طراحی لوگو با ابزارهای برتر طراحی

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 652 | نویسنده : |

این قالب‌ها می‌توانند با چیزی بیش از یک لوگو همراه باشند و بسته‌های برندینگ و طرح‌های رسانه‌های اجتماعی را ارائه دهند. حتماً توضیحات الگو را بخوانید تا بدانید چه چیزی دریافت می‌کنید، از جمله انواع فایل‌های موجود.

برای طراحی لوگو بصورت حرفه ای به سایت لوگو نگار مراجعه کنید.

و به یاد داشته باشید: استفاده از یک الگو به این معنی است که افراد دیگر می توانند لوگوی بسیار شبیه به آنچه شما انتخاب می کنید داشته باشند. ما نمی خواهیم پول نقدی که به سختی به دست آورده اید را برای طراحی بیش از حد استفاده شده و غیراصولی خرج کنید!

بازار خلاق
بیش از 49000 الگوی لوگو در Creative Market برای کاوش وجود دارد که از 2 تا 500 دلار متغیر است. بخش عمده ای از قالب ها بین 19 دلار کانادا و 39 دلار کانادا است. این هزینه شامل یک بسته با دو گزینه صدور مجوز است: استاندارد، برای مشاغلی که قرار نیست از 500 فروش بیشتر شود، و توسعه یافته، برای فروش نامحدود. انتظار داشته باشید که سه برابر هزینه ذکر شده برای مجوز تمدید شده هزینه کنید.

Adobe Spark
صدها الگوی لوگو را در Adobe Spark خواهید دید که به عنوان رایگان تبلیغ می شوند. نکته مهم این است که برای ویرایش نرم افزار Adobe Spark باید مبلغ 9.99 دلار در ماه پرداخت کنید. Adobe Spark به طور خاص برای کاربرانی با حس طراحی قوی طراحی شده است که می خواهند کنترل بیشتری در طراحی آگهی های تبلیغاتی، گرافیک رسانه های اجتماعی و حتی ویدیوهای خود داشته باشند!

GraphicRiver
با نزدیک به 58000 قالب، GraphicRiver قالب های درجه پایین را از حدود 10 دلار آمریکا حمل می کند. بسته‌های گران‌قیمتی که می‌توانند به مرز 200 دلار برسند. اکثر بسته‌های لوگوی غیر انحصاری در این سایت 30 تا 50 دلار آمریکا هزینه دارند و با فایل‌های مبتنی بر وکتور ارائه می‌شوند.

Etsy

در Etsy، انواع الگوهای طراحی لوگو را پیدا خواهید کرد که از 15 دلار تا 250 دلار آمریکا را انتخاب کنید. برخی از فروشندگان برای سفارشی کردن طرح شما با قیمت اضافی با شما همکاری خواهند کرد. مراقب نوع فایلی که دریافت می کنید باشید، در حالت ایده آل، فایل منبع یا فایل برداری را دریافت می کنید تا بتوانید در آینده تغییراتی ایجاد کنید یا آن را در صورت نیاز مقیاس دهید. در برخی موارد، فروشندگان فایل‌هایی را در Adobe Illustrator و حتی Canva ارائه می‌کنند.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 29 فروردين 1401 -1:27 نظرات()
بازدید : 673 | نویسنده : |

هزینه معاینات اولیه و آزمایشات مربوطه هر ساله توسط وزارت بهداشت تعیین می شود. در برخی موارد هزینه را کارفرما می پردازد اما در بیشتر موارد تمام یا بخشی از هزینه آزمایش ها و این معاینات را خود کارگر متحمل می شود.

چه کسانی در ابتدای استخدام در امتحانات مردود می شوند؟ ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانعی برای استخدام افراد نیست. البته لازم به ذکر است که بسته به شغل انتخابی، گاهی اوقات امتحانات در بدو استخدام متفاوت است.

اختلالات شنوایی تا چه حد برای اشتغال قابل قبول است؟

در مورد شنوایی، اگر آستانه شنوایی در فرکانس گفتار و گفتار مختل شود، استفاده از سمعک در محل کار ممکن است برای دریافت مجوز کار و استخدام یک داوطلب لازم باشد.

