قرارگاه میثم

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 285 | نویسنده : |

دوربین مدار بسته یکی از نیازهای واجب امروز اماکن و ساختمان های مسکونی و صنعتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدید دوربین وارد بازار شده اند و منجر به ارتقا سطح کیفی آن شده اند. دوربین های قدیمی با نام آنالوگ شناخته می شدند که روز به روز بهتر شده و در حال حاضر دوربین های AHD از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دوربین های جدیدتر با نام آی پی یا تحت شبکه شناخته می شوند که دارای کیفیت و فناوری جدیدتری هستند و هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند. نصب دوربین مدار بسته AHD دوربین مدار بسته ای اچ دی نسل جدیدتر آنالوگ است که به آن دوربین اچ دی و توربو اچ دی هم می گویند. سیستم این دوربین ها به این صورت است که یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دارند که معمولا 4، 8، 16 و 32 کانال می باشند که تعداد کانال بیانگر حداکثر تعداد دوربین است که می توان به آن متصل نمود. از هر دوربین یک کابل آنتن به دستگاه دی وی آر متصل می شود تا تصویر را به آن منتقل نماید.

معمولا برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه تا حدود 100 متر از انواع کابل ها می توان استفاده نمود ولی برای متراژ های بالاتر حتما باید از کابل RG59 با ضخامت و درصد خلوص مس بالا استفاده نمود تا سیستم بدون اشکال کار کند. برای اتصال کابل آنتن (RG59) به دوربین و DVR از فیش BNC استفاده می شود. این فیش ها انواع مختلف پرسی و پیچی را شامل می شوند که استفاده از آنها به سلیقه نصاب مربوط می شود و به لحاظ ویژگی در کیفیت های یکسان تفاوتی ندارند. پس از نصب دوربین ها در مکان مورد نظر و کابل کشی تا دستگاه و اتصال کابل به دوربین و دستگاه می بایست نصب هارد درون دی وی آر انجام شود (باید دقت داشت قسمت زیرین هارد ضربه نخورد چون به شدت آسیب پذیر می باشد) به این صورت که ابتدا هارد را به دستگاه پیچ نموده و سپس کابلهای دیتا و تغذیه را متصل می نماییم. پس از انجام مراحل فوق نیاز به تنظیمات نرم افزاری سیستم دوربین مدار بسته است که کار ساده ای بوده و می توان تصاویر تمام دوربین ها را در یک مانیتور متصل به دی وی ار مشاهده نمود. در مجموع نصب دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ کار نسبتا ساده ای است که با کمی مهارت می توان آنرا انجام داد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مدار بسته IP به روزترین سیستم نظارت تصویری محسوب می شود که از کیفیت بالای برخوردار بوده و برای مکان هایی که وضوح تصویر بالا و یا فواصل طولانی بین دوربین دستگاه را نیاز دارند استفاده می شود. ضبط و پخش تصاویر در دوربین های ای پی توسط دستگاه NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) انجام می پذیرد. انتقال تصویر از دوربین به ان وی آر برای فواصل کوتاه از کابل های شبکه و برای فواصل طولانی از فیبر نوری یا آنتن استفاده می شود. سیستم نظارتی تحت شبکه به این صورت است که تمام کابلهای دوربین ها به یک سوئیچ شبکه وارد شده و از آن سوئیچ یک کابل به دستگاه NVR متصل می شود و انتقال تصویر تمام دوربین ها به دستگاه صورت می پذیرد. همانطور که مشخص است برای اتصال کابل به سوئیچ از سوکت شبکه استفاده می شود. نصب دوربین مدار بسته IP با توجه به اینکه به مسائل مربوط به شبکه نیز مربوط می شود نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. نصاب دوربین مدار بسته کار نصب دوربین علاوه بر تخصص به سلیقه و حوصله نیز نیاز دارد. نصاب دوربین باید به کابل کشی و اصول اولیه برق ساختمان تسلط نسبی داشته و همچنین با تنظیمات نرم افزاری دستگاه های ضبط تصویر دوربین آشنا باشد و مورد دیگر اینکه به نصب و راه اندازی اپلیکیشن های موبایل برای انتقال تصویر روی گوشی نیز مسلط باشد.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 24 خرداد 1402 -20:35 نظرات()
بازدید : 279 | نویسنده : |

