد استفاده قرار می گیرد. اما اینکه در انتخاب نوع و برندهای مختلف موجود در بازار چه معیاری را در نظر بگیریم تا به بهترین انتخاب برسیم موضوعی است که دراینجا بدان می پردازیم. درب های اتوماتیک از اجزای مختلفی شامل موتور الکتریکی، سیستم انتقال نیرو، مرکز کنترل هوشمند، ریل و کاور، سنسورهای تشخیص حرکت، پنل کاربری منوآل، ریموت کنترل، فریم ها و در نهایت شیشه تشکیل شده اند و معیار اصلی آن در انتخاب درب اتوماتیک کیفیت قطعاتی است که به آها اشاره شد. شرکت های معتبر ارایه دهنده درب های اتوماتیک معمولا از موتور های کمپانی آلمانی دانکر استفاده می نمایند. دیگر شاخص اثرگذار بر کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای ، سیستم انتقال قدرت موتور به لت های متحرک می باشد. در تمامی اپراتورها از مکانیزم تسمه و هرزگرد برای انتقال قدرت به درب های متحرک استفاده می شود. استفاده از تسمه با کیفیت بالا و بلبرینگ های مناسب در هرزگرد به منظور تضمین حرکت یکنواخت و بی صدای درب ضروری می باشد. با بهره گیری از تسمه های تقویت شده با رشته های فولادی و هرزگرد فلزی به همراه بلبرینگ های با کیفیت بالا، از نظر میزان صدای تولیدی حین حرکت و یکنواخت بودن حرکت، رضایت کامل مشتریان را جلب خواهد نمود.

تفاوت اصلی کرکره برقی دُرفا را می توان از دو منظر موتور و تیغه های آن ها مشاهده کرد. انواع تیغه کرکره اتوماتیک که شامل نوع آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات می باشند، در همین صفحه و در بخش انواع تیغه کرکره برقی به معرفی آن ها پرداخته ایم. به صورت کلی پر فروش ترین تیغه های درب کرکره ای از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری است که در کیفیت های مختلف در بازار موجود می باشد. تفاوت دیگر در موتور کرکره اتوماتیک است که در آن سه نوع ساختار وجود دارد. بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبولار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ابتدا می بایست بدانیم که برای چه مکانی باید کرکره برقی را نصب نمود و با توجه به آنجا بهترین پیشنهاد را ارائه کرد.

پرده برقی افقی یا کناری، مشابه پرده های چین دار ساده ای است که در اکثر منازل وجود دارد. پرده برقی افقی، دارای ریلی است که به صورت افقی عمل می کند. گیره های پرده که درون ریل قرار گرفته اند، توسط موتور، جابجا می شوند.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 6 مهر 1401 -19:12 نظرات()
بازدید : 325 | نویسنده : |

عایق الاستومری در چه جاهایی استفاده می شود؟ عایق الاستومری در مکان ها و در امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پر کاربرد ترین موارد مصرف عایق الاستومری در صنعت ساختمان سازی می باشد. اغلب برای عایق کاری تاسیسات ساختمانی از این محصول استفاده می شود. عایق کاری کانال های کولر و همچنین لوله های آب سرد و گرم در ساختمان ها با اینگونه عایق ها انجام می شود. برای عایق اتصالات و مخازن و نیز در صنعت خودروسازی از این کالا استفاده می شود. همچنین برای عایق نمودن صدا در استودیوهای ضبط صدا، سالن های همایش، سالن های تاتر و موسیقی از عایق الاستومری تهران دما شانه تخم مرغی استفاده می شود. با کمی مطالعه و تحقیق درباره ی محصول عایق الاستومری متوجه خواهیم شد که این محصول در انواع و ابعاد گوناگونی تولید و مصرف می شود. بی شک عایق الاستومریک یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات برای عایق نمودن امور مختلف می باشد. این کالا بسیار آسان نصب شده و بیشترین بازدهی را برای افراد دارد به همین دلیل عایق الاستومریک مورد علاقه ی کارفرمایان می باشد.