اختلالات بینایی تا چه حد برای اشتغال قابل قبول است؟

در زمینه تست های ارزیابی بینایی طب کار می توان حدت بینایی یا درجه وضوح را اندازه گیری کرد و میدان بینایی را ارزیابی کرد و دید رنگی را ارزیابی کرد. متقاضی کار باید بسته به نوع کار مقدار مشخصی داشته باشد. اگر چشم کمتر از 0.5 باشد، مراجعه به چشم پزشک برای تجویز عینک توصیه می شود، اما اگر بینایی کمتر از 0.1 باشد، داشتن عینک در حین کار ضروری است.

چه بیماری هایی مانع از استخدام افراد می شود؟

در معاینات شغلی طب کار، آمادگی فرد داوطلب را با شرایط مورد انتظار برای کار مقایسه می کنیم. برخی از مشاغل به دلیل حساسیت شغلی بالایی که دارند نیازمند فعالیت افراد سالم و دارای آمادگی جسمانی هستند مانند پلیس، خلبانی، غواصی، دریانوردی و .... بنابراین برای مشاغل خاص آزمایشات خاصی وجود دارد. از این رو در مشاغل مختلف با توجه به شرایط شغلی و عوامل زیان آور شغلی، آزمون های مختلفی برای ارزیابی داوطلبان شغل طراحی شده است که با صلاحدید متخصصان طب کار و بیماری های شغلی قابل انجام است. در صورتی که داوطلبی در بدو استخدام در نتیجه آزمون دچار مشکل شود، برای آن سمت خاص نامناسب تشخیص داده می شود، اما ممکن است همان فرد برای استخدام و کار در مشاغل سبکتر و کم حساسیت تر، مناسب اعلام شود.

در مشاغل حساس که در معرض خطرات بیشتری قرار دارند و به اصطلاح خطر خطرات و صدمات شغلی بالاتری دارند، حواس پنج گانه باید کاملاً سالم و اندام های حیاتی مانند قلب، گردش خون، مغز، اعصاب، سیستم تنفسی، کلیه ها، دستگاه گوارش باشد. دستگاه، غدد درون ریز، اندام های داخلی. و همچنین داشتن سیستم اسکلتی عضلانی کاملا کارآمد و نقص عضو و بیماری در اندام های فوق قابل قبول نمی باشد.

خوشبختانه اکثر مشاغل به دلیل عدم حساسیت و عدم خطر در حین کار و با معاینه پزشکی توسط پزشک کارآموز آموزش دیده و انجام اپتومتری ساده (بینایی سنجی) و شنوایی سنجی ساده (ادیومتری) و سلامت اولیه نیازی به آزمایشات خاص و معاینات پزشکی گسترده ندارند. آزمایشاتی مانند (قند، شمارش سلول های خون، کراتینین اوره و آنزیم های کبدی و آزمایش اعتیاد) درخواست می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در معاینه اولیه طب کار و همچنین آزمایشات پایه، معاینات تخصصی توسط متخصص و همچنین آزمایشات تکمیلی درخواست می شود. در نهایت اظهارنامه نهایی در مورد مناسب بودن وضعیت سلامت داوطلب برای استخدام در شغل به اطلاع داوطلب، کارفرما و بیمه گر خواهد رسید.

- چه داروهایی را می توان در آزمایشات طب کار و در بدو استخدام تشخیص داد؟

در آزمایشات طب کار معمولاً این آزمایشات بر روی نمونه ادرار اختیاری و در آزمایشگاه های معتبر و مرجع انجام می شود و از یک تا ده نوع دارو قابل تشخیص است. مواد مخدر رایج مورد مطالعه شامل تریاک، هروئین، حشیش و متامفتامین مانند کراک و شیشه، ترامادول، متادون و کدئین است.