همانطور که می دانید دوربین های پلاک خوان از نظر ظاهری در دسته ی دوربین های بالت دسته بندی می شوند و برای نصب آن ها در فضاهای باز می توانید از دکل دوربین مدار بسته استفاده کنید. دکل های دوربین مداربسته انواع مختلفی دارند و در ابعاد ارتفاع های مختلفی ساخته می شوند. برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید. دوربین مداربسته آنالوگ دوربین های مداربسته آنالوگ ساده ترین و قدیمی ترین نوع دوربین مداربسته هستند که اتصال با سیم و نصب آسانی دارند. دوربین مداربسته آنالوگ جزو دوربین مداربسته ارزان قیمت هستند. دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود.

یکی از معایب دوربین های آنالوگ احتمال نویز گرفتن و قطع و وصل شدن تصویر در آن هاست که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید به صفحه علت قطع و وصل شدن تصویر دوربین مدار بسته مراجعه کنید. دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند. دوربین مداربسته آی پی دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است.

 اتصال این دوربین ها از طریق دوربین مداربسته کالا بست شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید. این دوربین مداربسته برای طلافروشی و کارخانه ها مناسب بوده و می توانید از آن ها استفاده کنید. گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که در محل کار خود حضور ندارید اما باید تصاویر زنده دوربین را ببینید. این دوربین ها در همچین مواردی کاربرد بسیار خوبی دارند. برای مشاهده مدل های مناسب کارخانه می توانید به صفحه دوربین مداربسته برای کارخانه مراجعه نمایید. دوربین مداربسته بی سیم دوربین مدار بسته بی سیم در دو نوع وای فای و تحت شبکه (آی پی) وجود دارد. دوربین های آی پی در محل نصب از طریق کابل شبکه به مودم متصل می شوند و از طریق مودم اینترنت تصاویر را ارسال می کنند اما دوربین های وای فای نیازی به کابل شبکه ندارند و فقط کابل برق نیاز دارند. از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد.

قیمت دوربین مداربسته بالا است و در صورتی که نیاز به دوربینی با قابلیت های مشابه و قیمت مناسب تر دارید می توانید از دوربین های مینی اسپید دام استفاده کنید. دوربین مداربسته لامپی دوربین های مداربسته لامپی از نظر ظاهری همانند یک لامپ می مانند و در سرپیچ به جای لامپ بسته می شوند و برق خود را از سرپیچ لامپ که همان برق شهری است تامین می کنند. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه (Micro SD) بهره می برند. هر دوربین مداربسته لامپی می تواند یک سالن نسبتا بزرگ تا حدود ۸۰ متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش دهد. تصاویر دوربین لامپی را می توانید به صورت زنده از طریق موبایل و با اتصال به اینترنت و از طریق نرم افزار مربوطه در هر مکان و زمانی مشاهده کنید.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 24 خرداد 1402 -9:46 نظرات()
بازدید : 290 | نویسنده : |