افراد می توانند با اطمینان و خیالی آسوده خرید داکت اسپیلت را از شرکت تهران دما آرکا انجام دهند. این مرکز با دارا بودن متخصصین و کارشناسان با تجربه در این حوزه می تواند بهترین دستگاه را با توجه به نوع کاربری و متراژ یک فضا به مشتریان ارائه دهد. تهران دما خدمات نصب داکت اسپیلت را نیز انجام می دهد. کارفرمایان و مشتریان می توانند با تماس تلفنی از آخرین قیمت های انواع داکت اسپیلت ایرانی و خارجی مطلع شوند. در شرکت تهران دما آرکا امکان خرید داکت اسپیلت ال جی وجود دارد. در انبار مرکزی این مجموعه کالاهای متنوعی از این برند تامین شده است. شرکت ال جی با داشتن سال ها تجربه در امر تولید و عرضه ی انواع داکت اسپیلت توانسته قدم بزرگی را در صنعت تهویه نیز بردارد. در زمان تهیه ی این دستگاه توجه به انواع ظرفیت و مشخصات فنی بسیار مهم است. با خرید داکت اسپیلت با خیالی آسوده می توانید محیطتان را تا سال ها در دما و هوای مناسب نگه دارید. 

دستگاه تصفیه هوا تهران دما حاوی یک یا چند فیلتر و یک فن هستند. فن (یا گاهی اوقات سیستمی از فن های داخلی) هوا را می مکد و آن هوا از فیلترهای داخلی عبور می کند. این فیلترها آلاینده هایی مانند گرد و غبار، گرده و باکتری ها را به دام می اندازند و هوای تمیز را به داخل اتاق پخش می کنند. این فرآیند فیلتر کردن توسط دستگاه تصفیه هوا باعث حفظ گردش هوای سالم در داخل خانه می شود. به طور کلی، بیشتر دستگاه های تصفیه هوا توسط سیستم فیلترینگ کار می کنند. البته برخی از آنها با کربن فعال که درونشان است، می توانند هوا را پاک کنند.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 6 مهر 1401 -13:54 نظرات()
بازدید : 346 | نویسنده : |

تاج گل ترحیم هانی گل با از دست دادن یک شخص عزیز شما برای همدردی با خانواده آن فرد به عنوان یک دوست یا یکی از اقوام خانواده عزادار، برای ابراز تسلیت تاج گل ترحیم را تهیه می‌کنید. ارسال تاج گل از گذشته تا به امروز به عنوان یکی از متداول‌ترین روش‌های ابراز همدردی بوده است. اگر می‌خواهید اطلاعاتی درباره تاج گل ترحیم کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

تاج گل ترحیم هانی گل https://www.cryptoispy.com/forums/user/radinfaraziyan/ به عنوان یک ابزار برای نشان دادن تولدی دوباره و حرکت به جلو هستند. وجود گل‌ها حس گرمی را در محیط پدید می‌آورند. همچنین نوع گلی که شما برای بیان احساس خود انتخاب می‌کنید، بسیار مهم است. شاید بارها این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه مدل گل برای انتخاب تاج گل مناسب است. در انتخاب تاج گل ترحیم باید دقت کنید زیرا فرد داغدار عزادار است.

قیمت تاج گل ترحیم به عوامل مختلفی مانند اندازه تاج گل، نوع گل و تعداد گل‎ها بستگی دارد و با توجه به همه این عوامل قیمت تاج گل متفاوت است. خرید تاج گل می‌تواند به صورت اینترنتی و حضوری باشد که هر کدام دارای مزیت‌هایی است. در صورت خرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید.

از گذشته تا به امروز در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری، از تاج گل ترحیم در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌کنند، زیرا بین گل، زندگی و مرگ ارتباطی وجود دارد و با دیدن گل فرد احساس آرامش می‌کند. گل نشان دهنده تولد دوباره است به همین دلیل گل را بر روی مزار می‌گذارند و استفاده از تاج گل در مراسمات از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین از اهمیت ارسال تاج گل برای زنده نگه داشتن یاد و احترام گذاشتن به فرد از دست رفته است و از گل‌ها به عنوان نمادی از زنده بودن یاد فرد متوفی استفاده می‌‌شود.