 

https://asanestekhdam.com/views_agahi/tehran/


می پسندم نمی پسندم

دو شنبه 29 فروردين 1401 -9:59 نظرات()
بازدید : 653 | نویسنده : |

جیو رینا، ستاره دورتموند، پس از اینکه تنها یک دقیقه پس از درگیری با اشتوتگارت از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شد، پس از 5 ماه از دست دادن بازی در این فصل به دلیل ترس از غیبت ستاره آمریکایی در جام جهانی، اشک ریخت.

  • جیو رینا، ستاره 19 ساله بوروسیا دورتموند، روز جمعه مقابل اشتوتگارت زمین را ترک کرد.
  • او در عرض تنها یک دقیقه متوجه آسیبی دیگر از همسترینگ شد
  • مشکلات او می تواند مانع حضور او در USMNT برای جام جهانی قطر شود
  • رینا متولد ساندرلند پیش از این به مدت 5 ماه از میادین دور بود

جیووانی رینا، هافبک بوروسیا دورتموند پس از متحمل شدن آخرین مصدومیت از سری مصدومیت‌های ناامیدکننده در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل اشتوتگارت در روز جمعه، زمین را در گریه ترک کرد.

این بازیکن 19 ساله که اخیراً از یک تعلیق طولانی مدت همسترینگ بازگشته بود، تنها 6 دقیقه پس از درگیری بوندسلیگا مقابل شاگردان پلگرینو ماتارازو، لنگ لنگان بازی را پشت سر گذاشت و در همان دقیقه اول مصدومیت خود را برطرف کرد.

ستاره متولد ساندرلند در حین خروج از زمین، احساسات آشکاری از خود نشان می داد که در مسیر پایین تونل قرار می گرفت.
فصل او به دلیل مصدومیت‌ها آسیب دیده است، که به این معناست که او مجبور شده است بازی‌های کلیدی را هم در داخل، در اروپا و هم برای تیم ملی ایالات متحده از دست بدهد.

رینا برای اولین بار در هنگام انجام وظیفه USMNT هنگام بازی با السالوادور در مسابقات مقدماتی جام جهانی در سپتامبر سال گذشته با این مشکلات مواجه شد. این باعث شد که او پنج ماه از فعالیت خود را از دست بدهد.

وقتی رینا در فوریه بازگشت، مصدومیت دوباره به آزار و اذیت رینا بازگشت، اما این بازیکن تنها چند هفته از میادین دور بود.
او توانست به تیمش کمک کند تا به جام جهانی قطر که هفت ماه دیگر برگزار می شود، صعود کند.

اما اگر مشکلات مصدومیت او ادامه پیدا کند، ضربه بزرگی برای ستاره با استعداد و تیم ملی او خواهد بود.

پس از آخرین شکست رینا، مارکو رز، سرمربی دورتموند، پس از پیروزی مقابل اشتوتگارت، با اسکای اسپورت آلمان صحبت کرد.
او گفت: «این یک درام است، واقعاً باید این را بگویید.

یک فوتبالیست واقعاً عالی، یک فرد خوب. اگر او سالم بماند در کلاس جهانی خواهد بود. من زیاد از پنجره به بیرون خم نمی شوم. ما از او در همه چیز حمایت خواهیم کرد.

ایالات متحده در گروه خود در جام جهانی در کنار انگلیس، ایران و یکی از اسکاتلند، ولز یا اوکراین قرار گرفته است.

برای اطلاع از سایت خبر روز فوتبال به سایت تاج 90 مراجعه کنید.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 17 فروردين 1401 -15:18 نظرات()
بازدید : 680 | نویسنده : |

نکاتی در مورد تزریق ژل لب
از آنجایی که تزریق لب بسیار رایج شده است، حتی در سالن های زیبایی، کلینیک ها و افرادی که در این زمینه تخصص ندارند نیز انجام می شود.

متأسفانه افرادی که به آنها مراجعه می کنند مشکلات زیادی برای زیبایی آنها دارند. گاهی اوقات افرادی به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند که برای تخلیه ژل، اصلاح و تقارن لب ها به متخصص در این زمینه نیاز دارند.