بنابراین خرید دوربین مداربسته از کالابست علاوه بر ضمانت و پشتیبانی محصولات حق انتخاب از بین بهترین انواع محصولات موجود در بازار را شامل می شود. دوربین مدار بسته ارزان برای جمع کردن یک سیستم نظارتی با هزینه اندک دوربین های AHD با رزولوشن 2 مگاپیکسل پیشنهاد می شوند. در خصوص لوازم جانبی با قیمت پایین نیز هارد سبز رنگ و دستگاه ضبط کننده با ساپورت 2 مگاپیکسل ارزانترین دوربین مداربسته است که می توان از آن استفاده نمود. شایان ذکر است که اگر دوربین و متعلقات آن را از یک حد ارزان تر انتخاب نمود ممکن است حداقل کارایی سیستم نیز از کار بیفتد. تجربه نشان داده خرید تمام اجزای سیستم مداربسته اعم از دستگاه ضبط کننده، هارد، دوربین، منبع تغذیه، کابل و اتصالات از یک مجموعه فروشگاهی در ارزانتر شدن آن سیستم تاثیر مستقیمی دارد.

قیمت دوربین مداربسته

 دوربین مدار بسته دید در شب قابلیت دید در شب یکی از مهمترین امکانات دوربین مداربسته به شمار می آید. دوربین های قدیمی تر از ال ای دی های مادون قرمز بهره می بردند که هنگام تاریک شدن محیط پیرامون دوربین این ال ای دی ها روشن شده و از طریق امواج نامرئی IR نور مورد نیاز برای ضبط تصاویر دوربین را مهیا می کردند که در این صورت تصویر به صورت سیاه و سفید می باشد. با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته وارم لایت WARMLIGHT به بازار آمد که دارای ال ای دی با نور مرئی است و تصاویر را به صورت رنگی در اختیار می گذارد.

از انواع دیگر دوربین  مداربسته دید در شب رنگی STARLIGHT و DARKLIGHT هستند. دوربین مدار بسته ضبط صدا امروزه تقریبا تمام انواع دوربین مداربسته قابلیت ضبط و انتقال صدا را دارا می باشند. یک سری از دوربین ها دارای میکروفون داخلی هستند که در این صورت انتقال صدا از طریق همان کانالی که دوربین روی آن قرار دارد صورت می پذیرد. سری دیگر دوربین ها فاقد میکروفون بوده و در این سیستم برای انتقال صدا از یک میکروفون خارجی استفاده می شود که از طریق اتصال آن به دستگاه دوربین مداربسته، صدا نیز منتقل می شود. سفارش دوربین مدار بسته در فروشگاه کالا بست مشتریان می توانند علاوه بر خرید اینترنتی با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و درباره محصولات مشاوره دریافت نمایند و در صورت لزوم بازدید رایگان از محل نصب و اجرا توسط کارشناسان مجرب نصب دوربین مدار بسته انجام شود. با یک تماس تلفنی می توانید به راحتی سفارش دوربین مداربسته خود را ثبت نموده و از کلیه خدمات ما استفاده نمایید.


می پسندم نمی پسندم

چهار شنبه 24 خرداد 1402 -9:21 نظرات()
بازدید : 291 | نویسنده : |

 دوربین مدار بسته یکی از مهمترین قسمت های یک سیستم نظارتی – امنیتی است که برای مکان های مختلف اعم از تجاری و مسکونی، سازمان ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و انواع مختلفی دارد که با توجه به محیط نصب و نیاز کاربر انتخاب می شوند. بهره بردن از یک سیستم نظارتی به افراد کمک می کند تا اماکن مختلفی که در اختیار دارند را هر لحظه که می خواهند از هرکجای دنیا تحت نظر داشته باشند. فروش عمده دوربین مدار بسته فروشگاه کالا بست بورس فروش دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن به صورت عمده و جزئی در تهران و ایران است که با فراهم نمودن انواع دوربین مداربسته موجود در بازار تلاش می نماید تا دست مشتریان خود را برای انتخاب بهینه متناسب با نیازشان باز بگذارد. انتخاب دوربین مدار بسته برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته ابتدا باید به محیط نصب دوربین توجه نمود که در فضای باز است یا در محوطه سربسته و میزان رطوبت و گرد و خاک در آن مکان زیاد است یا خیر.