 


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 5 مهر 1401 -19:22 نظرات()
بازدید : 344 | نویسنده : |

کاهش قدرت کشسانی وایجاد حالت شلی و افتادگی میشوند. درلایه تحتانی عضلات صورت راداریم که باید باروش تحریک الکتریکی سبک وبا انقباض و انبساطهای متوالی شروع به تقویت وسفت کردن نماییم که این مورد شاید خیلی بصورت نمایان دیده نشود ولی بسیار موثر است. درقسمت میانی شامل حجم چربی انباشته شده زیرپوستی است که بمرور زمان افزایش پیدا کرده و به افتادگی بیشتر پوست کمک میکند.این مشکل نیز بوسیله سیستمهای ایجادکننده گرمای عمقی قابل رفع است .البته در بعضی موارد چربی لایه میانی پوست تحلیلرفته وبصورت مشخص و بارزتری باعث پیرتر شدن پوست میشود .

لایه سطحی که پوست صورت است مهمترین لایه درمسیر جوانسازی و لیفت صورت محسوب میشود.نکته مهم اینجاست که این لایه پوست شامل پروتیین های اصلی وحیاتی مربوط به جوانسازی هستند ، بنام کلاژن والاستین که پروتئین های الاستین نقش بسیار مهمی درامرکشسانی پوست وثابت نگه داشتن آن بر عهده دارند . این پروتئین ها بر اثر رژیمهای غذایی اشتباه که افراد میخواهند در مدت زمان کوتاهی لاغر شوند نیز تخریب شده و مشاهده میکنیم که پوست افراد سریعا دچار افتادگی میشود.

به مرور زمان بر اثر فشار سنگین پوست وکاهش قدرت ترمیم و بازسازی لایه های پروتئینی کلاژن والاستین که در حکم یک داربست مسئول سفتی وقوام پوست صورت هستند علایم افتادگی ایجاد میشوند که در کناره های تحتانی گونه ها و ناحیه زیر چانه بصورت غبغب قابل مشاهده است .

همچنین هنگام لمس پوست صورت وکشیدن آن نیز حالت شلی و افتادگی را احساس میکنیم و پزشک معالج میتواند حالت قوام و استحکام پوست صورت را بطور کامل حس نماید. در سایر نواحی بدن مثل پوست بازوها /ناحیه شکم /و سینه ها هم وضع به همین صورت است یعنی بر اثر فشار لایه زیرین مثل چاقی شدید یا حامگی پوست شل وکشیده میشودو بعد ازاتمام حاملگی یا کاهش وزن سریع پوست بطورکامل بحالت اول خود برنمیگردد.

اینجاست که نقش تکنولوژیهای پیشرفته جدیدو همراهی مواد موثر گیاهی و طبیعی قوی در حکم یک عامل جوانساز واحیا کننده قوام والاستیسیته ولیفت صورت عمل میکند که میتوانیم تا حد بسیارعالی خاصیت کشسانی پوست را بهبود داده و به وضعیت سابق برگردانیم.

برای رسیدن به این هدف مهمترین کار استفاده از سیستمهای گرمایشی عمقی لایه های پوست وسرد نگه داشتن سطح پوست جهت جلوگیری از سوختن اپیدرم است که امروزه لیفت صورت با دستگاه دکتر غلامی بصورت عالی انجام میشود. البته توصیه میشود همزمان از طریق مواد وعصاره های جوانساز بصورت مزوتراپی و ترکیب با میکرونیدلینگ هم کمک گرفته شود.


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 4 مهر 1401 -3:33 نظرات()
بازدید : 338 | نویسنده : |

با افزایش سن کم‌کم چین‌و‌چروک و لک و افتادگی پوست بروز پیدا می‌کنند و همه‌ی افراد میانسال مخصوصا خانم‌ها به دنبال راه‌حلی اساسی برای درمان این مشکلات پوستی هستند.

گاهی هم لازم است اقداماتی انجام شود تا از این مشکلات پوستی جلوگیری شود. علاوه بر مراقبت‌های عمومی و استفاده از ضدآفتاب و کرم‌های مختلف، این روز‌ها به‌کارگیری فناوری لیزر در جوانسازی و پیشگیری از پیری زودرس پوست صورت رواج زیادی پیدا کرده است.