این امر اعتماد بیماران را نسبت به تزریق ژل از بین می برد. اگر تصمیم به تزریق ژل لب دارید، نکاتی را به شما می دهیم که به شما کمک می کند به نتیجه دلخواه برسید.

مراکز معتبر را انتخاب کنید. کلینیک های زیبایی که پزشک متخصص در آن حضور دارد و خود پزشک تزریق را انجام می دهد.
حتما نمونه کارهای کلینیک را از طریق صفحات اجتماعی آن دنبال کنید.
می توانید در کلینیک با افرادی که تزریق ژل لب انجام داده اند صحبت کنید و فرم لب ها را بعد از تزریق با هم مقایسه کنید.
نظر خود را در مورد مدلی که می خواهید لب هایتان داشته باشد از پزشک خود بخواهید تا با توجه به تجربه پزشک، ابعاد صورت و میمیک لب بهترین نتیجه را بگیرید.
قبل از تزریق حتما از پزشک خود بخواهید که جعبه ژل را به شما نشان دهد تا از مارک و کیفیت برند اطمینان حاصل کنید.

 

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟
پس از مشورت با پزشک و نتیجه گیری در مورد فرم لب ها، نوبت به تزریق می رسد. تزریق ژل لب باید انجام شود

به کم خطرترین و مطلوب ترین راه انجام شود. با توجه به اینکه پزشک متخصص شناخت کاملی از پوست و اجزای صورت دارد، محل و میزان تزریق را انتخاب می کند.

بسته به نوع ژل، پزشک از سطح و عمق پوستی که باید تزریق شود، آگاهی کامل دارد. بعد از

لب ها را بی حس کنید، با الکل یا محلول ضد میکروبی تمیز کنید. سپس با کمک

سوزن های ظریف زاویه تزریق مناسب را انتخاب کرده و ژل را به یکی از لایه های پوست لب تزریق می کنند.

انواع ژل لب
به طور کلی ژل هایی که برای برجسته سازی لب ها یا جوان سازی پوست استفاده می شوند به دو دسته تقسیم می شوند

انجام می دهند:

ژل های کوتاه مدت
ژل های ماندگار
ژل های کوتاه مدت اثر موقتی دارند و به مرور زمان جذب بدن می شوند. این ژل ها بسیار ایمن تر هستند زیرا بعد از مدتی جذب می شوند و عوارضی که در دراز مدت ممکن است ایجاد کنند بسیار کاهش می یابد. امروزه استفاده از این نوع ژل بسیار رایج است و برای فرم دادن به صورت و برجسته سازی لب ها استفاده می شود.

از مهمترین ژل های کوتاه مدت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک
این نوع ژل ها کاربرد بسیار زیادی در زیبایی دارند و ایمنی بالایی دارند. اسید هیالورونیک یک ماده کاملا طبیعی است که در بدن انسان نیز وجود دارد، بنابراین بسیار با بدن سازگار است و باعث واکنش آن با پوست نمی شود.

برندهای این نوع ژل ژوودرم و رستیلن می باشد. همانطور که گفته شد بدن هیالورونیک اسید را جذب می کند و نتیجه این نوع تزریق بین 6 تا 12 ماه باقی می ماند.

ژل های کلاژن
کلاژن نوع خاصی از پروتئین است که در بدن انسان وجود دارد. این پروتئین پوست را جوان و قوی نگه می دارد. ژل های کلاژن یکی از اولین ژل های مورد استفاده در زیبایی بودند. ماندگاری این ژل ها بین 3 تا 4 ماه می باشد.

ژل های پلی لاکتیک اسید لاکتیک (PLLA)
این یک اسید تجزیه پذیر است که به ترشح کلاژن پوست کمک می کند. این ماده با بدن بسیار سازگار است و برای برجسته سازی لب ها و یا اصلاح فرم آنها بسیار استفاده می شود.

این نوع ژل ها علاوه بر ماندگاری بالا، نتیجه آن در طول زمان بیشتر مشهود است. یکی از مزایای این ژل ها ماندگاری آنها نسبت به سایر ژل های کوتاه مدت است.

نتیجه نهایی تزریق می تواند تا 2 سال باقی بماند.