  با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. دوربین مداربسته دید در شب دوربین مداربسته دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز قادر است در محیط های با نور کم و تاریک تصویر برداری کند. این نور مادون قرمز توسط چشم انسان قابل رویت نیست و فقط توسط دوربین قابل تشخیص است. برد دوربین های مداربسته دید در شب معمولا 20 متر است اما در برخی مدل ها تا 50 متر هم می رسد. نسل جدید دوربین های دید در شب که به وارم لایت معروف هستند، دید در شب رنگی دارند و تصاویر را همانند روز به صورت رنگی و روشن نشان می دهند. دوربین مداربسته ضد آب دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد.

دوربین های مداربسته ضد آب به طور عمومی استانداردIP بالاتر از 65 دارند. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید. انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری دوربین های مدار بسته از نظر شکل ظاهری به انواع بالت، دام (سقفی) و اسپید دام تقسیم بندی می شوند. البته انواع دیگری دوربین نیز از نظر ظاهری وجود دارد که شامل دوربین کودک (بیبی کم)، دوربین خودرو، دوربین لامپی و ... است. دوربین مداربسته بولت دوربین مداربسته بولت معمولا مستطیلی شکل و یا استوانه ای شکل هستند و معمولا برای ثبت تصاویر در فواصل زیاد استفاده می شوند. دوربین های بولت معمولا دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور مورد استفاده قرار بگیرند.

پس از بررسی این موارد باید نیاز کاربر در نظر گرفته شود که چه امکاناتی از دوربین را نیاز دارد مثلا دید در شب رنگی می خواهد یا دید در شب معمولی و سیاه و سفید، دوربین پلاک خوان می خواهد یا خیر، برد تصویربرداری دوربین چند متر باشد، به انتقال تصویر دوربین مداربسته روی گوشی تلفن همراه نیاز دارد یا خیر. دوربین مدار بسته بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت دوربین بالت یا بولت این نوع از دوربین مداربسته که تقریبا استوانه ای شکل است برای مکان های استفاده می شود که تصویربرداری به صورت طولی مورد نیاز است. دوربین مدار بسته دام دوربین دام دوربین دام از این نوع دوربین که شبیه به فنجان یا کاسه گرد است برای مکان هایی که فضای تصویر محدود و به نوعی از بالا به پایین است مورد استفاده قرار می گیرد. خرید دوربین مداربسته اسپید دام این دوربین ها قابلیت چرخش و زوم دارند که بیشتر استفاده آنها برای فضای باز و مکان هایی است که کاربر می خواهد چند جهت با فواصل زیاد تا حدود 200 متر را زوم نموده و تصویر برداری نماید.


می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 23 خرداد 1402 -22:36 نظرات()
بازدید : 269 | نویسنده : |

پایگاه خبری تیتر رفسنجان در سال 1401 با شعار “تلاشی برای آگاهی ” به منظور اطلاع رسانی اخبار و رویداد های شهرستان رفسنجان راه اندازی شد. اگر میخواهید تمامی اخبار روز را لحظه به لحظه مشاهده کنید میتوانید از این سایت استفاده کنید دقت داشته باشید که این سایت برای تمامی خبر ها می باشد و شما میتوانید با استفاده از آن تمامی اخبار سیاسی، اجتماعی، ورزشی و ... را مطالعه بفرمایید.

اخبار رفسنجان را میتوانید با استفاده از سایت تیتر رفسنجان به صورت لحظه ای مشاهده کنید دقت داشته باشید که شما میتوانید بر روی تمامی پلتفرم های مختلف از این سایت استفاده کنید لازم به ذکر است که شما میتوانید به صورت روزانه اخبار مهم را در این سایت مشاهده کنید و میتوان گفت این سایت خبری جزء بروز ترین رسانه های خبری کشور می باشد.