جوان‌سازی پوست با لیزر فوتونا دکتر غلامی چگونه انجام می‌شود؟

این روش درمانی هم از طریق سطح خارجی پوست و هم از داخل مخاط دهان به کار گرفته می‌شود. در این درمان از ۲ طول موج مختلف لیزر استفاده شده و اثرات ضد پیری و حجم دهی پوست آن از کاربرد این دو طول موج لیزر در ۴ سطح مختلف شامل لایه‌های عمقی، میانی، مخاط دهان و بالاخره سطح پوست حاصل می‌گردد.

 به طور معمول میزان نتایج حاصله و زمان لازم برای دستیابی به این نتایج، در افراد مختلف متفاوت است، اما اغلب بیماران ضمن احساس بهبودی نسبی ظرف مدت کوتاهی بعد از درمان، نتایج واضح آن را در حدود ۲ تا ۳ ماه بعد تجربه خواهند نمود.

نکات مهم درباره جوانسازی پوست با لیزر فوتونا معکوس سازی سیر تغییرات پیری پوست در همه افراد امکان پذیر نیست. میزان بهبودی حاصله و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به عوامل متعددی از جمله نوع سیستم مورد استفاده، پارامتر‌های لیزر و البته توانایی پویت برای بهسازی و موارد بسیار دیگر دارد.

برای حصول نتیجه مناسب رعایت مراقبت‌های بعد از لیزر مانند پرهیز از نور آفتاب و استفاده از ضد آفتاب مناسب و سایر موارد تجویز شده توسط پزشک ضروری است. در غیر این صورت امکان بروز عوارض بعدی مانند ایجاد تیرگی در محل لیزر وجود دارد.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 2 مهر 1401 -19:25 نظرات()
بازدید : 337 | نویسنده : |

این منطقه توریستی در جنوب  خط دریا سرخرود میباشد و آپارتمان های خط دریا اشراف کامل به دشت های زیبا و ساحل سرخرود دارند لذا همین امر باعث رشد چشم گیر آپارتمان سازی در خط دریا سرخرود شده و سازندگان زیادی تمایل به ساخت در این منطقه برند سرخرود دارند.

خط دریا سرخرود متشکل از برج های بلند و ویلا های لوکس شده است و

نه تنها سازندگان بلکه افراد زیادی تمایل به خرید زمین ساحلی در سرخرود املاک جاوید دارند .

حال خط دریا سرخرود به منطقه امن اقتصادی برای سرمایه گذاران و طبیعت دوستان تبدیل شده است.

لذا جهت سرمایه گذاری در این منطقه جهت خرید ویلاساحلی یا آپارتمان ساحلی ، زمین ساحلی و زمین مشارکت نیاز به شناخت هست و در این خصوص میتوان به آژانس های املاک مطمئن و حرفه ای در منطقه سرخرود مراجعه کرد ، بر همین اساس املاک جاوید با مشاورین مجرب و حرفه‌ای خود جهت سرمایه گذاری خرید ملک در محمودآباد و سرخرود آماده ارایه خدمات در جهت خرید فروش ، رهن اجاره و مشارکت در ساخت به سرمایه گذاران  و هموطنان عزیز میباشد.

بد نیست بدانید که خرید برج های ساحلی در سرخرود از سرمایه گذاری های بلند مدت و سودآور می باشد که سرمایه گذاران و ثرتمندان بزرگی را مشتاق به خرید کرده اند . لازم به ذکر است سرخرود به دلیل توریستی بودن و داشتن تمامی تفریحات دریایی ، گردشگری و رستورا ن های فوق العاده لاکچری توریستان و مسافران زیادی را پذیرا است ، از این ارزش تمامی املاک در سرخرود سالیانه در حال افزایش می باشند.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 مهر 1401 -21:45 نظرات()
بازدید : 324 | نویسنده : |