ژل های غیر قابل جذب (دائمی)
همانطور که از نام این ژل ها مشخص است به دلیل ماندگاری بالا و نتایج دائمی (حدود 5 سال) به اندازه ژل های کوتاه مدت استفاده نمی شود. این ژل از توپ های کوچکی به نام میکروسفر و کلاژن ساخته شده است.

محققان بر این باورند که ماندگاری طولانی این ژل عامل ایجاد مشکلات است. هر چه بیشتر عمر کنند عوارضی مانند عفونت بیشتر می شود. پزشکان معمولا از این ژل برای کارهای زیبایی استفاده نمی کنند. نام تجاری این محصول Bellafill می باشد.

 

فواید تزریق ژل لب
لب ها را زیبا کنید
لب های خاردار جلوه زیبایی به چهره می بخشد. زیباسازی صورت باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

نتیجه طبیعی
برای داشتن نتیجه طبیعی از تزریق ژل لب، باید انتخاب درستی داشته باشید. کلینیک های زیبایی که در آنها تزریق ژل لب توسط پزشک متخصص انجام می شود، مطلوب ترین نتیجه و کمترین عوارض را برای شما عزیزان به همراه دارد.

همچنین ژل های حاوی هیالورونیک اسید به دلیل طبیعی بودن این ماده نتیجه کاملا رضایت بخشی دارند.

حداقل عوارض جانبی
ژل هایی که امروزه برای تزریق لب استفاده می شوند به دلیل طبیعی بودن عوارض بسیار کمی دارند

حداقل دوره نقاهت
تزریق ژل لب دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد و بیمار یک روز پس از تزریق می تواند به فعالیت های روزانه خود ادامه دهد. تزریق ژل لب روشی غیرتهاجمی و کم خطر است.

 

منبع


می پسندم نمی پسندم

جمعه 12 فروردين 1401 -13:46 نظرات()
بازدید : 763 | نویسنده : |

باتری های لیتیوم پلیمری
اگر بخواهیم تاریخچه این باتری ها را بگوییم، باید بگوییم که تحقیقات روی سلول های لیتیوم پلیمری (LiPo) به تحقیقات گسترده ای برمی گردد که در دهه 1980 روی سلول های لیتیوم یون و فلز لیتیوم انجام شد. نتیجه این تحقیقات منجر به موفقیت زیادی در زمینه تولید باتری شد. اولین سلول استوانه ای باتری های لیتیوم یونی در سال 1991 توسط سونی تولید شد و سپس به اشکال مختلف و به صورت کیسه ای به نام لیتیوم پلیمر معرفی شد.

جدیدترین نوع باتری هایی که امروزه در گوشی های هوشمند استفاده می شود، باتری های لیتیوم پلیمری هستند. این باتری ها بر اساس ساختار باتری نسل قبل یعنی لیتیوم یون طراحی و ساخته شده اند با این تفاوت که به جای استفاده از الکترولیت لیتیوم از الکترولیت پلیمری جامد استفاده شده است. باتری های لیتیوم پلیمری مزایای جالبی برای سازندگان دارند. با استفاده از این سلول ها می توان باتری ها را تقریبا به هر شکلی تولید کرد. به عنوان مثال، به دلیل فضای کم و محدودیت وزن برای تلفن های همراه و لپ تاپ، این محصولات از سلول های لیتیوم پلیمری استفاده می کنند. این سلول ها میزان تخلیه داخلی پایینی در حدود 5 درصد در ماه دارند.

باتری های لیتیوم پلیمری ظرفیت نگهداری شارژ بالایی دارند و گفته می شود این عملکرد تا 50 درصد بیشتر از سایر باتری های قابل شارژ است. در صورت عدم استفاده می توانند شارژ خود را تا ماه ها حفظ کنند و آسیبی نبینند.