دقت داشته باشید که در سایت تیتر رفسنجان https://titrrafsanjan.ir/ میتوانید تمامی عکس ها و فیلم های خبر ها را نیز مشاهده کنید و از آنها برای شبکه های اجتماعی خود نیز استفاده کنید. سایت تیتر رفسنجان برترین رسانه خبری کشور می باشد و یکی از ویژگی های مثبت آن که مخاطبان بسیاری زیادی را نیز به خود جذب کرده است آپدیت لحظه ای آن می باشد و شما میتوانید به عنوان یک پایگاه خبری مطمئن و بروز از آن استفاده کنید.


می پسندم نمی پسندم

شنبه 20 خرداد 1402 -23:21 نظرات()
بازدید : 282 | نویسنده : |

این وسیله دارای یک آژیر برای اطلاع‌رسانی است که در صورت تشخیص حرکت، به صدا در می‌آید و شما را باخبر می‌سازد. این وسیله با ارسال پیامک، شما و افراد مشخص‌شده را از دزدی با خبر می‌سازد و پیش از وقوع حادثه، خطر را دور می‌سازد. دزدگیر تصویری پیشرفته‌تر است و برای اماکن مهمی مثل بانک‌ها نیز استفاده می‌شود. این وسیله دارای سنسورهای بسیار قوی و دقیق است که امکان رصد کردن مکان مورد نظر را فراهم می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از گوشی همراه خود، آنجا را تحت نظر بگیرید و از رفت‌وآمدهای مشکوک باخبر شوید. دوربین این محصول دارای قابلیت دید ۳۶۰ درجه و امکان ضبط تصاویر روی حافظه جانبی است. به این شکل شما می‌توانید به همه اطلاعات دسترسی داشته باشید. سیستم مورد نظر دارای باتری و بعضی از مدل‌ها دارای برق اضطراری است. بعضی از مدل‌ها دارای ویژگی تشخیص دود و تشخیص حرکت به‌صورت هم‌زمان هستند. به این صورت شما می‌توانید در صورت ایجاد دود و احتمال آتش‌سوزی، زود باخبر شوید و از ایجاد آن جلوگیری کنید. محصول مورد نظر نیازهای متعدد شما را برطرف می‌سازد و محیطی ایمن و به دور از هرگونه خطر ایجاد می‌کند تا بتوانید با آرامش خاطر زندگی کنید. برندهای تولیدکننده دزدگیر اماکن از جمله بهترین برندهایی که در زمینه ساخت و تولید دزدگیر و سیستم‌های امنیتی فعالیت دارند می‌توان به کلاسیک Classic، فایروال FIREWALL، جی ام کا GMK، آنیک Anik، پارادوکس Paradox و گپ Gap اشاره کرد. برندهای مورد نظر دارای کیفیت عالی هستند و محصولات بسیار متنوعی برای خرید دزدگیر اماکن تولید کرده‌اند.

در انتخاب سیستم امنیتی کیفیت دستگاه و امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد حائز اهمیت است. امکاناتی که دزدگیر در اختیار قرار می دهد به عنوان مثال قابلیت اتصال سنسورهای بیسیم، اپلیکیش قابل اتصال به اینترنت و موارد مشابه در قیمت آن تاثیر دارد. به طور کلی قیمت دزدگیر کلاسیک از دزدگیر هوشمند پایین تر است و شما می توانید با توجه به بودجه و امکانات مد نظر سیستم امنیتی خود را انتخاب نمایید. فروشگاه کالا بست لیست به روز قیمت دزدگیر اماکن را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مرکز فروش دزدگیر اماکن خیابان جمهوری و میدان امام خمینی در تهران بورس دزدگیر اماکن و سیستم های امنیتی هستند. یکی از معتبرترین و خوش سابقه ترین مرکز فروش عمده و جزئی دزدگیر اماکن فروشگاه کالا بست است که مشتریان می توانند انواع مختلف دزدگیر را از راه دور خرید نمایند.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 18 خرداد 1402 -19:53 نظرات()
بازدید : 260 | نویسنده : |