کسب و کارهای موفق در دنیای امروز، کسب و کارهایی هستند که پروژه‌های کلیدی و مهم مدیریتی را در چارچوب زمان، مشاوره مدیریت ناربن و  کیفیت و هزینه مناسبی پیاده‌سازی نمایند تا بتوانند از نتایج بسیار ارزشمند آن‌ها استفاده کنند. ناربن در طراحی و پیاده‌سازی این پروژه‌ها، توانمندساز کسب و کارها می‌باشد. از میان این پروژه‌ها می‌توان به طراحی ساختار سازمانی، پیاده سازی راهکارهای مدیریت دانش، مدل‌سازی و بازمهندسی و استانداردسازی فرایندهای کسب و کار، تدوین و بازنگری برنامه‌های راهبردی (استراتژیک)، عارضه یابی سازمانی و اندازه‌گیری و بهبود بهره‌وری اشاره نمود. 

امروزه در دنیای پیچیده و پویای رقابت، کسب و کارهایی موفق هستند که از سبد کسب و کاری بهینه شده با بهره گیری از محصولات و خدمات کارآمد برخوردار باشند. در این خصوص، تدوین و بازنگری مدل کسب و کار، تدوین یا بهبود طرح تجاری کسب و کار، تحلیل و بهینه سازی سبد کسب و کار، تحلیل و بهبود سبد محصولات و خدمات و همچنین انجام مطالعات امکانسنجی طرح ها و محصولات و توسعه کسب و کار ناربن از خدمات اصلی قابل ارائه توسط متخصصین این شرکت می باشد.

عارضه یابی ناربن سازمانی روشی مؤثر برای سنجش فاصله بین کارایی یک سازمان در وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب، و بررسی چگونگی رسیدن این سازمان به اهداف خود است. پیش از این عارضه یابی به عنوان یک تکنیک و بخشی از فرآیند توسعه سازمانی شناخته می‌شد، اما در سال‌‌های اخیر خودش به عنوان یک روش مهم مورد توجه قرار گرفته است.

اغلب نقطه آغاز این است که آنچه را که در حال حاضر انجام می‌دهید، ثبت کنید. این فرایند با تجزیه و تحلیل سبد محصول ناربن شامل مبنای سطوح مخارج توسعه محصول، که معمولاً توسط برنامه مالی شرکت مشخص می‌شود، آغاز می‌شود.

حاکمیت شرکتی سیستم یا ساختاری از قوانین، رویه‌ها و مقرراتی است که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می‌شود. اساساً، حاکمیت (راهبری) شرکتی منافع ذی‌نفعان یک شرکت را متوازن می‌کند. ذی‌نفعان به افرادی اطلاق می‌شوند که به شرکت علاقه دارند و تحت تأثیر کسب‌وکار قرار می‌گیرند که شامل سهامداران شرکت، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، دولت و جامعه می‌باشند. هیئت مدیره، حاکمیت شرکتی را مدیریت می‌کند و مسئولیت همه شرایط شرکت را بر عهده دارد.

طرح کسب و کار (که با نام‌های طرح تجاری و بیزینس پلن نیز شناخته می‌شود) سندی تفصیلی است که توضیح می‌دهد چگونه یک کسب و کار، معمولاً یک استارتاپ، اهداف خود را تعیین می‌کند و از چه طریقی به آن‌ها دست‌می‌یابد. به کمک این طرح می‌توان نقشه راه شرکت را از منظرهای بازاریابی، مالی و عملیاتی طرح‌ریزی کرد. شروع فعالیت‌ها بدون طرح کسب وکار معمولا رویکرد مناسبی تلقی نمی‌شود. در واقع، تعداد بسیار کمی از شرکت‌ها می‌توانند بدون یک طرح مدون، فعالیت طولانی مدت داشته باشند. قطعاً ایجاد و پایبندی به یک طرح تجاری خوب مزایای زیادی دارد؛ از جمله این‌که بتوانید بدون صرف هزینه بالا، ایده‌های خود را بررسی کنید و در بدترین حالت در تئوری (نه در عمل)، پیامدهای شکست ایده خود را ببینید.


می پسندم نمی پسندم

جمعه 1 مهر 1401 -19:30 نظرات()