به طور کلی قابلیت حفظ شارژ بسیار بالا باتری های لیتیوم پلیمری، ابعاد باریکتر و وزن سبک تر، شارژ سریع، تخلیه شارژ بسیار آهسته، جلوگیری از شارژ بیش از حد و داغ شدن باتری از قابلیت ها و ویژگی های خوبی برای باتری های لیتیوم پلیمری در نظر گرفته شده است، اما شاید هزینه بالای تولید و ساخت باتری های لیتیوم پلیمری را می توان از معایب این نوع باتری ها نام برد.

ساختار باتری تلفن همراه

ساختار کلی باتری ها به گونه ای است که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و جریان تولید می کند. معمولا دو الکترود مختلف در کنار هم قرار می گیرند، یکی خاصیت دادن الکترون بیشتر که قطب مثبت یا آند است و دیگری خاصیت دریافت الکترون های قوی تر که همان قطب منفی یا کاتد است. الکترود مثبت از ترکیبی حاوی لیتیوم پیروی می کند که در طول عملیات شارژ، لیتیوم موجود در ساختار الکترود مثبت به یون لیتیوم تبدیل شده و در الکترولیت بین لایه ها ذخیره می شود. چنین فرآیندی مستلزم مصرف انرژی الکتریکی است. برای تخلیه بار، فرآیندی دقیقاً برعکس ایجاد می شود که در آن واکنش شیمیایی یون های لیتیوم بین الکترودها انرژی الکتریکی آزاد می کند.

ظاهر باتری موبایل
باتری های موبایل از نظر شکل ظاهری و پایه های خروجی بین دو، سه یا چهار پایه خروجی هستند که به رنگ فلزی و طلایی هستند و به آنها پلاک می گویند.

باتری های دو پایه با دو صفحه یکی پایه مثبت و دیگری منفی باتری های سه صفحه ای با پایه مثبت، پایه مثبت و پایه منفی و پایه دیگر BSI مشخص می شوند. یکی از وظایف این پایه معرفی باتری موبایل به برد و آی سی هایی مانند منبع تغذیه است که وظیفه تامین ولتاژ و جریان سی پی یو را بر عهده دارند. در واقع از طریق این پایه دستور کلید پاور برای روشن شدن گوشی اجرا می شود. هنگامی که می خواهید گوشی را با منبع تغذیه (بدون باتری) روشن کنید، همچنین باید پایه BSI را به پروب و پایه منفی را به زمین به CPU کوتاه کنید تا فرض کنید که پین ​​توسط باتری وصل شده است. روشن کردن تلفن تمام شد.

باتری های چهار پایه مجهز به چهار صفحه مثبت، منفی، BSI و پایه چهارم BTEMP هستند. با کمک این پایه دمای باتری کنترل می شود به طوری که اگر باتری موبایل در هنگام شارژ به دلیل ورود جریان اضافی داغ شد، توسط این پایه اطلاع داده می شود تا انتقال جریان را قطع کند و پس از چند دقیقه در صورت عدم وجود مشکل، روند شارژ ادامه خواهد داشت. در باتری های قدیمی تلفن همراه این کنترل دما توسط یک NTC در باتری انجام می شود که در گوشی های جدید این مقاومت متغیر طراحی و روی برد گوشی قرار می گیرد.

در برخی از باتری های چهار صفحه ای گوشی سامسونگ، یکی از پایه ها به آنتن NFC اختصاص داده شده است. که در بیشتر موارد در کنار پایه منفی قرار دارد.

تست سلامت باتری گوشی موبایل
دو راه برای پیدا کردن پین های مثبت و منفی تلفن همراه وجود دارد. ابتدا مولتی متر را روی گزینه تست بازار قرار می دهیم. وقتی پین های مثبت و منفی به هم وصل می شوند، یک بوق به صدا در می آید. روش دیگر این است که انتخابگر مولتی متر را روی گزینه تشخیص ولتاژ تنظیم کنید. مقدار ولتاژی که دو سر مثبت و منفی باتری موبایل در مولتی متر نمایش داده می شود برابر با مقدار ولتاژ اسمی باتری است که تقریباً همان 3.6 تا 4.1 است، فقط این تفاوت در این است که درصد خطای o

 

منبع


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 7 فروردين 1401 -8:11 نظرات()