انواع دزدگیر اماکن: دزدگیر اماکن سیمکارتی دزدگیر ساختمان بیسیم دزدگیر منزل هوشمند دزدگیر تحت شبکه اما دزدگیر ساختمان با توجه به برند آن هم دسته بندی می شوند که انواع آنها در زیر نوشته شده است. دزدگیر منزل SFA (یک دزدگیر هوشمند و سیمکارتی با قابلیت اتصال به اینترنت می باشد که ویژگی متمایز آن نسبت به سایر انواع دزدگیر قابلیت اتصال دوربین امنیتی عکسبرداری می باشد) دزدگیر اماکن SFA دزدگیر کلاسیک (یکی از معروفترین و قدیمی ترین دزدگیر های موجود در بازار ایران که از کیفیت و امنیت بالایی برخوردار می باشد) دزدگیر کلاسیک z4 ultra دزدگیر سایلکس (سایلکس یکی از برندهای خوشنام بازار ایران ایران است که آخرین مدل آن SG8 است و شامل سه زیر مجموعه S، Q و لایت می باشد) دزدگیر سایلکس sg8s دزدگیر فایروال (فایروال نیز یکی از برندهای جا افتاده در بازار است که آخرین مدل آن F10 است که تفاوت چندانی با مدل F9 ندارد و فقط رله کنترلی در اختیار کاربر قرار می دهد) دزدگیر فایروال f9 دزدگیر جی ام کا (جی ام کا با دارای دو مدل 890  و 910 است که وجه تمایز این برند با سایر برند ها دارا بودن بیمه سرقت برای محیط نصب دزدگیر می باشد)

 دزدگیر اماکن جی ام کا M1(890) دزدگیر پایرونیکس (مدل P70 به دلیل قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای اماکن در بازار است) دزدگیر اماکن پایرونیکس p70 دزدگیر هانتر (مدل EX-65 تقریبا مشابه دزدگیر پایرونیکس است و تنها تفاوت آنها در اپلیکیشن می باشد) دزدگیر منزل ارزان هانتر ex65 دزدگیر منزل، مغازه، باغ و فروشگاه واقعیت این است که برای دستگاه دزدگیر تفاوتی ندارد که برای یک خانه نصب می شود یا یک ویلا و یا یک فروشگاه بلکه آنچه اهمیت دارد به کارگیری و نصب مجموعه پنل مرکزی و لوازم جانبی آن اعم از باطری و سنسور و آژیر است که برای هر مکانی با توجه به نظر کارشناس انتخاب و نصب می شوند. بنابراین دزدگیر خانه با دزدگیر ساختمان و مغازه فرقی ندارد و فقط طریقه استفاده و نصب سنسور ها می تواند متفاوت باشد.

قیمت دزدگیر اماکن کیفیت دزدگیر ساختمان اهمیت بسیار زیادی دارد چون هرگونه اختلال و ایراد در سیستم می تواند عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 18 خرداد 1402 -18:47 نظرات()
بازدید : 276 | نویسنده : |

دزدگیر اماکن زندگی کردن در شرایط ایمن و به دور از خطر دزدی، یکی از نیازهای انسان بوده و تمام تلاش وسایل ایمنی و تجهیزاتی مثل دزدگیر، در راستای برآورده کردن همین نیاز است. دزدگیر امکان یکی از تجهیزات ایمنی اولیه و بسیار کاربردی است که ایمنی را برای شما فراهم می‌سازد و خطر سرقت را دور می‌کند. شما می‌توانید این ابزار را در مکان‌هایی مثل خانه و ویلا، محیط کار و فروشگاه نصب کنید و حتی وقتی از آنجا دور می‌شوید، خیال‌تان راحت باشد که دزدگیر مراقب همه خطرهای احتمالی هست. این وسیله اطمینان و آرامش شما را افزایش می‌دهد و شرایطی را برای یک زندگی راحت‌تر فراهم می‌کند. انواع دزدگیر اماکن دزدگیر مدل‌های بسیار مختلف و قیمت‌های متنوعی دارد که براساس بودجه و نیاز خود، می‌توانید محصولی مناسب خریداری کنید. در ادامه می‌توانید با بعضی از مدل‌های این محصول آشنا شوید. دزدگیرهای ساده یکی از مدل‌های موجود است که نسبت به دزدگیر تصویری، قیمت خرید دزدگیر اماکن  پایین‌تری دارد. این محصول را می‌توانید به راحتی در مکان‌های مورد نظر نصب کنید و از خطرها دور بمانید. ابزار مورد نظر می‌تواند حرکت‌ اشیاء را تشخیص دهد و در صورت هرگونه حرکت در زمان عدم حضور شما، آن را اطلاع دهد.

 دزدگیر بیسیم قابلیت اتصال سنسور ها به صورت به صورت بیسیم به پنل مرکزی دزدگیر به علت عدم نیاز به سیم کشی و بالتبع حفظ زیبایی محیط نسبت به دزدگیر هایی که از ارتباط سیمی بهره می برند مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است. قیمت دزدگیر منزل ساده ترین نگاه به دزدگیر اماکن این است که یک سنسور تغییر وضعیت غیر مجاز را به یک پنل دزدگیر ارسال و آن پنل هشدار مورد نظر را به کاربر انتقال می دهد.

بهترین دزدگیر اماکن کدام است؟ با توجه به مقایسه انواع دزدگیر اماکن که در این نوشته بیان شد و عنایت به این نکته که دزدگیر یک وسیله امنیتی است و خطای عملکرد و اشتباه آن بعضی مواقع عواقب جبران ناپذیری را منجر می شود باید دستگاهی انتخاب نمود که علاوه بر کیفیت مطلوب، امکانات به روز یک سیستم امنیتی را داشته باشد.

بنابراین پیشنهاد ما سیستم امنیتی است که علاوه بر داشتن امکانات دزدگیر کلاسیک قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و همچنین قابلیت اتصال سنسور های بیسیم و با سیم را دارا باشد. برای دریافت مشاوره و راهنمای خرید دزدگیر اماکن با کارشناسان ما در تماس باشید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 18 خرداد 1402 -18:22 نظرات()
بازدید : 286 | نویسنده : |

شرکت افزار پرداز هوشمند سورنا از بدو تاسیس به صورت کاملا تخصصی در زمینه تامین لایسنس سیسکو برای محصولات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری مرتبط با زیرساخت شبکه و امنیت اطلاعات فعالیت نموده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین تامین کننده لایسنس در ایران، امکان تامین لایسنس برای تمامی برندهای مطرح و شناخته شده موجود در جهان در حوزه شبکه و امنیت را دارا می باشد.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس اسپلانک به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید.

امروزه تحلیل داده‌ها و وقایع شبکه ها بعنوان یکی از اقدامات ضروری جهت شناسایی آسیب پذیری‌ها و حفظ امنیت کاربران بحساب میاید. در همین راستا، لایسنس Splunk به شما این امکان را می دهد که داده‌های جمع‌آوری شده از مؤلفه‌های زیرساخت IT یا تجارت خود را جستجو ، تجزیه و تحلیل و تجسم کنید. این نرم افزار داده‌هایی را از وب سایت‌ها ، برنامه‌ها ، حسگرها ، دستگاه‌ها و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

رویکرد مدیریت لایسنس HP در اوایل تاریخ شرکت، دو مؤسس مراحل رسمی مدیریت را تایید کردند و HP اولین شرکتی بود که از رویکرد “مدیریت با هدف” استفاده کرد. Packard و Hewlett به “مدیریت با راه رفتن در اطراف” مشهور بودند، و تا آنجا که ممکن است، به منظور درک نحوه عملکرد این شرکت به بیشتر بخشها بدون قرار ملاقات یا جلسات برنامه ریزی شده، هر چند وقت یکبار مراجعه می کردند تا کارگران خط، بتوانند با مدیران در ارتباط باشند.

معرفی لایسنس سیسکو ISE نرم افزار امنیتی Cisco Identity Services برای کنترل و مدیریت اتصال و ورود کاربران شناخته می شود که با استفاده از آن میتوانید سیاستها و محدودیتهای مختلفی را جهت احراز هویت و صدور اجازه دسترسی به شبکه برای هر کلاینت اعمال نمایید.

لایسنس روتر سیسکو امروزه و با معرفی لایسنس اسمارت سیسکو، مشتریان باید پس از خریداری تجهیزاتی خود اقدام به گزارش دادن لایسنس Router خود به این شرکت نمایند. البته برروی روترهای بر مبنای IOS XE، مشتریان میتوانند با استفاده از راهکار Permanent License Reservation سیسکو و یا PLR License، تجهیزات خود را با استفاده از یک کد دائمی و منحصر بفرد

درباره Tenable نظارت مستمر شبکه را برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، کاهش ریسک، اطمینان از انطباق و پاسخ به تهدیدات فراهم می‌کند. همچنین به تیم‌های فناوری اطلاعات کمک می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ابری را مدیریت کنند. Tenable می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه امنیت ابری را طراحی کنید که به تیم‌های توسعه ‌دهنده و تیم‌های امنیتی سازمان شما برای حفظ امنیت و استانداردها، این امکان را می‌دهد سریع پیش بروند.

یکی از نرم افزارهای پرکاربرد در حوزه مانیتورینگ شبکه، ManageEngine License ( لایسنس ManageEngine ) می باشد. این نرم افزار با قابلیت استفاده در سطح بالا با بیش از ۴۰،۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، از چارچوب های بزرگ مدیریت شبکه به حساب می آید.


می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 18 خرداد 1402 -1:59 نظرات()
بازدید : 264 | نویسنده : |

خرید کلایمر صفر تهران کلایمر، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت کلایمری در ایران می باشد که از سال 1385 در این زمینه فعالیت می کند. در این شرکت، همه مدل از کلایمرهای موجود و روز دنیا برای خرید وجود دارد. که می توانید، متناسب با سلیقه و هزینه خود، آن ها خریداری کنید.

خرید کلایمر دست دوم این شرکت، علاوه بر فروش کلایمر های صفر به مشتریان خود، فروش کلایمر های دست دوم را نیز ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید کلایمر دست دوم را نیز دارید. کافیست با این شرکت در تماس باشید. کلایمر های دست دوم این شرکت، که قبلا توسط این شرکت خریداری شده اند یا توسط خود این شرکت به فروش می رسند، همگی در حد صفر هستند.

خرید کلایمر تهران کلایمر داشتن سازه ای برای رسیدن به ارتفاعات از روزگار های قدیمی جزو نیاز های جوامع مختلف بوده تا اینکه بعد از جنگ جهانی دوم و تخریب شهر ها این نیاز بیشتر احساس شد تا مهندسین با طراحی های خود تلاش کردن سرعت،دقت و هزینه کار در ارتفاعات را کاهش دهند و بهترین ایده استفاده از داربست ها بود.

خرید کلایمر https://tehrankelaymer.com/Buy-Climber مدل اسپایدر، مست کلایمبر و اسکان کلایمبر برای پروژه های بسیار سنگین می باشد. که هزینه آن ها بسیار زیاد می باشد. اگر قصد خرید کلایمر خارجی را دارید، باز هم این شرکت، بهترین پیشنهاد برای شما می باشد. ما در این شرکت، همه کلایمر های خارجی را می توانیم برای شما فراهم کنیم.


می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 14 خرداد 1402 -1:52 نظرات()
صفحات سایت
تعداد صفحات : 36